חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל אודות ביו דיזל

מאת: פורטל בתיםרכב22/07/20131126 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביו דיזל כיום מהווה חלופה משמעותי וטובה למדיי לשימוש בדלק רגיל המבוסס על נפט לתחבורה ותעשיה. חלק מהמגמה של השימוש בביו דיזל נובע מהמודעות הגוברת והולכת של מניעת זיהום סביבתי והגנה על הסביבה. כמו גם צמצום השימוש והבזבוז במשאבי טבע.


אנרגיית הביו דיזל היא כיום אנרגיה נפוצה לעומת מה שהיה לפני כעשור. מבחינות רבות היא מהווה לגבי מפעלי תעשיה רבים, חברות הובלה, מוסדות וגופים ציבוריים, כמו גם חברות מסחריות גדולות, חלופה יעילה וטובה מאוד ביחס לצריכה של דלק מסוג רגיל המבוסס מעיקרו על שימוש בנפט. דבר שיוצר ממילא תהליך בעירה, המעצים את הנזק הסביבתי של זיהום אוויר ופגיעה אפשרית, קשה מאוד לעיתים בבריאות.

הביו דיזל הוא במהותו סוג של דלק הדומה לסולר. אבל חומרי הגלם שלו הם צמחים, שמנים צמחיים, ושומן בעלי חיים. בין היתרונות המובהקים שלו אפשר למנות:

  • שילוב אפשרי עם דלק וסולר

  • אינו מכיל גופרית

  • תהליך הייצור שלו מאפשר הפרדה כימית בין גלצירין מהשמן. דבר היוצר פליטה מופחתת מאוד של 60% בפליטת גזי חממה בעת שריפתו.

המגמה של שימוש בביו דיזל הולכת ומתרחבת בשנים האחרונות בכל רחבי העולם לשני סוגי שימוש עיקריים: שימוש ביתי ושימוש ציבורי.

ברחבי העולם ישנם כיום כ30 מדינות שבהם השימוש בביו דיזל הוא תהליך הולך ומתרחב יותר ויותר מדי שנה בשנה.

המוצר גם זמין כיום יותר ויותר בתחנות דלק שונות ברחבי אירופה.



מבחינה תעשיתיית יש לביו דיזל מספר יתרונות: הוא  פחות צמיג מדלק רגיל וסולר בעת השימוש. הוא  אינו גורם לנזק סביבתי או לזיהום אוויר, ואינו פוגע ברמה הטכנולוגית של המכונות והמכוניות שהוא נמצא בשימוש בהם. ניתן להשתמש ביעילות בביודיזל כתחליף לסולר לתחבורה או לתעשיה


בעבור הכלכלה העולמית זהו מוצר אנרגיה זמין, איכותי, ידידותי לסביבה. הניתן אפילו להכנה ביתית כמעט דבר המהווה לדעתם של רבים  יתרון בולט ומובהק מאוד. ישנם כיום פרוייקטים שמטרתם להגיע לאוכלוסיות שאין להם אספקת סולר או חשמל, ולייצור מערכות בייתיות שידעו לספק להם תחליף סולר להסקת הבית, לבישול או תאמינו או לא, לספק חשמל לסלולאר.


ההערכות כיום הינן כי השימוש בביו דיזל ילך ויתרחב בשנים הבאות באופן משמעותי בכל רחבי העולם הן בנושא תעשייתי לכל גווניו וסוגיו והן לשימוש תחבורתי רחב ואפילו ביתי רחב.






 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב ע"י חברת קידום אתרים 

המנהלת את פורטל - "בתים"  

הפורטל המוביל בישראל בנושא בתים ומבנים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל בתים

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223094 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222933 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222961 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211268 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211368 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211326 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214117 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204584 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195551 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196244 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica