חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמלות ערב ישראלה קריבושי - נשים בעלות מבנה גוף דמוי "אגס" – כיצד להתלבש נכון

מאת: ישראלה קריבושיאופנה11/06/20131093 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נשים בעלות מבנה גוף דמוי "אגס" – כיצד להתלבש נכון:

צורת גוף דמוי אגס אולי לא תאמיני, אולם היא צורת הגוף הנשית הקלאסית עם ירכיים ו/או ישבן אשר גדולים מחלק הגוף העליון.

בדרך כלל הנטייה היא להסתכל דווקא על החלק העליון של הגוף ורק לאחר מכן על חלקו התחתון, עלייה במשקל אצל נשים מתבטאת בדרך כלל  בחלקו התחתון של הגוף בעוד שחלקו העליון לא משתנה בהרבה, וזה בעצם אולי אחד היתרונות של מבנה גוף דמוי אגס.

אז כיצד להתלבש נכון ומתאים?

הקפידי להבליט את חצי הגוף העליון על ידי לבישת שמלות ערב או חולצות סטרפלס (ללא כתפיות), טופים שונים עם כתפיות דקות או גופיות יכולים להיראות נהדר, גם שמלת מקסי יכולה להיראות טוב אולם הקפידי למצוא שמלה אשר צרה עד המותניים ומתרחבת בחצאית.

בסתיו ובחורף כאשר את לובשת ז'קט או מעיל, העדיפי כאלו עם כותפות (כריות בכתפיים) אשר ירחיבו את חלק גופך העליון אשר יאזן את המראה של ירכיים רחבות יותר.

בכלל העדיפי מעילים וז'קטים לא ארוכים מדי וכאלו החתוכים בקו המותן.

העדיפי בחלק הגוף התחתון לבוש בעל צבעים כהים אשר ויזואלית מקטינים את הירכיים  ומאריכים את הרגליים.

אם את לובשת ג'ינס העדיפי ג'ינס כהה בגזרה ישרה (בוטקאט).

לחצאיות או שמלות ערב העדיפי את החצאית בגזרת A או חצאית עם קפלים.

אם י ש לך מותניים קטנות אזי חגורה דקה על המותניים בחלק הצר שלהן יכולה להיראות נהדר.

אם יש לך חזה קטן שקלי להשקיע בחזייה טובה מרופדת אשר גם תעניק לך בטחון תעזור לאזן את המראה הכללי.

לאירועים כשאת לובשת שמלת ערב תוכלי אף להיעזר בלבישת מחטב אשר יוריד מידה או שתיים.

לראות את קולקציית שמלות הערב שלי הקליקי על שמלות ערב


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ישראלה קריבושי - מעצבת שמלות ערב שמלות כלה בעיצובים בלעדיים בקו קלאסי אלגנטי ונקי בגזרות המחמיאות לגוף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישראלה קריבושי

מאת: ישראלה קריבושיאופנה08/07/121080 צפיות
עיצוב שמלות וכן עיצוב שמלות ערב בפרט הינו תחום ספציפי הדורש מיומנות ומקצועיות. בתחום עיצוב שמלות וכן שמלות מעצבים, כל אחת ואחד אשר יש להם קצת דמיון מנסים להיות מעצבי שמלות, אולם מעצבי שמלות העוסקים בתחום עיצוב שמלות חייבים "קצת הרבה" מעבר לסתם דמיון.

מאת: ישראלה קריבושיאופנה05/07/121197 צפיות
עוד שנה חדשה מתחילה ואיתה מגיעה הקולקציה החדשה של שמלות ערב 2012. הליין החדש של שמלות ערב 2012 מצטיין בשמלות ערב בקווים נקיים, קלאסיים ואלגנטיים.

מאת: ישראלה קריבושיאופנה20/12/101161 צפיות
עיצוב שמלות וכן עיצוב שמלות ערב בפרט, דורש את הכרת הבדים הקיימים בשוק, יש תמיד בדים חדשים, בגוונים חדשניים, בדים צמודים, בדים נשפכים, בדים כבדים, בדים קלילים למראה, בדים אשר יראו טוב על שמלה אחת אולם לא יראו טוב על שמלה בגזרה שונה למשל

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162148 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162108 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162060 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152431 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151892 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151911 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152990 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica