חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תאורה מעוצבת משנה את האווירה

מאת: גלעיצוב פנים10/06/2013817 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד תאורה מעוצבת משנה את האווירה בחדר

תאורה מעוצבת יוצרת בחלל החדר, אווירה ייחודית ומרשימה. בעת שאנחנו בוחרים גופי תאורה לעיצוב החדר, עלינו להתייחס לנקודה חשובה מאד והיא, האם גופי התאורה יעמדו בדרישות שלנו מבחינות טכניות ועיצוביות.

התקנת תאורה מעוצבת – הפן הפונקציונאלי לצד הפן העיצובי

אדריכלים ומעצבי פנים רואים בגופי תאורה מעוצבת איכותיים, פריטי ריהוט, שכמו רהיטים אמיתיים, צריכים להשתלב בעיצוב החדר.

בחירה נכונה של תאורה מעוצבת משנה את מראה הבית מקצה לקצה.

תאורה מעוצבת שמתוכננת מבחינה פונקציונאלית ועיצובית מהפרט הקטן ביותר ועד החשוב ביותר,מעוררת השראה, יוצרת אווירה ייחודית ומעניקה דגשים על חפצים המצויים בחדר ומחכים לספוט הנכון כדי להתבלט.

מעצבי פנים מתייחסים לתאורה כאל חלק בלתי נפרד מהעיצוב של הבית.

תאורה איכותית, המגיעה בעיצוב המתאים, מספקת יוקרה ואלגנטיות לחדר, היא מצליחה לעורר עניין וריגוש בחדרים שבאור יום, נראים רגילים למדי.

לא רק העיצוב קובע לגבי התרומה המתקבלת מתאורה מעוצבת, אלא גם המיקום שבו היא תוצב. פיזור ומיקום נכון של גופי התאורה, יהיו האחראיים הישירים לשילוב התאורה לעיצוב המתגבש בחדר.

גופי תאורה מעוצבת – איך יודעים מה לבחור?

בעת שאנחנו בוחרים תאורה מעוצבת אנחנו בודקים מספר אלמנטים כדי לקבוע האם אנחנו קונים את המוצר הנכון.

ראשית, אנחנו קובעים איזו תאורה נדרשת לנו לכל חדר באופן ספציפי. לאחר שמפנים אותנו לסוג התאורה שאנחנו מחפשים, אנחנו מתרכזים בביצועים של התאורה וכמובן, אם היא מתאימה לדרישות העיצוביות של המקום, שאליו היא מיועדת.

בדומה לרהיטים, לתאורה יש תפקידים מאד מוגדרים בבית. היא חייבת לספק לנו אור במידות הדרושות, אך גם להשתלב באופן מושלם עם העיצוב הקיים.

השינויים התכופים באופנה, גם בתחום של התאורה לבית, מחייבים רענון ושינוי אחת לכמה שנים והחלפה של גופי תאורה שהתיישנו מבחינה עיצובית.

תאורה מעוצבת יכולה לשרת אותנו מספר שנים ולספק לנו את כמות האור הנדרשת בסטייל המתאים לעיצוב החדר.

מציאת גופי תאורה איכותיים בעיצוב אומנותי אינה משימה קלה, כשאתם רוצים להיות בטוחים שאתם קונים את המוצר הנכון, מומלץ להגיע ל-"עולם האור – אמיר עיצובים בע"מ", ושם תוכלו למצוא גופי תאורה בעיצובים מגוונים ומרהיבים העשויים בעבודת יד, המותאמים לדרישות הלקוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל

מאת: גלקורסים וסדנאות29/07/131139 צפיות
במחקרים שנעשו לגבי האושר עולה כי אחת הדרכים להיות מאושר היא הסיפוק בעבודה , הרבה יותר מכל דבר אחר המימוש העצמי גורם לבני האדם להיות מאושרים , קורס קוסמטיקה הוא כרטיס הכניסה שלכן אל עולם מלא בסיפוק עצמי ,אווירה שקטה ונינוחה , לעוסקות בקוסמטיקה מובטחים המשך חיים פוריים ומלאי אושר.

מאת: גלעיצוב פנים10/06/13784 צפיות
בשעות היום הגינות שלנו נראות ירוקות ורעננות, אבל מה קורה בשעות הלילה? הרי במיוחד הישראלים, בארץ שטופת שמש וחמימה, אוהבים לבלות בערבים בחצר הבית הפרטי. ובכן, כבר אין יותר שום צורך לשבת בחשכה, ניתן לעצב גינה יפיפה עם תאורה תואמת לשעות החשיכה, כך תוכלו להפיק את המרב מהגינה שלכם.

מאת: גלבניין ואחזקה - כללי20/05/12882 צפיות
בשלהי שנות ה-70 לאחר משבר האנרגיה הגדול ששרר במדינת שיראל, הוחלט במדינה כי בכל הבניינים/המבנים החדשים שמוקמים יש להתקין דודי שמש ולא דודי חשמל או כל דוד אחר, מאחר והיתרונות הסביבתיים של דודי השמש גדולים במיוחד, וכך היה. מלבד הבניינים הגבוהים ששטח הגג בהם לא מספיק לכל הדיירים, עד היום, שנת 2012 בכל מבנה חדש מותקן דוד שמש.

מאת: גלבעלי חיים - כללי15/05/121103 צפיות
יונה יכולה להיתפס כבעל חיים אינו מזיק, שנוכל לחיות בקרבה זמן רב בלי שנשים לב לבעיה כלשהי. המודעות לבריאות שרק עולה עם השנים, הביאה אלינו את הידע גם בנושאי יונים – כיום אנו מבינים יותר ויותר כי יונה היא בעל חיים שנושאת עימה מחלות רבות, חיידקים, ונוכחותה בסביבת המחייה שלנו יכולה לגרום לזיהום רב.

מאת: גלניתוחים פלסטיים09/05/12873 צפיות
שים שבאמת זקוקות לניתוח של הגדלת חזה, הינן נשים, שמכל סיבה שהיא, החזה שלהן אינו תואם את מימדי גופן, או שהוא קטן מידי, אפילו, כמעט שטוח, שהוא לא פרופורציונאלי, אחרי מחלה קשה או תאונת דרכים. במקרים כאלה, הצורך בקיום של ניתוח הגדלת חזה, הוא ממשי.

מאת: גלבניין ואחזקה - כללי06/05/12962 צפיות
גע לפני שהקיץ מגיע, יש לכם שאלות על דודי שמש? לא יודעים את מי לשאול? הכתבה הבאה תענה על כל השאלות הכי נפוצות בכל מה שקשור לדודי השמש שלכם. מה זה דוד שמש? דודי שמש הם מכלי מים המתחממים באנרגיה חשמלית או דרך מערכות שמש שעושות שימוש באנרגיית החום שמפיצה השמש בכדי לחמם את המים.

מאת: גלניתוחים פלסטיים02/05/12913 צפיות
ניתוח הגדלת חזה, כמו כל שאר הניתוחים הפלסטיים הקוסמטיים, אינו כלול בסל הבריאות והוא נערך בצורה פרטית בלבד. העלות של ניתוח הגדלת חזה משתנה כמובן בהתאם למקום בו תבחרו לעבור את הניתוח. ישנם מנתחים מפורסמים ומוכרים אשר מחזיקים באמתחתם עשרות שנים של ניסיון וכן עשרות לקוחות מרוצות ומפורסמות והם גובים עשרות אלפי שקלים בעבור הניתוח

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222446 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222691 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202728 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202797 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202242 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202220 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica