חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דקים לבית ולמקומות ציבוריים

מאת: ליאוראדריכלות12/06/2013722 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דקים מתאימים גם לבית וגם למקומות ציבוריים שונים.

דקים הם ריצוף שעשוי עץ שמיועד בשביל מקומות שהם נמצאים מחוץ לבית כמו למשל גינות פרטיות או מרפסות של עסקים כמו מסעדות, בתי מלון, בתי קפה, ברכות שחייה ועוד.

סוגי דקים עיקריים אשר ניתן לרכוש הם- אירוקו, אורן, איפאה, אורן קרוליינה, קומרו, דק סינטטי.

ככל שהדק הוא איכותי יותר גם מחירו יהיה  בהתאמה גבוה יותר.

דקים הם חומר טבעי שמצליח להשתלב בשטחים חיצוניים בצורה שמקרינה יופי, נעימות, וחמימות.

דקים זקוקים לתחזוקה כדי לשמור על מראם היפה. במרבית המקרים התחזוקה שנדרשת היא צביעת הדק בשמן מיוחד בערך אחת לשנה. כאשר דק שהוא מעץ איכותי ישמש אתכם במשך שנים ארוכות.

הגורמים השונים שמשפיעים על מצבם של דקים הם: עוביין של הקורות, סוג העץ ממנו הוכן הדק, וגם הטיפול המשמר אשר הוא מקבל.


דקים במקום שהוא ציבורי

בבתי מלון בארץ וגם ברחבי העולם מקובל להשתמש בדקים בחצרות רגילות, בחצרות פנימיות , על גבי גגות וגם במרפסות שונות.

בבתי מלון רבים נעשה שימוש בדקים באזור ברכות השחייה.

במתקנים שונים שנמצאים בגנים ציבוריים יש שימוש מוצלח בדקים.

גם במסעדות שונות  שיש להם חצר או מרפסת יש שימוש בדקים אשר מוסיפים אסתטיקה.

בעיר תל אביב כאשר שיפצו את אזור נמל תל אביב השתמשו בדקים על מנת לתת לו מראה מודרני וחדיש.

לכן אם אתם בעלי עסק כלשהו אשר מארח לקוחות רבים, שווה לשקול את האפשרות של שימוש בדקים, על מנת לבצע שיפור במראהו של העסק.


דקים בבית פרטי

אפשר להוסיף דקים לגינתכם הפרטית כאשר בנוסף ליופי שיתווסף לה גם חשבון המים שתקבלו ירד בשל העובדה שתבזבזו פחות מים על השקיית המדשאה.

אם יש לכם בחצר ברכת שחייה ריצוף של דק מסביב לה יוסיף למראה היפה שלה.


לסיכום, דקים נחשבים בכל רחבי העולם כבעלי יכולת לשיפור המראה של מקומות חיצוניים כמו למשל רחבות במקום ציבורי כמו נמל תל אביב, חצרות חיצוניות, חצרות שהן פנימיות, מרפסות, גגות.

לכן כדאי לכם לחשוב על האפשרות של שימוש בדקים בביתכם הפרטי וגם במקום ציבורי שנמצא בבעלותכם ושמגיעים אליו לקוחות רבים במהלך השנה.

 



תגיות המאמר: דקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181662 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: ליאורמוסדות לימוד13/09/182491 צפיות
הנדסאי מכונות עם ניסיון, מסוגל להשתלב היטב, בשוק העבודה הישראלי. הנדסאים לומדים בבתי ספר להנדסאים, שמפוזרים ברחבי הארץ.

מאת: ליאורמוסדות לימוד19/08/182680 צפיות
הנדסאי בניין במרכז, יכול לעבוד בתחום ההנדסה האזרחית. במרכז הארץ, מתקיימים כל העת, פרויקטים של בנייה ותשתיות. הנדסאי הבניין, לומד במכללה טכנולוגית. ישנן מכללות טכנולוגיות ללימודי הנדסאים, בכל מיני ערים ברחבי מדינת ישראל.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181774 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורתעשייה07/08/181810 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: ליאורמוסדות לימוד23/07/182717 צפיות
הנדסאי תעשייה וניהול, משתלב בתעשייה הישראלית. הוא לומד, במכללה טכנולוגית ללימודי הנדסאים. מומלץ ללמוד במכללה טכנולוגית, ללימודי הנדסאים, אשר קבלתם עליה המלצות.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222196 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222706 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222674 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222805 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213575 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213822 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212177 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica