חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לשווק באימייל באופן מוצלח

מאת: אורי ממוןדיוור אלקטרוני02/07/20132010 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיווק באימייל הינו מהאמצעים היעיליםוהרווחיים ביותר שקיימים ברשת באינטרנט, ומהווה מרכיב מהותי בכל אסטרטגייתשיווקית המתמקדת במדיום זה. השיווק באימייל מקנה לבעלי העסק שליטה מלאה עלכל מרכיבי השיווק, כדוגמת המסרים המועברים ואופן עיצובם, פילוח קהל היעד,וניתוח ומעקב אחר ממצאי הקמפיין ותוצאותיו. שיווק זה מבוצע בעיקר באמצעותשליחת ניוזלטרים ודפי נחיתה, המנוהלים על ידי מערכת דיוור מקצועית ואיכותית.

להצליח לשווק באימייל

חשוב מאוד לבצע שיווק במייל באופן נכון ומקצועי מכיוון שעליכם להתחרות עם שורה ארוכה של מוענים. אםהמיילים שלכם לא יספקו סיבה מוצדקת לפתיחה ייגרמו תוצאות הפוכות, כלומרהמייל ייזרק מבלי שנקרא או שהנמען יבקש להוציאו מרשימת התפוצה שלכם. מאידך,שיווק נכון יהווה אמצעי מצוין להגדלת המודעות הציבורית אל העסק, וכןלהגדלת רשימות התפוצה וקהל לקוחותיו, מה שיוביל כמובן למינוף הרווחים. עלמנת להצליח בתחום כדאי להירשם אל קורס שיווק באינטרנט המשולב עם קורס לבניית אתרים וקידומם, אשר יספק לכם ידע מקיף ורלבנטי, לצד היכרות עם המונחים הנדרשים והפעולות הנכונות.

יצירת קהילה בעזרת שיווק באימייל

שיווקבאימייל מהווה במרבית המקרים דרך ליצירת קהילה וירטואלית, שהינה בעלתעניין ומכנה משותף בתחומים ספציפיים הקשורים בעיסוקי החברה. על מנת ליצורסביבה שכזו על בעל העסק להכיר ולהבין היטב את קהל לקוחותיו הקיימיםוהפוטנציאליים, על מאפייניהם וצרכיהם המיוחדים. בעזרת הבנות אלו ניתן לשווקלקהל היעד מידע רלוונטי המעניין אותו ושהינו בעל ערך מוסף, ואף גורםלהגדלת מעורבותם של הנמענים בפעילויות החברה. תחומים אלו עשויים להיותממוקדים במוצרים ובשירותים, כדוגמת חברה העוסקת בליסניג רכבים שתספק מידעאקטואלי וחשוב בתחומי ההשכרה. מאידך, ניתן לשלב תכנים עקיפים המעניינים אתקהל היעד, כדוגמת חברה המוכרת מוצרי ניקיון ידידותיים לסביבה המפרסמתעצומות ועדכונים בנושאים אקולוגיים וסביבתיים.

מה כולל שיווק באימייל

שיווק אפקטיבי ומוצלח באימייל מורכב ממגוון פעולות, הכוללות בין היתר:

  • הגדרת מטרות ויעדים, כולל אפיון קהל היעד וצרכיו ופילוח לקבוצות משנה.
  • תכנון ובניית אסטרטגיה שיווקית מקיפה וכללית.
  • עיצוב וכתיבת תכנים שוטפים, מתעדכנים ומתחדשים עבור הדיוור האלקטרוני.
  • שליחה מתוזמנת של הדיוור לכל הנמענים ברשימות התפוצה.
  • עדכון שוטף וקבוע של רשימות התפוצה.
  • התאמת מערכות הדיוור למכשירי הסלולארי.
  • בניית וניהול אתר מקצועי המקושר לתכני השיווק באימייל באופן מדויק ופשוט.
  • מעקב וניתוח אחד פעולות וממצאי השיווק באימייל.
  • מערכת רב מסר מקצועית ואיכותית לניהול דיוור העסק.

עד כאן להפעם. במאמר הזה התמקדנו בנושאים השיווקיים של הדיוור, במאמר הבא נסקור את הצדדים הטכניים של השיווק באימייל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי ממון

מאמרים נוספים בנושא דיוור אלקטרוני

מאת: דודישדיוור אלקטרוני06/12/142430 צפיות
מערכות דיוור אלקטרוני נמצאות איתנו כבר כמה שנים טובות. בהתחלה חשבנו ששיווק דרך אימייל הוא קל, כל מה שאנחנו צריכים זה להתחבר למערכת דיוור אלקטרוני, לשרבט כמה משפטים אודות החברה שלנו או אודות מוצר נפלא שהתחלנו למכור, והלקוחות ינהרו אלינו כמו מוסלמים המגיעים למכה בעת החאג'.

מאת: אלעד ציוןדיוור אלקטרוני08/12/138334 צפיות
כיצד לשווק נכון באימייל?

מאת: מיכאל רומנסקידיוור אלקטרוני16/09/132464 צפיות
כדי להצליח ולשמור על רלוונטיות בעולם התחרותי של היום, עסקים וארגונים לא יכולים להרשות לעצמם לקפוא על השמרים. כדי לשמור על פלח שוק וגם כדי להגדיל מכירות חשוב לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולמצוא כל העת לקוחות חדשים. למרבה המזל, הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת לעשות כל זאת ואף יותר באמצעי מתוחכם של שליחת מיילים בכמויות. עם זאת, חשוב לעשות זאת נכון ועדיף לצורך כך לעבוד עם המקצוענים בתחום.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/09/132081 צפיות
אם אתם עובדים יחד עם עוד הרבה אנשים ואין לך זמן להעביר לכולם את אותה הודעה בטלפונים, תוכלו לעשות זאת באמצעות מערכת ניוזלטר הטובה מכולן. אין אפשרות אחרת, כי זו הדרך הטובה והקלה ביתר עבורכם, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן. אין ספק כי מערת ניוזלטר הנה אקטיבית ובעלת יתרונות כל כך רבים כך שכל אחד צריך שתהיה לו מערכת ניוזלטר איכותית ושימושית. אל תפספסו את הדבר הטוב ביותר עבורכם, כי מערכת ניוזלטר יכולה לתרום לכם רבות.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/08/132321 צפיות
התדירות בה אנשים כיום פותחים את תיבת הדואר האלקטרוני שלהם על מנת לבדוק הימצאותן של הודעות חדשות, עקפה מזמן את התדירות בה נפתחת תיבת הדואר שבחזית הבית. הקידמה הטכנולוגית גרמה לכך שכל אדם מחובר כמעט בכל שעות היממה אל האינטרנט ואל הדואר האלקטרוני שלו, ואף האובססיביות לשאלה ''האם חיפשו אותי?'' גורמת לכך שקיום דואר חדש נבדק תכופות

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני08/07/132184 צפיות
כל אחד שחי במאה הנוכחית שמע על ניוזלטר. וזאת מאחר שניוזלטר הפכה לאחת משיטות השיווק המובילות. עם מערכת ניוזלטר תוכל להגיע תוך שניות כמו אס אמ אס לכמות נכבדת של לקוחות תוך פרק זמן קצר, לכן חשו להשתמש במקביל לניוזלטר גם בדיוור אלקטרוני מחירים.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני11/06/132094 צפיות
מתחילת שנות ה – 2000, יותר ויותר בעלי עסקים, הן בארץ והן בעולם, מנסים לפענח את פורמט השיווק המנצח, כלומר, את זה אשר יביא להם בדיוק את קהל הלקוחות הטבעי והרלוונטי להם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica