חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד חוסכים עלויות בהפקת חתונה? חלק א'

מאת: עדה פייברחתונות11/07/20131196 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היכן תערכו את החתונה ומתי?

הדרך הכי קלה להוזיל את הוצאות החתונה היא בבחירת לוקיישן לא יקר לציון הארוע.

הנטייה הטבעית היא כמובן לחפש את האולם הכי "נחשב" ו"מדובר" אבל חתונות רבות כיום נערכות בפארקים ירוקים (הכוונה לא לפארק כמו זה שאתם לוקחים אליו את הכלב שלכם, אלא פארק לאומי מהסוג שרשות הטבע והגנים מפעילות. למשל: פארק פקאן. פארק בצפון הארץ לגדות נהר הירדן, ירוק ומרהיב ביופיו).

הצעה נוספת היא חתונה בים. זה טרנדי מאד והים הוא (עדיין) של כולם ולרשות כולם. אפשר להביא לחוף יפה ציוד הגברה ושולחנות בופה, וקיבלתם חתונה צעירה מיוחדת ורומנטית שאין כמותה.

דבר נוסף שאפשר לעשות הוא אירוע משותף. אולמות רבים מציעים את האפשרות לערוך כמה אירועים בו זמנית שמחולקים בינהם בהפרדה.צ דבר זה חוסף בהוצאות גם כן.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון אם רוצים לצמצם הוצאות הוא היום או התאריך בו נערכת החתונה. חתונה שנופלת על יום חג או יום חמישי בערב תהיה יקרה יותר באופן משמעותי מחתונה שנערכת ביום חול באמצע השבועות.

גם חתונת צהריים היא אופציה שצוברת פופולריות בשנים האחרונות.

אופן בחירת שמלת כלה

שמלת כלה היא חלומה הרטוב של כל אישה, לעיתים עוד מימי היסודי. ברור שזה היום שלך להיות נסיכה. איזה נסיכה? מלכה! אבל חשוב להשאר בפרופורציה וגם פה, יש כמה טריקים שיכולים לקצץ בהוצאות.

אופציה אחת היא פשוט לעשות את סקר השווק שלך, אני תמיד ממליצה קודם ברשת ורק אחר כך ברגל. משעשית סיבוב היכן שמעניין אותך, לבטח תצאי עם 2-3 פייבורטים. צלמי תמונות של הפייבוריטים.

עם התמונה הזאת תוכלי לגשת לתופרת טובה, שתתפור עבורך את השמלה במחיר הרבה הרבה יותר נמוך. חפשי המלצות לתופרת מחברות או קרובות משפחה שכבר התנסו אצלה.

דבר נוסף שבחורות רבות מרבות לעשות היום הוא הסבה של שמלה.

בדקי את הארונות של הסבתות והדודות. האופנה הכי פופולרית  לשמלות כלה ב 2013 היא שמלות כלה וינטג'. שמלות במראה של שנות ה 30-70. בחישוב מהיר, זה בדיוק הגיל של הסבתות והדודות.

אם תמצאי שמלה מגניבה שקצת "מצהיבה" תמיד אפשר לעשות לה חידוש אצל ניקוי יבש שמתמחה בחידוש בגדים. כדי לטשטש את הדמיון, את יכולה להוסיף אפליקציות ובדים, חגורת מותן, זר פרחים וכל העולה על דעתך. זה גם המקום לתת ביטוי אישי ולהוסיף אביזרים שמשקפים את האופי שלך.

רשימת מוזמנים

ההבדל העיקרי בין חתונה באנרגיות חשמליות לחתונה סטנדרטית, היא המוזמנים.

קל מאד ליפול לבור הזה של לתת להורים לנהל את החתונה במקומך. למי יש כוח? אם החתונה זה אירוע שאתם מפיקים כדי לשמח את ההורים ולא אכפת לכם בסך הכל איך האירוע יראה, לתת להורים לנהל את העניינים היא אופציה טובה שתחסוך זמן וכנראה גם כסף. אבל אם אתם רוצים שהאירוע ישקף אתכם, הזוג הנישא, ויתמקד במה שחשוב לכם, אזי חשוב מאד לא לתת להורים להשתלט על רשימת המוזמנים.

ככל שרשימת המזומנים תהייה שכלתנית ומחושבת ותבוא מכם, ככה ברגע האמת האנרגיות יהיו טובות יותר והחברים שלכם ירגישו "בבית".

ישנם עוד פתרונות רבים לקיצוץ בהוצאות עליהם נדון בחלק ב' שיתפרסם בשבוע הבא.

שיהיה במזל טוב!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עדה פייבר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עדה פייבר

מאת: עדה פייברבידור ופנאי - כללי15/07/131417 צפיות
איזו שמחה מבורכת יותר מאשר הולדת תינוק חדש בחיק המשפחה או החברים? ודאי שיצירת חיים חדשים היא השמחה הגדולה מכל. לידת תינוק אינה חווייה קלה כלל והאם היולדת בדרך כלל תשושה וכאובה לאחר חוויה זו. אי לכך ובהתאם לזה, מקובל לברך את היולדת במתנה שמגיעה בהפתעה עם משלוח לחדר הלידה או הביתה מיד עם שובה. ספקטרום המתנולת הקיימות בשוק הנו רחב לאין שיעור אך דבר אחד משותף לכולן - הן לא זולות. לכן החלטנו להעלות על הכתב מדריך עשה זאת בעצמך ל 3 מתנות פופולריות ומושקעות שיוערכו על כל יולדת באשר היא אישה ואמא.

מאת: עדה פייברכירופרקטיקה29/06/132486 צפיות
כאב גב עלול להתפרץ בקשת רחבה של עוצמות והתבטאויות. מכאב עמום תמידי לכאב פתאומי וחד שמקשה על כל תזוזה. הוא יכול להתגבר במהירות אם אתה נופל או מרים משא כבד מעבר ליכולתך לשאת אותו, או שיכול להחריף באיטיות.

מאת: עדה פייברכירופרקטיקה27/12/128700 צפיות
כשירותו המכנית של עמוד השדרה והשלכותיו על רשת העצבים הינו רוב תחום ההתמקדות והעבודה של הכירופרקטיקה. בגב ניצבות עשרים וארבע חוליות. תפקיד החוליות הנו להגן על חוט השדרה והעצבים ההיקפיים המחוברים אליו, קרי מערכת העצבים, עמידה במערך הטורסו וכן מתן תמיכה לאזורים שונים שבהם כיווני כיפוף שונים (כיפוף, הטיה, פיתול).

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182895 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181367 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181503 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181581 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172056 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172175 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172104 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica