חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון

מאת: אורליה כהןצימרים11/07/2013820 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון

חופשה רומנטית לרוב נעשית במתחם מבודד יחסית, מקום בו ניתן להרגיש את הפרטיות ואת האווירה הרומנטית מכל עבר, ללא רעשים מהכבישים, המפעלים והעיר הסואנת.

מגיע לכם להירגע ולנוח בצימרים רומנטיים המתאימים לזוגות ואת זאת תוכלו למצוא בצפון הארץ, בין נופים ירוקים ופסטורליים נמצאים הצימרים האיכותיים ביותר ובעלי איכות השירות המקצועית והגבוהה ביותר.

צימרים יוקרתיים לזוגות

כאשר תגיעו אל הצימר שלכם תוכלו להבחין כי האבזור בו יוקרתי ומושקע מתאים בדיוק לכם עם מיטה זוגית מפוארת בעלת מזרן אורטופדי, חדר רחצה זוגי ומרווח, מטבחון מאובזר, מיזוג אוויר, מסכי צפייה, וכדומה, כמובן שהחלק המפנק ביותר מלבד המיטה הנוחה הינו הג'קוזי הפרטי שבחדר, בו תוכלו להעביר ערב רומנטי עם כוס יין או שמפניה ביד.

צימרים יוקרתיים לזוגות מציעים חופשה בלתי נשכחת והמארחים כבר יודעים איך לפנק אתכם (שוקולדים, בלונים, נירות ריחניים וכדומה), מלבד הפינוקים האלו תוכלו להזמין ארוחות שונות- בוקר, צהריים, ערב, ארוחות שף פרטיות או עיסויים משחררים ומלאי הנאה!

האבזור מחוץ לצימר

בחצר הצימר לרוב תוכלו ליהנות מבריכת שחייה מרווח ונעימה שיכולה להיות מחוממת בחורף להשלמת חופשה מדהימה, מתחמים מסוימים גם מציעים בריכה פרטית שכולה שלכם ללא הפרעות של אורחים אחרים.

מלבד הבריכה תיהנו ממיטות נוח ושיזוף, מתחמי ישיבה תחת הצל, עמדת ברביקיו, ערסלים ונוף מדהים העוטף את הצפון.

אם אתם מחפשים מקום בו תוכלו לנפוש באיכות גבוהה ולנוח כמו שצריך, מתחם אירוח שיגרום לכם לחזור אל השגרה עם המון אנרגיות טובות וכוחות להמשך השגרה אתם צריכים לנסות לנפוש ב- צימרים יוקרתיים בצפון כדי ליהנות מכל ההטבות והפינוקים הנמצאים בחופשה מסוג זה.

לכל אחד מגיע לצאת לנופש ולנוח מידי פעם ואין כמו צימרים בצפון כדי לספק לכם את החופשה לה אתם כה זקוקים.

גם אתם לא בא לכם להישאר בצימר או בחצר שלו תוכלו לטייל באזור הצפוני המדהים, לטייל בנחלים ובמפלים הרומנטיים, לרכב על סוסים על החוף בשקיעה או לעשות משהו "אקסטרימי" יחד כמו צניחה חופשית, ראפטינג בירדן ועוד....

ללא ספק מתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון מציעים את כל הטוב שיש בנופש, בואו עכשיו ליהנות מאווירת רומנטיקה ייחודית ומקסימה במתחמי אירוח צפוניים המתאימים בדיוק בשבילכם- הזוגות!


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

orelia

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורליה כהן

מאת: אורליה כהןצימרים11/08/13845 צפיות
צימרים יוקרתיים לפינוק אמיתי- חופשה מדהימה ומפנקת ממתינה לכם במתחמי צימרים יוקרתיים אשר מעוצבים ומאובזרים ברמה גבוהה, בואו ליהנות מחופשה של פעם בחיים אשר תחזיר אתכם אל השגרה מלאי אנרגיות!

מאת: אורליה כהןצימרים18/07/13755 צפיות
צימרים במרכז הארץ- בואו לנופש שקרוב להכל ועדיין מציע לכם את כל השלווה והמנוחה שבחופשה איכותית, הגיע הזמן שלכם לפנק את עצמכם וליהנות כמו שצריך מנופש מהנה ומלא בכל טוב!

מאת: אורליה כהןצימרים12/05/13822 צפיות
חופשה משפחתית לא צריכה להיות מטרד, לחץ ובהלה, להפך, זו החופשה החשובה ביותר, כזאת שאנו נמצאים עם המשפחה שלנו ומעבירים זמן איכות יחד....

מאת: אורליה כהןצימרים03/05/13824 צפיות
מאמר זה מציג עבורכם את היתרונות שבחופשה ישראלית ואיכותית, סוגי הצימרים הקיימים, פינוקים וחוויות... הגיע הזמן להשקיע בארץ שלנו במקום לטוס לחו"ל!

מאת: אורליה כהןטיולים בארץ22/10/12963 צפיות
עכשיו כעונת החורף כבר בפתח זה ממש לא אומר שזהו- אין לצאת יותר מהבית והכל אפור. נופש בצימרים מציעים לנו את התענוג בנופש חורפי איכותי עם בריכה מחוממת ומלא פינוקים... כדאי לכם!

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161591 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica