חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לטפל בשפעת על ידי שיטת ההומאופתיה

מאת: ליאת מנדלסוןרפואה משלימה05/06/20131115 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

אחת המחלות הממושכות ביותר היא מחלת השפעת. ניתן למצוא שיטות רבות לטיפול בשפעת כאשר אחת השיטות הטובות והמומלצות ביותר היא שיטת ההומאופתיה. רגע לפני שנדבר אודות שיטת הטיפול בעזרת הומאופתיה במחלת השפעת, בואו נברר קודם לכן מהי בכלל שיטת ההומאופתיה.

אז מהי שיטת ההומאופתיה? ובכן, מדובר על גישה מהרפואה האלטרנטיבית שהתגלתה לראשונה אי שם בשלהי המאה ה- 18. מטפלים אשר עוסקים בשיטת הומאופתיה מאמינים כי אפשר לרפא אדם על ידי חומר שמדולל באופן משמעותי כך שהוא מסלק את האפקט הרעיל שקיים בו כאשר התכונות החשובות שבו נשמרות.

הומאופתיה וטיפול בשפעת

אז כיצד ההליך הנ"ל עובד למעשה? ובכן, הומאופתיה מרפאת שפעת (וכן גם בעיות נוספות כמו לדוגמא: דיכאון אחרי לידה, דלקות גרון) באופן הבא: אדם שחולה בשפעת מגיע למטפל ההומאופתי (כמובן שקיימת האופציה בה המטפל מגיע לביתו של המטופל אך חשוב לציין שלא כל המטפלים מגיעים אל המטופלים הביתה). במהלך הפגישה בין החולה למטפל ההומאופתי המטפל מברר כל מיני תכונות של המטופל.

הבדיקה של המטפל אודות תכונותיו של המטופל היא על מנת לבדוק מדוע החולה חלה במחלה מלכתחילה. המטפל בודק ושואל כל מיני שאלות, כמו לדוגמא: האם הוא חולה בדרך כלל, האם החולה מרוצה מהמצב בו הוא נמצא בחייו וכן שאלות נוספות אשר מכוונות את המטפל אל המידע הנדרש כך שיוכל להרגיש שהוא מכיר מספיק את המטופל בכדי להכין עבורו רמדי (תרופה שנרקחת במיוחד עבור מטופל).

חשוב לציין שהליך טיפול באמצעות הומאופתיה הוא טיפול קל, יעיל, מהיר והליך שפותר את הבעיה מהשורש שלה. מעבר לכך, מדובר על תהליך שאיננו כואב למטופל כלל וכלל ואיננו כולל בתוכו תופעות לוואי כאלו ואחרות (דבר משמעותי ושונה לגמרי מטיפול שנעשה ברפואה הקונבנציונלית שיכול לכלול בתוכו תופעות לוואי בתרופות שניתנות לפציינט).

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת מנדלסון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת מנדלסון

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 07/05/151175 צפיות
עיצוב רהיטי יוקרה – כיצד זה עובד? אז בואו נחזור לשאלה שעמה פתחנו את המאמר הנ"ל – כיצד אנחנו נעצב עבורכם את הרהיטים ומדוע לבחור דווקא בנו? ובכן, בדרך כלל כאשר לקוחות מגיעים אלינו, הם מגיעים עם מעצבי פנים ואדריכלים שאלו, בזכות הידע והיכולות המקצועיים שלהם, יודע כיצד לכוון את קהל לקוחותם

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 05/05/151189 צפיות
לעיתים יש צורך בפיתרונות יצרתיים על מנת לספק לבית מראה פתוח ומרווח יותר. לעיתים, הבעיה היא לא בגודל הבית אלא דווקא בחדרים ספציפיים החל מהמטבח ועד לחדרי ארונות, חדרי אמבטיה וכן הלאה. לבעיה זו בשנים האחרונות נמצא פיתרון יוצא מן הכלל שממשיך להתפתח עם השנים, כן, ניחשתם נכון – דלתות הזזה.

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 04/05/151194 צפיות
הרבה יותר קל לערוך מעין רשימה של – מדוע כן ומדוע לא – עבור מוצר שרוצים לרכוש, זה בדיוק מה שאנו עומדים לעשות כעת. אנו נציג בפניכם מדוע אתם פשוט חייבים לבחור בדלת פלדה לכניסת הבית שלכם. מוכנים? בואו נתחיל.

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 14/04/151027 צפיות
על מנת להצליח לשלב את שני האלמנטים המעט פרדוקסליים הללו – דלתות מעוצבות כעת ואלו שסביר להניח יהיו מעוצבות גם בעתיד, יש לעשות דבר אחד: לבחון היטב קטלוגים ומדוע? ניתן תמיד בעיצובי דלתות לראות אלמנטים שחוזרים על עצמם החל מידיות ועד לאלמנטים בדלתות עצמם. כך למעשה ניתן לרכוש דלת שהאלמנטים שלה, על פי קולקציות קודמות, מוכיחות שהסגנון שלה (פחות או יותר) נישאר חדש, מרענן ומעניין!.

מאת: ליאת מנדלסוןרהיטים08/04/151234 צפיות
כן, תופתעו, לא רק אתם עוסקים בשאלה זו ממש: כיצד מחליטים על דלת שתתאים לבית זו שאלה שמעסיקה אנשים רבים שנמצאים ממש לפני רכישה של דלת חדשה אשר תעטור את ביתם. הסיבה לכך, שרבים תוהים אודות סוג הדלת, מתמקדת בעקבות שתי סיבות עיקריות: ראשית כל, המחיר – איש איננו רוצה להוציא סכומים המגיעים (בדרך כלל) לכמה אלפים ולאחר מכן להתאכזב מהמוצר שרכשו.

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 03/04/151282 צפיות
האפשרויות הינן רבות ואנו ננסה לחלקן על פי הצבעים, האפשריים, שיכולים להיות בביתכם (כמובן שמדובר על צבעים סטנדרטיים שלרוב עוטרים את קירות ביתנו). אפשרות 1: צבע לבן. כאשר מדובר על קירות הצבועים בצבעי לבן הרי שהאפשרויות הן בלתי מוגבלות. ניתן לקחת את כל גווני הדלתות שקיימים והפונקציות היחידות שמשנות הן העלות וסוג הדלת (זכוכית, הזזה וכיוצא מכך).

מאת: ליאת מנדלסוןקידום אתרים13/01/151187 צפיות
כן, אנחנו יודעים מה אתה חושב – מה הקשר בין קידום אתרים לבין אפיון אתר ובדיוק לשם השאלה הזו התכנסו כאן היום. רבים אינם מייחסים לכך חשיבות ולמעשה חושבים שעל ידי מחיר נמוך של בניית אתר ולאחר מכן מחיר נמוך של קידום האתר, הם יוכלו להגיע ללקוחות. אז נכון – אפשר למצוא מחירים נמוכים הן בבנייה והן בקידום אך הבעיה מתחילה כאשר הקידום נהדר אך האתר עצמו בעייתי.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213865 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201533 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191625 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181634 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica