חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלונות בחיפה - למה כדאי גם לכם?

מאת: מיכאל רומנסקיבתי מלון16/06/20131075 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכל עיר יש את הקסם שלה. דבר אשר נובע מההווי המיוחד, המיקום, אורח חייהם של תושביה, מקומות הבילוי וההסעדה שבה ואפשרויות הנופש שלה. מאמר זה יגולל בפני הקוראים את כל היתרונות של בחירת נופש במלונות של העיר חיפה.

חיפה- צדדים רבים לה

תושבי העיר מספרים כי לעיר חיפה יש צדדים רבים וכל אחד המגיע אליה יוכל ליהנות מדברים רבים בה. אם מההווי המיוחד של הפועלים במורדות רחובות הדר הכרמל. בתי הקפה השכונתיים והציוריים הממוקמים בעיר התחתית וברחוב ארלוזרוב של שכונת הדר. נסיעה בכרמלית אשר מצליחה תוך מספר דקות להוביל מאות אנשים מהחלק התחתון של העיר אל פסגת הכרמל. קולינאריה משובחת, אתרים היסטוריים, כמו למשל מערת אליהו, הגנים הבהאיים והרשימה עוד ארוכה. יתרונות נוספים של עיר זו באים לידי ביטוי במיקום שלה על הר הכרמל, דבר אשר מאפשר לכל נופש ליהנות מנוף יפהפה של הים ובריזה טובה גם ביום חם.

מלונות בחיפה- עיר עם אופי

מלונות בחיפה ממוקמים באזור חוף הים ובאזור הכרמל. רוב האנשים אשר מחליטים לצאת אל נופש בעיר זו בוחרים בדרך כלל בבתי המלון היוקרתיים הממוקמים בפסגת הר הכרמל וזאת משום שמיקום זה מאפשר להם ליהנות מיופיו של הצפון, אם באמצעות נוף של כל מפרץ חיפה, הנמל, היום ואזורים נרחבים אשר מזכירים במידה רבה נופש בחו"ל. מלונות בחיפה אשר ממוקמים בכרמל, ממוקמים בעיקר ברחוב הראשי של הכרמל, רחוב יפה נוף. מרחוב זה קיימות נקודות תצפית יפהפיות על הגנים הבהאיים, הנמל והים וכן אל מפרץ חיפה. נסיעה קצרה לסטלה מאריס מאפשרת טיול חווייתי במערת אליהו, נסיעה ברכבל ומבט פנוראמי אל שכונת קריית אליעזר ובת גלים אשר בחיפה. מרכז הכרמל ידוע גם בבתי הקפה הקטנים והמיוחדים שלו, המסעדות וחיי הלילה.

אתרים המתאימים לכל המשפחה

  • שכונת המושבה הגרמנית - נבנתה על ידי הטמפלרים כבר בשנת 1868. לאורך הרחוב הראשי יש מסעדת, בתי קפה וברים שכונתיים.
  • גני הבהאיים- מוכרים גם בשם הגנים הפרסיים. אחד האתרים הידועים והיפהפיים ביותר של הבהאיים. נסיעה של 5 דקות ברכב מבתי המלון הממוקמים ביפה נוף.
  • מוזיאונים- בחיפה יש מוזיאונים רבים וכל משפחה אשר מעוניינת באטרקציות המתאימות הן לילדים והן למבוגרים בוודאי תשמח לשמוע כי ניתן לקחת את הילדים אל מוזיאון ההעפלה,המוזיאון למדע, מוזיאון הרכבת, מוזיאון הטבע ועוד.
 



תגיות המאמר: מלונות בחיפה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144850 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144839 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147843 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144887 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144888 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144979 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148393 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182024 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181393 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181495 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181478 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181466 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica