חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולי שיניים ושתלים דנטליים

מאת: איציקבריאות השן18/07/20131010 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עד לפני מספר שנים רפואת השיניים לא הייתה מתפתחת כמו שהיא היום, והטיפולים העיקריים היו סתימות, עקירות וטיפולי שורש. מי שהיו חסרים לו שיניים היה משתיל שיניים תותבות שלא בכל מקרה אפשר היה להשתיל אותם, ואלו שלא יכלו התביישו לפתוח את הפה ולחייך. שתלים דנטליים הומצאו בשביל לפתור את הבעיה הזו והם בעצם מן התקן שעליו מותקנת השן התותבת, ולאחר תקופה מסוימת השתל הופך לחלק ממבנה הפה. שתלים דנטליים אם כן הם בעיקר בשביל אסתטיקה.

גיל וטכניקות

שתלים דנטליים אינם תלויי גיל וכיום ניתן לעשות אותם לצעירים ומבוגרים כאחד, ואפילו לקשישים. בעבר, מצב של חסר בעצם היה מונע הרכבת שתלים דנטליים אך כיום גם על הבעיה הזו כבר התגברו וטכנולוגיות חדשות מבטיחות שתלים כמעט לכל אחד, ללא קשר למצב העצם והדבר היחיד שיכול למנוע שתלים כאלו הוא מצב רפואי תקין מכיוון שישנם מצבים רפואיים קיצוניים שלא מאפשרים את הפרוצדורה הזו. על השתלים מרכיבים שיניים תותבות מה שמוריד גם את הצורך לעשות הלבנת שיניים בשיניים תותבות אלו.

הלבנת שיניים

הצורך בשתלים דנטליים כפי שציינו הינו בעיקר אסתטי, וישנו עוד טיפול אסתטי שרבים מבקשים לעשות. הטיפול הינו הלבנת שיניים אצל רופא שיניים, טיפול שניתן לעשות גם ללא רופא על ידי שימוש בחומרים מלבינים ששמים על השיניים, אך אצל רופא הוא יהיה מקצועי יותר ויישאר זמן רב יותר וכל בעיה שתיווצר תטופל מיידית. כל טיפול אסתטי לשיניים שלנו אותו אנו מבקשים לעשות כדאי שייעשה על ידי רופא מוסמך, והשתלים או חומרי הלבנת שיניים שונים צריכים לעבור אישורים של משרד הבריאות ושל איגודי הבריאות השונים בעולם במדינות מהם הם מיובאים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/153044 צפיות
כשמדובר בנושא של אטרקציות בנגב, לכל אחד יהיו את העדפות שלו. זוגות המגיעים לאזור לצורך חופשה רומנטית יעדיפו קרוב לוודאי את הפעילויות היותר סולידיות כגון – טיול רגלי, בילוי במסעדות איכותיות ואולי גם פעילות תרבותית כזאת או אחרת

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/152832 צפיות
אם אתם נמצאים לפני יציאה לחופשה באילת ומעוניינים לתכנן את ימי החופשה מבעוד מועד - חשוב שבשלב הראשון תכירו לעומק את האפשרויות המוצעות לכם – הרשימה של האופציות היא כידוע ארוכה במיוחד.

מאת: איציקתעשייה07/04/151197 צפיות
בכדי לספק פתרונות קירור איכותיים יש צורך לשים דגש על כל הנושא של תכנון. שלב התכנון של חדר קירור מצריך לקיחה בחשבון של כל דרישות המזמינים

מאת: איציקתעשייה07/04/151073 צפיות
ישנן חברות שונות המציעות שירותי ייצור או שירותי ייבוא של פתרונות קרור והקפאה מסוגים שונים. כל חברה מתהדרת באותם הפרמטרים אשר הופכים אותה למובילה בתחום – אבל בסופו של דבר, בחירת החברה תהיה תלויה בקריטריונים השונים של הלקוחות.

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/157289 צפיות
ציוד למעבדות אשר אותו סטירר מגנטי נמנע על סוגיו השונים, הוא ציוד רגיש בעל תפקיד חשוב ומשמעותי בתפקוד המעבדה. מהסיבה הזאת גם אם אתם מחפשים בוחש מגנטי וגם אם אתם מעוניינים בציוד מסוג אחר, חשוב שתקפידו לשים דגש על כל הפרטים והתכונות של הפריט המבוקש

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/153119 צפיות
כל מי שמחפש ציוד למעבדות מכל סוג ובין היתר גם מכשירי וורטקס, חייב לשים דגש על בחירת החברה ממנו הוא ירכוש את אותו הציוד

מאת: איציקפיננסים וכספים - כללי 30/11/141255 צפיות
בגלל שיש חוקים בישראל, ובגלל שיש סיבות מקלות שבגינן ניתן לקבל חלק מהכסף ששילמנו למס הכנסה בחזרה. לדוגמא מי שעובד בשני מקומות עבודה ולא עשה תיאום מס, אחוזי המס שלו יכולים להיות גבוהים מאוד.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201581 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181662 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181774 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171500 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171376 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica