חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה עובדות שלא ידעתם על קלנועיות

כמה עובדות שלא ידעתם על קלנועיות

קלנועיות הן דרך נהדרת לשמור על עצמאות גם כאשר חווים קושי בהתניידות ממקום למקום. למרות שקלנועיות נפוצות בנוף הישראלי, כמה עובדות מעניינות על קלנועיות בהחלט יכולות להפתיע גם משתמש וותיק לא פחות מאשר מתעניין חדש.

קלנועיות יכולות לשמש את הנוסע גם בתוך מבנים

קלנועיות מיני יכולות להיכנס למעליות בקלות, לתמרן במסדרונות צרים ומעבר לפינות ללא קושי. כל מי שנעזר בקלנועית כזאת יכול להיכנס אתה לכל מבנה החל מקניונים ועד מוסדות לימוד. קלנועית גדולה או קלנועית זוגית לא תאפשר תמרון טוב ועלולה לסכן אנשים אחרים במבנה, לכן ייתכן כי תתבקשו להשאירה בחוץ.

ניתן לעלות עם קלנועית לטיסה

מי שנעזר בקלנועית בחיי היומיום ומבקש לנסוע לחו"ל עשוי לחשוב פעמיים מחשש שלא יוכל למצוא קלנועית להשכרה במדינת היעד. תופתעו לדעת שניתן, בתיאום מראש מול רוב חברות התעופה, לעלות עם הקלנועית למטוס, במיוחד אם מדובר בקלנועית מיני. חשוב לוודא מראש אם אכן בטיסה הספציפית אין כל בעיה לעלות עם הקלנועית ורצוי אף לקבל מידע ואישור על כך בכתב (כולל המיקום שלכם במטוס), רק לכל מיקרה. ניתן גם לקחת את הקלנועית בתא המטען של המטוס בהתאם לכללי חברת התעופה (אריזה, משקל וכו').

קלנועית לא נחשבת (בדרך כלל) ככלי רכב ממונע

על פי הגדרתה בחוק 'היבש', קלנועית היא כלי רכב חשמלי קל בדומה לאופניים חשמליים וסגווי. ככלי רכב חשמלי קל היא אינה דורשת רישוי, אין צורך ברישיון נהיגה, טסט תקופתי או ביטוח. מכיוון שהיא אינה כלי רכב ממונע אסור לקלנועית לנסוע על הכביש, עליה להישאר על המדרכה למעט כאשר נדרש מעבר בין מדרכות או אם המדרכה חסומה (בקיבוצים ומושבים ניתן לנסוע על הכביש). על קלנועית לציית לחוקי התנועה בדומה להולך רגל כלומר, להמתין ברמזורים אדומים, לא לחצות שלא במעבר חציה וכן הלאה. עם זאת, כאשר קלנועית מעורבת בתאונות בית המשפט עשוי להתייחס אליה דווקא ככלי רכב ממונע לכל דבר ועניין ולהעניק פיצוי בהתאם לנפגע או לחייב את הפוגע.

 



תגיות המאמר: קלנועיות, קלנועית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה שוחר

מאת: דנה שוחרתחבורה ורכב - כללי29/07/13750 צפיות
מחפשים לרכוש קלנועית ליקירכם? רוצים לקנות קלנועית לשימושכם האישי ולא בטוחים למה כדאי לשים לב? קלנועיות הן אכן פתרון מעולה עבור מי שמתקשה בהליכה ולא מפתיע יותר ויותר קלנועיות ברחובותינו. כדי לרכוש קלנועית שתתאים בצורה הטובה ביותר למשתמש בה כדאי לשים לב לכמה אלמנטים חשובים.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213585 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204177 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205096 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica