חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

4 טיפים שיעזרו לכם לרכוש קלנועית מעולה

4 טיפים שיעזרו לכם לרכוש קלנועית מעולה

מחפשים לרכוש קלנועית ליקירכם? רוצים לקנות קלנועית לשימושכם האישי ולא בטוחים למה כדאי לשים לב? קלנועיות הן אכן פתרון מעולה עבור מי שמתקשה בהליכה ולא מפתיע יותר ויותר קלנועיות ברחובותינו. כדי לרכוש קלנועית שתתאים בצורה הטובה ביותר למשתמש בה כדאי לשים לב לכמה אלמנטים חשובים.

המפרט הטכני של הקלנועית

דגמי הקלנעיות משתנים במפרט הטכני שלהם במספר דרכים למשל: הספק הסוללה של הקלנועית, סוג המושב, קלנועית דו מושבית או חד מושבית, קלנועית מתקפלת או קבועה, משקל מקסימום, יכולת נסיעה בשיפוע, בולמי זעזועים ועוד. בחנו היטב את הדגם של הקלנועית וקחו בחשבון כל אלמנט טרם הרכישה.

מהירות נסיעה ומרחק נסיעה

מהירות נסיעה של קלנועיות משתנה בהתאם לדגם הספציפי ונעה בין כ-5 קמ"ש ועד כ-20 קמ"ש. קלנועיות לשימוש בתוך העיר על מדרכות ולנסיעות בינוניות רצוי כי יוכלו לנסוע מהר יותר. עבור מי שגר במושב או קיבוץ למשל בו המרחקים קצרים ממקום למקום (מהבית למכולת לדוגמא) ואין צורך לנסוע במהירות גבוהה, קלנועית עם מהירות נמוכה תספיק בהחלט. בנוסף, כדאי לבחון גם את מרחק הנסיעה בטעינה מלאה. המרחק אותו קלנועית יכולה לעבור הוא בין כ-50 ועד כ-80 ק"מ. יש לבדוק את המרחקים (הלוך-חזור) אותם בעל הקלנועית עתיד לעבור ורצוי לקחת מעט מרווח ליתר ביטחון.

תפעול הקלנועית

נהיגה בקלנועית אינה מסובכת כלל וכלל, כמעט כל אחד יכול ללמוד לתפעל כל קלנועית ללא קושי מיוחד. עם זאת, כדאי לוודא שהאדם לו הקלנועית מיועדת אכן יכול לתפעל אותה בפשטות. אחד הפיצ'רים שחשוב מאוד לשים לב אליהם הוא יכולת התמרון של הקלנועית. קלנועיות גדולות יותר קשה יותר לתמרן במקומות צרים למשל. ישנם מנגנוני תפעול שונים לקלנועיות ולכן חשוב מאוד לקחת את הקלנועית 'לסיבוב ניסיון' לפני הרכישה.

אלמנטים נוספים שכדאי לשים לב אליהם

קלנועיות יכולות להגיע עם שלל מיני תוספות כמו למשל מחזיק למקל הליכה והליכון, סל לנשיאת מטען וכדומה. בדקו את הצרכים של בעל הקלנועית (האם נוסע לקניות, האם משתמש במקל הליכה וכו') והתאימו את הפיצ'רים הנוספים בהתאם.

 



תגיות המאמר: קלנועיות, קלנועית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה שוחר

מאת: דנה שוחרתחבורה ורכב - כללי30/10/13809 צפיות
קלנועיות הן דרך נהדרת לשמור על עצמאות גם כאשר חווים קושי בהתניידות ממקום למקום. למרות שקלנועיות נפוצות בנוף הישראלי, כמה עובדות מעניינות על קלנועיות בהחלט יכולות להפתיע גם משתמש וותיק לא פחות מאשר מתעניין חדש.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213562 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204154 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205073 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica