חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים חברת הובלות?

מה המפתח למעבר דירה נכון? כזה שייעשה במהירות המרבית, ובאופן הבטוח ביותר? כל מי שהתנסה בכך, יוכל בוודאי לטעון כי התשובה טמונה בבחירת חברת הובלות איכותית. הבעיה היא שבשוק יש היצע עצום של חברות הובלה, כך שקשה להבדיל בין אלה הטובות יותר, לאלה שרצוי לוותר על שירותיהן.

אז איך בדיוק תבצעו את הבחירה המושכלת ביותר?

שרטוט דמותה של חברת ההובלות

בעידן האינטרנט, אפשר למצוא בקלות מידע על כל חברה וחברה. וזהו אכן צעד שחייב להיעשות בעת בחירת חברת הובלות. אחרי הכול, תחום זה נחשב לרחב באופן יחסי, וכולל היבטים שונים ומגוונים: ישנו הבדל בין חברת הובלות קטנות לגדולות, וכן ציוד שמותאם להובלה באופן ספציפי.

לכן, חיוני ללמוד ככל האפשר על החברה המועמדת. חייבים להיכנס למשוואה משתנים דוגמת הוותק שלה בתחום, תחומי הפעילות שלה, השירותים הנלווים להובלה וכן הלאה. אתר האינטרנט של החברה, אם קיים, בוודאי יכלול את המידע הזה. ניתן להתבסס גם על מדריכים של נותני שירותים בתחום, כמו גם אינדקסים שונים הפזורים בכל חלקה טובה ברשת.

בחינת מוניטין החברה

חברות הובלות, כאמור, נבדלות ביניהן גם בפרמטר האיכות. לכן, חיוני לבדוק לא רק "מה" עושה חברת ההובלות, אלא גם "איך". בהקשר הזה, המלצות מפה לאוזן יכולות לסייע ביותר ממובן אחד. באם אתם מכירים אנשים אשר עברו דירה לאחרונה, תוכלו בוודאי לשאול אותם לגבי התרשמותם מהחברה שביצעה עבורם את המשימה החשובה הזו.

האינטרנט, באופן לא מפתיע, יכול לשמש גם כאן. ישנם פורומים שונים בנושא הובלות דירה, בהם ניתן להפנות שאלות בנושא – כולל בקשת חוות דעת על חברות מסוימות. גם אתרים המציגים נותני שירותים, דוגמת אתר זאפ דפי זהב, יכללו ביקורות, ולעיתים אף ציונים, לכל חברה וחברה.

האם החברה מתאימה לכם?

באם החברה עברה את כל הבדיקות שפורטו מעלה, סביר מאד להניח שהיא זו שיכולה לעמוד עבורכם ברגע האמת. אלא שחיוני לבדוק בדיוק את ההתאמה שלה למשימה הספציפית שלשמה היא נדרשת. בין השאר, מבחינת זמינות בתאריך נקוב, ציוד וכוח אדם המותאמים למשימה וכן הלאה.

הקפדה על כל אלה תבטיח, כמעט בוודאות, התבססות על חברה איכותית ואמינה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירון שאול

מאת: לירון שאולבניין ואחזקה - כללי27/07/13831 צפיות
יש מקרים, בהם הובלות דירה הופכות למורכבות פי כמה. בדרך כלל, הסוגיה העיקרית המביאה לכך היא המשקל, כלומר, פריטים שפשוט קשה, עד בלתי אפשרי, להעביר בדרכים המקובלות. במצב הזה, אחד הפתרונות היעילים ביותר הוא פנייה לחברה המציעה שירותי מנוף. אנחנו נסייע לכם להבין את היתרונות שלהן.

מאת: לירון שאולבניין ואחזקה - כללי03/07/13748 צפיות
אם תשאלו מומחים רבים בתחום ההובלה על המשימה המורכבת ביותר בה נתקל, סביר להניח שהובלות פסנתר יתפסו מקום של כבוד ברשימה. וזה לא בכדי: הן נחשבות לתחום שרק מקצוענים יכולים להתמודד איתו כראוי, כשברקע מחלחל תמיד הסיכון המהותי שבהובלות פריטים יקרים מסוג זה. אז איך עושים זאת נכון?

מאת: לירון שאולעסקים - כללי30/04/13757 צפיות
עוברים דירה? מחליפים משרד? אין ספק כי משימה לא פשוטה עומדת בפניכם. בין השלבים השונים של ההובלה, אפילו כאשר עושים את הדבר הנכון ונעזרים בשירותיה של חברת הובלות, תופס מקום של כבוד שלב האריזה. הגם שרבים נוטים לזלזל בו, הרי שיש לו השפעה מהותית על הצלחתה של ההובלה כולה.

מאת: לירון שאולבניין ואחזקה - כללי03/04/13751 צפיות
עוברים דירה? מחליפים את כתובת המשרד? סביר מאד להניח שההתרגשות שלכם בשיאה. אולם, ברור כי משימה לא פשוטה עומדת בפניכם: לא מן הנמנע שהיעד שלכם הוא אחת מערי המרכז. במצב כזה, כאשר תרצו בוודאי להעביר לא מעט רהיטים, מוצרי חשמל ושאר חפצים אישיים, אין אפשרויות אחרות מאשר שימוש בשירותיה של חברת הובלות.

מאת: לירון שאולתחבורה ורכב - כללי19/01/13811 צפיות
גוש דן. הלב הפועם של מדינת ישראל, והאזור הצפוץ ביותר בה. מדי שנה, עוברים עשרות אלפים להתגורר באחת מערי המרכז, ועוברים שינוי מהותי בחייהם. מה שחשוב לא פחות הוא שעבור כל אותם אנשים, מציאת חברת הובלות אמינה היא אחת הסוגיות המרכזיות. כיצד, אם כן, בוחרים בחברה האידיאלית?

מאת: לירון שאולבניין ואחזקה - כללי25/12/12766 צפיות
אזור גוש דן נחשב ללב הפועם של מדינת ישראל. הערים הצפופות ביותר בישראל נמצאות שם, ומדי יום הן מושכות אליהן אינספור אנשים שמעוניינים להימצא במרכז העניינים. כאשר מקומות תעסוקה, מוסדות ציבור ומוסדות השכלה גבוהה רבים ממוקמים להם במרכז, ברורה השאיפה של רבים לעבור לגור שם. וכל אימת שזה קורה, נדרש לבחור חברת הובלות אשר פועלת באזור זה.

מאת: לירון שאולבניין ואחזקה - כללי22/10/12889 צפיות
ברור לכולנו כי עלויות המחיה עלו באחוזים רבים בשנים האחרונות. בין אם המדובר הוא במחירי הדירות, הדלק או מוצרי המזון, האזרח הישראלי הממוצע מוצא עצמו נאבק מדי חודש בחודשו על כל אגורה. כשזה נוגע להובלות דירה, התמונה אינה שונה. הרצון הברור שלנו הוא לחסוך ככל האפשר. איך עושים זאת נכון?

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222777 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223084 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211365 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211322 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211583 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211556 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica