חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יש מישהו שלא שמע על טונרים

מאת: קומג'טצרכנות11/06/2013787 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל משרד שתעבוד עם מחשב ומדפסת תצטרך להחליף במהלך הזמן טונר. כי אין מדפסות שעובדות ללא טונרים , טונרים למעשה הם המנוע של המדפסת שמפעיל את המדפסת אחרי שניתנת פקודת ההדפסה למדפסת. לכן במהלך עבודתך תהיה חייב להחליף טונר שהסתיים על מנת שתוכל להמשיך לעבוד ולהדפיס.

כמה מילים על טונרים

כל משרד בין אם הוא קטן או גדול משתמש במחשבים ובמדפסות, וזאת על מנת שיוכל להדפיס מכתבים ולעבוד עם לקוחותיו. לכן חשיבות ההדפסה ואיכות ההדפסה חשובים מאוד בתור ארגון. בדר"כ ברוב הארגונים המזכירה היא זאת שמעסקת עם מכונת הצילום והמדפסות והיא גם זאת שמזמינה טונרים למשרד ומטפלת בבעיות שקשורות למדפסות או מכונת הצילום. הזמנת טונרים מתבצע לרוב שמזמינים ציוד משרדי, ישנם טונרים שמחזיקים הרבה זמן וישנם טונרים שמסתיימים מהר הכל תלו בתדירות השימוש וההדפסות בה. לכן חייבים להיות מוכנים תמיד לפני שמגיעים למצב ללא טונר בכלל שצריכים להדפיסם מכתבים דחופים ולהוציא אותם.

יתרונות הטונרים

לטונרים יתרונות רבים כמו: תוצאות גבוהות ואיכותיות של הדפסה, חוסר מריחות, הדפסה מרובה של מסמכים, הדפסה מהירה ועוד. לכן חשוב להשתמש בטונרים מקוריים ולא תחליפיים על מנת לקבל את תוצאות ההדפסה הטובות ביותר. כמו כן הדפסה איכותית וגבוהה משדרת לצד השני מסר שהחברה שהוציאה את המסמכים היא חברה רצינית, איכותית ויציבה.

.דיו למדפסת זה חלק מהטונר

אם טונר מניע את המדפסת דיו למדפסת מניעה את הטונר להדפסה. דיו למדפסת הוא הדיו השחור אשר נמצא בתוך הטונר וגורם להדפסה להיות מסמך של אותיות ומספרים, ללא דיו למדפסת לא תוכל להתקיים הדפסה. לכן שמזמינים טונר חשוב שיהיה איכותי ומקורי וייתן לנו את התוצאות הטובות והמדויקות ללא מריחות דיו על פני המסמך. כי רק  שדיו למדפסת איכותית ומקורית מביאה לך תוצאות רצויות וגבוהות. לכן לפני שהטונר מסתיים לך במדפסת אל תהסס להזמין דיו למדפסת מקורי שתואם למדפסת שלך.

 



תגיות המאמר: טונרים, דיו למדפסת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קומג'ט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קומג'ט

מאת: קומג'טצרכנות25/01/14974 צפיות
חת המשמעויות היותר מרכזיות של השימוש בדיו למדפסת, היא החיסכון בשימוש בדיו והבלאי המהיר של המדפסת, בייחוד זו של מדפסת הדיו. מדפסות הדיו הולכות ונעלמות מהעולם אך חובבי טכנולוגיות הדיו יכולים לקבל מענה יעיל יותר גם למדפסות הדיו. דיו למדפסת, אינו חייב להיות אלמנט בזבזני כאשר בוחרים בטכניקות היעילות. המדפסות הבסיסיות של ראשי הדיו הולכות ומתפוגגות, וכעת, ניתן למצוא פתרונות ואפשרויות יעילות יותר לצרכים האישיים שלכם הכלכליים והמעשיים כאחד.

מאת: קומג'טקניות 29/09/131009 צפיות
בשלוש שנים האחרונות החלו יצרני המדפסות לשווק מדפסות משולבות ואף רגילות בעלי 4 ראשי דיו ויותר (עד 8 ראשי דיו) המניע האמיתי.. שבדבר לחלק את ראשי דיו בצורה שכול ראש דיו אחרי על צבע ספציפי ולגרום ללקוח לרוץ ולקנות כל ראש דיו בנפרד וכך להגדיל את הצריכה מיכיוון שבמידה ונגמר צבע מסויים המדפסת לא נותת ללקוח להדפיס וכך הוא מחוייב ללכת לחנות ולקנות או להזמין באינטרנט כפי שרבים מלקוחות קומגט עושים כיום כאשר נגמר להם ראש דיו.

מאת: קומג'טביקורות מוצרים28/09/13889 צפיות
מדפסת יכולה להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, בעיקר אם אנו מעוניינים להביא את המסר או המידע שלנו לידי אנשים רבים. באמצעות רכישות חכמות ומושכלות של מוצרים נלווים למדפסות, ניתן להדפיס ללא הפסקה כמעט ללא כל קושי.

מאת: קומג'טקניות 28/09/13837 צפיות
עם השנים המדפסות רק הלכו והשתכללו ועם השנים גם המחירים שלהן ירדו פלאים, כיום מדובר על מוצר הכרח בכל בית. גם הצרכנים הביתיים וגם הצרכנים העסקיים נדרשים להדפיס לא מעט מסמכים

מאת: קומג'טצרכנות28/09/13872 צפיות
מי שעובד עם מחשבים וסביבה משרדית יודע שללא דיו למדפסת לא ניתן שום מדפסת. לכן על מנת שמהדפסת שלנו תעבוד בצורה הטובה ביותר אנו חייבים שתמיד יהיה לה דיו למדפסת או טונר תלוי באיזה סוג מדפסת מדובר. ועדיף גם שהטונר או הדיו יהיו מקוריים ושל אותו סוג מדפסת אחרת המדפסת לא תעבוד.

מאת: קומג'טקניות 16/08/131008 צפיות
לרובינו יש מדפסת, לפחות אחת בבית. אנו עושים בשנים האחרונות שימוש רב במדפסות, בין אם מדובר על מדפסת לייזר או בין אם מדובר על מדפסת הזרקת דיו, מדפיסים מסמכים שהוקלדו בוורד, או מדפיסים תצלומים, או כל דבר אחר.

מאת: קומג'טביקורות מוצרים16/08/131021 צפיות
כשקונים מדפסת חדשה, חובה לבדוק איזה דיו למדפסת הוא המתאים לה ביותר. מדוע טונרים למדפסות לייזר יקרים יותר מראשי דיו למדפסת. מהן הסיבות שכדאי לקנות דיו חלופי למדפסת.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214254 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204392 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205293 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194176 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193404 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193450 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182922 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica