חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברת עכברים מה עושים נגדם!

מאת: אסי קלייןהדברה16/06/20131091 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר עכבר נכנס אלינו לבית דבר ראשון אנחנו נכנסים ללחץ ומפחדים נורא. צריך לזכור עכברים מפחדים מאתנו כמו שאנכנו מפחדים מהם. צריך לזהות קודם כל מה נכנס אלינו עכבר או חולדה. עכבר הוא קטן מאוד וחולדה שמנה וגדולה גם היא קופצת והמראה שלה מפחיד. לא תמיד רואים אותם אלה רואים גללים של קקי בגודל של אורז או גללים עבים יותר. הגללים הקטנים הם של עכבר והגדולים יותר של חולדה. ישנם גם סימנים של שתן או אכילה של נייר, פירות או בדים. לוכד עכברים מקצועי יודע למצוא את דרך המסלול שלהם ומהיכן העכבר או החולדה נכנסו. יש לסווג את העכבר מהחולדות יש רק סוג אחד של עכבר וזה ''עכבר שדה''. חולדות יש שני מינים חולדת החוף וחולדה מצוייה או בשמה השני חולדה מצוייה. חולדת החוף חייה בעיקר בביובים ונכנסת מהאסלה או מכרסמת את צינור הפלסטיק מאחורה. חולדה מצוייה חייה על העצים ומשם הם נכנסים לבתים גם בקומת קרקע וגם בקומות העליונות. על מנת לבצע הדברת עכברים צריך לבדוק את הבית כל הזמן. לדאוג לחלונות ולדלתות שיהיו סגורים כל הזמן. לדאוג שענפים של עצים לא יהיו צמודים לבתים שלנו. עכברים וחולדות הם שורדים ברמה גבוהה מאוד. כאשר מבצעים הדברה נגד עכברים צריך לבצע הדברה נגדם בצורה מושכלת מאוד. חשוב להציב מלכודות בצורה חכמה. לא לאגור קרטונים ודברים צמוד לקירות. לבדוק מה קורה בארונות מטבח כל הזמן. עכברים או חולדות נחשבים מזיקים לאדם והם נושאים עליהם עלוקות כמו כינים, פרעושים וקרציות. הפ חיים בביובים ופחי הזבל וכולם נגועים במחלות מסוכנות מאוד. חשוב לתת לבעל מקצוע לבצע הדברת עכברים כמו לוכד עכברים. נכון שאפשר לקנות מלכודות לבד אבל חשוב לדעת להתמודד איתם כדאי שהם לא יחזרו שוב. ידוע על מקרים קשים של מכת עכברים או חולדות באזורים לא נקיים. מדביר מוסמך של משרד איכות הסביבה, ידע למגר בעייה זאת של עכברים. מידע זה ממש על קצה המזלג כמו שאומרים אשמח תמיד לענות על כל שאלה בנושא עכברים וחולדות. בגדול לא צריך לקחת קשה מקרה של מכרסמים בבית אין בעייה שאין לה פתרון והמחיר לא צריך להיות יקר. הדברת עכברים מקצועית לטווח ארוך תמיד אפשר לעשות עם ידע מקצועי מתאים אשר נרכש בהמון שנים של ניסיון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.hadbara-polish.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי קליין

מאת: אסי קלייןהדברה09/01/14944 צפיות
ביום בהיר ללא שום הכנה מראש הגיעו נמלים לביקור. אז מה עושים? במאמר זה יש המון טיפים למניעת נמלים.

מאת: אסי קלייןהדברה17/12/13763 צפיות
פרעושים עוקצים בעיקר במותן או ברגליים. טיפים לבעיית פרעושים.

מאת: אסי קלייןהדברה01/12/131008 צפיות
יש רעשים בגג, רואים סימנים של צואה בבית כנראה עכבר הגיע מה עושים נגדם? ומה המחיר כל זה נגלה במאמר.

מאת: אסי קלייןהדברה03/11/131162 צפיות
המחלות המועברות על ידי עכברים, איך המחלה עוברת ומה השמות שלהם.

מאת: אסי קלייןהדברה09/09/13795 צפיות
לא כל יום נכנס עכבר .מה עושים נגדם, כמה עולה לבצע הדברת עכברים.

מאת: אסי קלייןהדברה10/07/131096 צפיות
הדברה ירוקה שונה ממה שזוכרים מביצוע הדברה רגילה,גם המחיר...

מאת: אסי קלייןהדברה25/06/131034 צפיות
טיפים לפתרון בעיית עש, ישנם שני מינים של עש עש הבגדים ועש המזון.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191740 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181640 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181248 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181368 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181375 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181351 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181267 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica