חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הגדלת חזה

מאת: גלניתוחים פלסטיים09/05/2012874 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגדלת חזה לשיפור המראה והביטחון העצמי

מי באמת זקוקה לניתוח הגדלת חזה

נשים שבאמת זקוקות לניתוח של הגדלת חזה, הינן נשים, שמכל סיבה שהיא, החזה שלהן אינו תואם את מימדי גופן, או שהוא קטן מידי, אפילו, כמעט שטוח, שהוא לא פרופורציונאלי, אחרי מחלה קשה או תאונת דרכים.

במקרים כאלה, הצורך בקיום של ניתוח הגדלת חזה, הוא ממשי.

לפעמים, מצב של חזה לא נשי, כפי שתואר כאן, יכול לגרום לאישה, סבל נפשי קשה, ולפעמים, אפילו פיזי. ניתוח של הגדלת חזה, לא רק שמגדיר מחדש את חזה האישה, מבחינת גודל ומראה, הוא אף, מחזיר לאישה, את הביטחון שלה בנשיות ובהופעה החיצונית שלה.

הגדלת חזה – אופנה חולפת, קפריזה או צורך אמיתי?

התחום של ניתוחים של הגדלת חזה, הינו תחום מבוקש, כבר הרבה שנים.

נשים בכל הגילאים, מבקשות לעבור ניתוח של הגדלת חזה, מסיבות שונות.

ישנן נשים, שרואות בניתוח של הגדלת חזה, הזדמנות לשדרג את המראה שלהן, ולהצטרף לשורה ארוכה של נשים, שמתהדרות בחזה גדול ושופע, שנראה נשי וסקסי. נשים אחרות, מחליטות ביום בהיר אחד, שהן רוצות לשנות את המראה שלהן, בלי שום קשר לאופנה, אלא פשוט רוצות להיראות אחרת, נרשמות בקליניקה פרטית, ועוברות ניתוח של הגדלת חזה. כעבור מספר שבועות, הן יכולות להתפאר בחזה חדש ומרשים.

אך יש גם נשים, שמגיעות לניתוח של הגדלת חזה, מסיבות אחרות לגמרי.

מסיבות אסתטיות, כמובן, אך מתוך הכרח, לא בגלל אופנה או קפריזה.

נשים, בעלות חזה קטן או כמעט שטוח, או חזה חסר פרופורציה לעומת הגוף שלהן, מבקשות לעבור ניתוח של הגדלת חזה, בגלל, שהן, סופסוף

רוצות להיראות ולהרגיש נשיות, כפי שנראות, נשים אחרות.

כיצד תדעו לבחור מרפאה עבור ניתוח הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה, הינו ניתוח פופולארי למדי, והוא מתבצע כבר שנים רבות בבתי חולים שונים, ובמרפאות רבות. מומלץ, לאחר שמתקבלת החלטה עקרונית לגבי ניתוח הגדלת חזה, לבדוק היטב את המקום, היכן שאתן מתכוונות לעבור את הניתוח. במקרים כאלה, חשוב מאד לקבל המלצות מאנשים שעברו ניתוחים באותן המרפאות, שעליהן אתן מבררות, ולאחר מכן, לקבוע פגישת היכרות במרפאה שנראית לכן, המקצועית והמנוסה ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל

מאת: גלקורסים וסדנאות29/07/131141 צפיות
במחקרים שנעשו לגבי האושר עולה כי אחת הדרכים להיות מאושר היא הסיפוק בעבודה , הרבה יותר מכל דבר אחר המימוש העצמי גורם לבני האדם להיות מאושרים , קורס קוסמטיקה הוא כרטיס הכניסה שלכן אל עולם מלא בסיפוק עצמי ,אווירה שקטה ונינוחה , לעוסקות בקוסמטיקה מובטחים המשך חיים פוריים ומלאי אושר.

מאת: גלעיצוב פנים10/06/13785 צפיות
בשעות היום הגינות שלנו נראות ירוקות ורעננות, אבל מה קורה בשעות הלילה? הרי במיוחד הישראלים, בארץ שטופת שמש וחמימה, אוהבים לבלות בערבים בחצר הבית הפרטי. ובכן, כבר אין יותר שום צורך לשבת בחשכה, ניתן לעצב גינה יפיפה עם תאורה תואמת לשעות החשיכה, כך תוכלו להפיק את המרב מהגינה שלכם.

מאת: גלעיצוב פנים10/06/13819 צפיות
תאורה מעוצבת יוצרת בחלל החדר, אווירה ייחודית ומרשימה. בעת שאנחנו בוחרים גופי תאורה לעיצוב החדר, עלינו להתייחס לנקודה חשובה מאד והיא, האם גופי התאורה יעמדו בדרישות שלנו מבחינות טכניות ועיצוביות.

מאת: גלבניין ואחזקה - כללי20/05/12883 צפיות
בשלהי שנות ה-70 לאחר משבר האנרגיה הגדול ששרר במדינת שיראל, הוחלט במדינה כי בכל הבניינים/המבנים החדשים שמוקמים יש להתקין דודי שמש ולא דודי חשמל או כל דוד אחר, מאחר והיתרונות הסביבתיים של דודי השמש גדולים במיוחד, וכך היה. מלבד הבניינים הגבוהים ששטח הגג בהם לא מספיק לכל הדיירים, עד היום, שנת 2012 בכל מבנה חדש מותקן דוד שמש.

מאת: גלבעלי חיים - כללי15/05/121106 צפיות
יונה יכולה להיתפס כבעל חיים אינו מזיק, שנוכל לחיות בקרבה זמן רב בלי שנשים לב לבעיה כלשהי. המודעות לבריאות שרק עולה עם השנים, הביאה אלינו את הידע גם בנושאי יונים – כיום אנו מבינים יותר ויותר כי יונה היא בעל חיים שנושאת עימה מחלות רבות, חיידקים, ונוכחותה בסביבת המחייה שלנו יכולה לגרום לזיהום רב.

מאת: גלבניין ואחזקה - כללי06/05/12963 צפיות
גע לפני שהקיץ מגיע, יש לכם שאלות על דודי שמש? לא יודעים את מי לשאול? הכתבה הבאה תענה על כל השאלות הכי נפוצות בכל מה שקשור לדודי השמש שלכם. מה זה דוד שמש? דודי שמש הם מכלי מים המתחממים באנרגיה חשמלית או דרך מערכות שמש שעושות שימוש באנרגיית החום שמפיצה השמש בכדי לחמם את המים.

מאת: גלניתוחים פלסטיים02/05/12913 צפיות
ניתוח הגדלת חזה, כמו כל שאר הניתוחים הפלסטיים הקוסמטיים, אינו כלול בסל הבריאות והוא נערך בצורה פרטית בלבד. העלות של ניתוח הגדלת חזה משתנה כמובן בהתאם למקום בו תבחרו לעבור את הניתוח. ישנם מנתחים מפורסמים ומוכרים אשר מחזיקים באמתחתם עשרות שנים של ניסיון וכן עשרות לקוחות מרוצות ומפורסמות והם גובים עשרות אלפי שקלים בעבור הניתוח

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161782 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161778 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151778 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152306 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica