חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בעידן החדש של המדפסות .....ראש דיו זול?!

מאת: קומג'טקניות 29/09/20131007 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשלוש שנים האחרונות החלו יצרני המדפסות לשווק מדפסות משולבות ואף רגילות בעלי 4 ראשי דיו ויותר (עד 8 ראשי דיו)

המניע האמיתי.. שבדבר לחלק את ראשי דיו בצורה שכול ראש דיו אחרי על צבע ספציפי ולגרום ללקוח לרוץ ולקנות כל ראש דיו בנפרד וכך להגדיל את הצריכה מיכיוון שבמידה ונגמר צבע מסויים המדפסת לא נותת ללקוח להדפיס וכך הוא מחוייב ללכת לחנות ולקנות או להזמין באינטרנט כפי שרבים מלקוחות קומגט עושים כיום כאשר נגמר להם ראש דיו.

הטכנולוגיה של ראשי הדיו והמדפסות..לטובה?

ממש לא זו אשליה אחת גדולה , היצרנים HP , BROTHER , LEXMARK , EPSON החליטו לפצל את ראש הדיו הטוב של פעם לשני מרכיבים:

1. אלקטרוניקה שפעם היית על כל ראש דיו וכיום נמצאת במדפסת עצמה ומופיעה כראש הדפסת בחלק מהמדפסות או כתושבת לראשי הדיו.

2.המיכל : המקום בו יושב הדיו והספוג.

הרי שיותר קל ליצרן מסויים לייצר ראש דיו (מתכלה) שהוא רק מיכל מלא בדיו עם ציפ' קטן שהוא סוג של קאונטר שסופר דפים בכדי שהלקוחידע מתי נגמר הדיו גם על כך נדבר בהמשך.

ואת האלקטרוניקה היצרן משאיר במדפסת עצמה הרי שנייצר פחות מדפסות ממתכלים וכך היצרן חוסך הרבה כסף בתהליך הייצור של ראשי הדיו,

בנוסף היצרן נותן תחושה כי ראש הדיו יותר זול כי כל ראש דיו בפני עצמו יותר זול מראש הדיו שהיה פעם אך בואו לא נשכח את הנתון שצריך לקנות 4 ראשי דיו ואף יותר ..מה שנקרא סט ראשי דיו.

מד מפלס ראש דיו.. עד כמה הוא נכון

הרבה פעמים אנו נתקלים במצב שבו המדפסת  מציינת לנו כי ראש דיו למדפסת נגמר ואנו ממשיכים להדפי ולהדפיס ולהדפיס הסיבה לכך היא סטייה בשיעור

מפלס ראשי הדיו נכון להיום אנו מודעים לכך כי קיימת סטייה של עד 30% בשיעור המפלס של ראשי הדיו במדפסת ואף קורים הרבה מקרים הפוכים

שנגמר הדיו והמדפסת מציינת כי נשאר עוד חצי .... אז למה זה קורה.

כל זה קורה בגלל מיתוס אחר שגם הוא סוג של תרגיל שיווקי מצד יצרני המדפסות , תופעת כיסוי 5%

תופעת כיסוי 5% הינה לדוגמה כאשר אנו הולכים לקנות טונרים ושואלים לכמה הדפסות הראש דיו הזה מספיק,

במוכר עונה לנו נניח 750 דף אך לא תמיד בוא מציין שזה בכיסוי 5% זהו אומדן שהמקצוענים בתחום אינם יודעים אף הם להעריך אותו

וכך ע"י עוד תרגיל פשוט נותנים לנו תחושה כי ראש הדיו שרכשנו יספיק לנו לעוד הרבה זמן מה שלא קורה בפועל.

לסיכום אז לפני שקונים בודקים......

 

 



תגיות המאמר: טונרים, דיו למדפסת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קומג'ט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קומג'ט

מאת: קומג'טצרכנות25/01/14972 צפיות
חת המשמעויות היותר מרכזיות של השימוש בדיו למדפסת, היא החיסכון בשימוש בדיו והבלאי המהיר של המדפסת, בייחוד זו של מדפסת הדיו. מדפסות הדיו הולכות ונעלמות מהעולם אך חובבי טכנולוגיות הדיו יכולים לקבל מענה יעיל יותר גם למדפסות הדיו. דיו למדפסת, אינו חייב להיות אלמנט בזבזני כאשר בוחרים בטכניקות היעילות. המדפסות הבסיסיות של ראשי הדיו הולכות ומתפוגגות, וכעת, ניתן למצוא פתרונות ואפשרויות יעילות יותר לצרכים האישיים שלכם הכלכליים והמעשיים כאחד.

מאת: קומג'טביקורות מוצרים28/09/13888 צפיות
מדפסת יכולה להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, בעיקר אם אנו מעוניינים להביא את המסר או המידע שלנו לידי אנשים רבים. באמצעות רכישות חכמות ומושכלות של מוצרים נלווים למדפסות, ניתן להדפיס ללא הפסקה כמעט ללא כל קושי.

מאת: קומג'טקניות 28/09/13835 צפיות
עם השנים המדפסות רק הלכו והשתכללו ועם השנים גם המחירים שלהן ירדו פלאים, כיום מדובר על מוצר הכרח בכל בית. גם הצרכנים הביתיים וגם הצרכנים העסקיים נדרשים להדפיס לא מעט מסמכים

מאת: קומג'טצרכנות28/09/13872 צפיות
מי שעובד עם מחשבים וסביבה משרדית יודע שללא דיו למדפסת לא ניתן שום מדפסת. לכן על מנת שמהדפסת שלנו תעבוד בצורה הטובה ביותר אנו חייבים שתמיד יהיה לה דיו למדפסת או טונר תלוי באיזה סוג מדפסת מדובר. ועדיף גם שהטונר או הדיו יהיו מקוריים ושל אותו סוג מדפסת אחרת המדפסת לא תעבוד.

מאת: קומג'טקניות 16/08/131007 צפיות
לרובינו יש מדפסת, לפחות אחת בבית. אנו עושים בשנים האחרונות שימוש רב במדפסות, בין אם מדובר על מדפסת לייזר או בין אם מדובר על מדפסת הזרקת דיו, מדפיסים מסמכים שהוקלדו בוורד, או מדפיסים תצלומים, או כל דבר אחר.

מאת: קומג'טביקורות מוצרים16/08/131019 צפיות
כשקונים מדפסת חדשה, חובה לבדוק איזה דיו למדפסת הוא המתאים לה ביותר. מדוע טונרים למדפסות לייזר יקרים יותר מראשי דיו למדפסת. מהן הסיבות שכדאי לקנות דיו חלופי למדפסת.

מאת: קומג'טצרכנות15/08/13869 צפיות
כמה פעמים זה קרה לכם – רציתם להדפיס מסמך דחוף וחשוב, אחרי שרק כמה חודשים בודדים לא השתמשתם במדפסת, הכול כתוב ומוכן וכל שנותן הוא רק להדפיס אבל לא. המדפסת בדיוק לא מדפיסה כי הדיו בדיוק נגמר או התייבש ואתם מתחילים להתרגז ולהתייאש.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213729 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205184 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186793 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161591 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica