חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלבשה תחתונה – משחק של ביטחון

מאת: קובי יצחקובאופנה16/06/20131147 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הלבשה תחתונה היא אחד התחומים היותר יקרים בעולם הטיפוח והיופי. מצד אחד לא פעם תעברי בבסטה בשוק ותוכלי למצוא חזיות ותחתוני נשים במחירים זולים שישארו איתך מספר חודשים אך מהצד השני אם תרצי לקנות הלבשה תחתונה מחברה מובילה תוכלי למצוא את עצמך משלמת מאות שקלים על חתיכות בד קטנות יותר מכף היד שלך.

חזיות, תחתונים, חוטיני, בריות ועוד עשרות מוצרים. הם יכולים להיות עשויים מבדים רבים כמו סטאן כותנה או משי. הצבעים מגוונים והעיצובים שונים ומשונים, חלקם יגישו תמימות וחלקן פריצת גבולות, חלקם יכולים לגרום לך להרגיש נועזת וחלקם לגרום לך לחוש ביישנית. הכל תלוי בצבע המוצר, הבד ממנו הוא נתפר והעיצוב שלו.

אז למה אנחנו מוכנות לשלם על זה?

כשמדובר בהלבשה תחתונה אין ספק שביטחון הוא שם המשחק, כשבחורה שהייתה רגילה לתחתוני סבתא וחזיות זולות נתקלת בהלבשה תחתונה של חברות בינלאומיות מובילות, עיצובים מפתים וחושניים ונוחות שלא הכירה, היא לא יכולה שלא להתאהב בעצמה.

הסיבה לכך? פשוטה מאד. כל בחורה יודעת שכשאת לבושה בהלבשה תחתונה זולה ולא איכותית קשה לך להרגיש חושניות וביטחון כשכל 5 שניות את צריכה לסדר משהו. הלבשה תחתונה איכותית כמו חזיות איכותיות, תחתוני נשים או חוטיני העשויים מבדים נעימים ורכים גורמים לאישה לחוש חושניות שמתגלגלת להרגשת ביטחון. ואין אישה שלא רוצה להוסיף לעצמה להרגשה הזאת.

לכן – אף על פי שבאופן כלשהו מנצלות חברות ההלבשה התחתונה את המסוגלות שלנו לשלם מאות שקלים על מוצרים שלרוב עלות ייצורם כרוכה בעשרות שקלים בלבד, חלקנו מאד צריכות את הרגשת הביטחון הזאת. לכן לרוב עדיף לשלם את המחיר היקר ולהרגיש חושניות וביטחון מאשר לא להרגיש בכלל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר נכתב על ידי עורכי האתר www.beautyonly.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי יצחקוב

מאת: קובי יצחקובאופנה12/06/13864 צפיות
הקיץ שוב הגיע ואיתו בגדי הים החדשים, אך מה הם באמת ההבדלים בין בגדי הים? בגדי הים החדשים נמכרים במחירים אסטרונומים ובגדי הים של השנה שעברה מכווצים את המחיר לשליש. האם שווה או לא שווה להשקיע בבגד ים חדש ומה באמת משתנה משנה לשנה?

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162143 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162105 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162057 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152428 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151890 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151907 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152983 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica