חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לשווק נכון באימייל?

מאת: אלעד ציוןדיוור אלקטרוני08/12/20138342 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר כדי לשווק את עצמך היית צריך ללכת למועמדים שלך ולספר להם אחד אחד מה אתה עושה? במה עוסק העסק שלך? המוצר שלך? ולהסביר על כל היתרונות של המוצר שלך.


לעומת זאת היום אנחנו עובדים עם אימיילים. כשאתה שולח מייל אחד בעל ערך גבוה עבור הלקוחות שלך אתה משדר מסר אחד כשהמסר הזה מגיע אל מספר רב של אנשים. האפשרויות הן, פחות או יותר, בלתי מוגבלות מכיוון שרשימת התפוצה שלך יכולה לגדול ולגדול וקהל הלקוחות שלך יכול לגדול בקצב מסחרר. כל זה בהנחה ואתה עובד בשיווק באינטרנט ויש לך אסטרטגיה עסקית בשיווק באימייל.


מהם השלבים אותם אתה צריך לעשות בשביל לשווק נכון באימייל עובר קהל הלקוחות שלך?


1. אתה צריך לדעת מה הלקוח שלך רוצה. כשאתה יודע מה הוא רוצה ומה יעשה לו טוב, אתה יכול לכוון את המסר שלך בדיוק עבור הלקוח וליצור ערך גבוה עבור אותו הלקוח וכך לייצר מכירות גבוהות יותר בעסק. יש משפט שאומר :אם אתה יודע לאן אתה הולך איך תדע שהגעת?" הכוונה היא שבשביל לדעת כיצד להגיע למטרה שלך, אתה צריך קודם כל לדעת מהי המטרה והרבה אנשים ועסקים לא יודעים מהי המטרה שלהם.

2. להתגבר על הסקפטיות שלהם על ידי נתינת ערך גבוה. כשעומד לפניך לקוח ושומע כמה המוצר שלך טוב, במוח שלו עוברת מחשבה אחרת. אולי מעניין אותו לשמוע כמה המוצר שלך טוב אבל יותר מזה הוא רוצה לשמוע כמה המוצר טוב עבורו ולכן אתה כבעל עסק צריך להתגבר על הסקפטיות הזאת שאומרת ללקוח שלך שזה לא יעבוד בשבילו.


3. להראות ללקוחות שלך שהם יכולים. הלקוח אומר לעצמו שאתה הצלחת אבל מי אמר שאני אצליח גם? לכן אנחנו צריכים להראות ללקוחות שלנו שגם הם מסוגלים לעשות את זה בדיוק כמונו או כמו הלקוחות הקודמים שלנו.
4. לתת להם כלים והדרכה כיצד הם יגיעו ממקום אחד למקום אחר בחיים – הלקוח שלך רוצה להגיע מנקודה א לנקודה ב ואתה צריך להוביל אותו לנקודה ב. אם הוא לא ירגיש ויבין שהוא מסוגל להתקדם מנקודה א לנקודה ב הוא לא יקנה ממך.

5. לתת להם מוטיבציה להתקדם כדי לקנות מכם – יכול להיות שכל מה שדברנו היה אמוד מעניין את הלקוח אבל בסופו של דבר אנחנו צריכים להניע אותו לפעולה ולגרום לו להניע את עצמו ולקנות מאתנו את המוצר המעולה שלנו.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד ציון

מאת: אלעד ציוןזוגיות ואהבה02/01/141076 צפיות
מספר טיפים שיעזרו לנו לחזק את הביטחון העצמי שלנו למציאת זוגיות ולהצלחה בתחומים רבים בחיים

מאת: אלעד ציוןעסקים מקוונים10/12/132721 צפיות
כיצד אפשר לשמור היום קבצים בכל מקום בעולם

מאת: אלעד ציוןשיווק באינטרנט08/12/13909 צפיות
4 טיפים חשובים ביותר כדי להתחיל את העסק שלך על צד ימין!

מאת: אלעד ציוןאימון אישי23/03/101304 צפיות
יציאת מצרים כל שנה מחדש!

מאת: אלעד ציוןניהול תוכן28/12/091148 צפיות
עם איזה אנשים אתם עובד בעסק שלך?

מאת: אלעד ציוןאימון אישי29/11/091343 צפיות
מהם הסודות של האנשים המצליחנים?

מאת: אלעד ציוןשיווק רשתי21/11/091212 צפיות
יצירת קשר עם לקוחות באופן אוטומטי!

מאמרים נוספים בנושא דיוור אלקטרוני

מאת: דודישדיוור אלקטרוני06/12/142433 צפיות
מערכות דיוור אלקטרוני נמצאות איתנו כבר כמה שנים טובות. בהתחלה חשבנו ששיווק דרך אימייל הוא קל, כל מה שאנחנו צריכים זה להתחבר למערכת דיוור אלקטרוני, לשרבט כמה משפטים אודות החברה שלנו או אודות מוצר נפלא שהתחלנו למכור, והלקוחות ינהרו אלינו כמו מוסלמים המגיעים למכה בעת החאג'.

מאת: מיכאל רומנסקידיוור אלקטרוני16/09/132467 צפיות
כדי להצליח ולשמור על רלוונטיות בעולם התחרותי של היום, עסקים וארגונים לא יכולים להרשות לעצמם לקפוא על השמרים. כדי לשמור על פלח שוק וגם כדי להגדיל מכירות חשוב לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולמצוא כל העת לקוחות חדשים. למרבה המזל, הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת לעשות כל זאת ואף יותר באמצעי מתוחכם של שליחת מיילים בכמויות. עם זאת, חשוב לעשות זאת נכון ועדיף לצורך כך לעבוד עם המקצוענים בתחום.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/09/132085 צפיות
אם אתם עובדים יחד עם עוד הרבה אנשים ואין לך זמן להעביר לכולם את אותה הודעה בטלפונים, תוכלו לעשות זאת באמצעות מערכת ניוזלטר הטובה מכולן. אין אפשרות אחרת, כי זו הדרך הטובה והקלה ביתר עבורכם, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן. אין ספק כי מערת ניוזלטר הנה אקטיבית ובעלת יתרונות כל כך רבים כך שכל אחד צריך שתהיה לו מערכת ניוזלטר איכותית ושימושית. אל תפספסו את הדבר הטוב ביותר עבורכם, כי מערכת ניוזלטר יכולה לתרום לכם רבות.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/08/132323 צפיות
התדירות בה אנשים כיום פותחים את תיבת הדואר האלקטרוני שלהם על מנת לבדוק הימצאותן של הודעות חדשות, עקפה מזמן את התדירות בה נפתחת תיבת הדואר שבחזית הבית. הקידמה הטכנולוגית גרמה לכך שכל אדם מחובר כמעט בכל שעות היממה אל האינטרנט ואל הדואר האלקטרוני שלו, ואף האובססיביות לשאלה ''האם חיפשו אותי?'' גורמת לכך שקיום דואר חדש נבדק תכופות

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני08/07/132190 צפיות
כל אחד שחי במאה הנוכחית שמע על ניוזלטר. וזאת מאחר שניוזלטר הפכה לאחת משיטות השיווק המובילות. עם מערכת ניוזלטר תוכל להגיע תוך שניות כמו אס אמ אס לכמות נכבדת של לקוחות תוך פרק זמן קצר, לכן חשו להשתמש במקביל לניוזלטר גם בדיוור אלקטרוני מחירים.

מאת: אורי ממוןדיוור אלקטרוני02/07/132015 צפיות
שיווק באימייל הינו מהאמצעים היעילים והרווחיים ביותר שקיימים ברשת באינטרנט, ומהווה מרכיב מהותי בכל אסטרטגיית שיווקית המתמקדת במדיום זה. במאמר זה נעסוק בדרכים הנכונות לשווק באימייל.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני11/06/132097 צפיות
מתחילת שנות ה – 2000, יותר ויותר בעלי עסקים, הן בארץ והן בעולם, מנסים לפענח את פורמט השיווק המנצח, כלומר, את זה אשר יביא להם בדיוק את קהל הלקוחות הטבעי והרלוונטי להם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica