חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסה לתאילנד

מאת: רוני מיכאלטיולים בחו"ל08/08/20134415 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תאילנד אחת המדינות המתיירות ביותר במזרח הרחוק מושכת אליה מדי שנה מיליוני תיירים מכל העולם. מזג האוויר הנוח ברוב ימות השנה, חופי הים היפים והנופים המרהיבים הם רק חלק מהסיבה בגללה מגיעים התיירים לביקור.
מדי שבוע יוצאת טיסה לתאילנד מישראל, אף כי לא כל הטיסות הן ישירות אלא עם עצירות ביניים, כשהיא מלאה בצעירים בוגרי צבא שיוצאים לטיולי תרמילאים לכמה חודשים.
בישראל מועסקים תושבים תאילנדים כעובדים זרים בענף החקלאות. התאילנדים התמחו בענף החקלאות והם הידיים המפעילות את הענף. לאחרונה הייתה החלטת ממשלה לקיצוץ כמות העובדים הזרים המגיעים מתאילנד וחלקם עלו לטיסה לתאילנד בפעם האחרונה.

כל עובד זר בישראל על פי החוק צריך לעזוב את המדינה אחרי 42 חודשים שבמהלכם עליו לצאת את הארץ לחידוש רישיון השהייה. יש כאלה מבין העובדים הזרים שיוצאים בטיסות למדינות השכנות וחוזרים אחרי כמה ימים ויש כאלה שעולים לטיסה לתאילנד כדי לנצל את החופשה לביקור מולדת וביקור משפחות.
על אף שהייתה החלטה לצמצם את מספר התאילנדים השוהים בארץ ולמרות שחלקם אכן חוזרים למדינתם לאחר סיום העבודה מגיעים עובדים חדשים וזאת על פי דרישת החקלאים במיוחד בדרום שאינם יכולים לקיים חקלאות מודרנית בלי ידיים עובדות.

הטיסה לתאילנד ארוכה ומייגעת ולכן יש טיסות עם חנייה באירופה או בירדן.  טיסה לתאילנד עם חנייה זולה יותר מאשר טיסה ישירה והיא מאפשרת מנוחה של כמה שעות מהנחיתה ועד להמראת ההמשך.
בנוסף לתרמילאים שאפשר למצוא בכל טיסה לתאילנד אפשר למצוא גם משפחות שיוצאות לטיולי משפחות במזרח הרחוק וגם קבוצות של מטיילים במסגרת של טיולים מאורגנים.

טיסות

החל מאמצע המאה ה-20 יכול היה כל מי שרצה לצאת לחוץ לארץ לעשות זאת בטיסות. עד לתקופה זו היה על כל מי שרצה להגיע לארצות הברית, אירופה או כל מקום אחר לעשות זאת באמצעות אניות נוסעים.
השייט באמצעות האניות לקח זמן רב ובדרך כלל רוב החופשה הייתה מבוזבזת בנסיעה. עם המצאת המטוסים החלו מדינות רבות לרכוש אותם ולהקים חברות תעופה לכל העולם.
גם בישראל הוקמה חברה לאומית הלוא היא אל על ובמשך השנים התווספו עוד חברות כמו ישראייר, ארקיע ועוד.
כיום מתקיימות טיסות, נכנסות ויוצאות, כמעט מכל המדינות בעולם. יש קווי תעופה וזכויות טייס מסודרות וחברות התעופה חייבות להיצמד לחוקי הטייס הבינלאומיים. כדי לקיים את הסכמי התעופה יש מדינות שמספר הטיסות  למקומות מסוימים הן כפולות.

חלק מהטיסות מתקיימות מספר פעמים בשבוע וחלק על פי דרישות הקהל. יש טיסות פנים כמעט בכל מדינה ובישראל לדוגמא יש טיסות פנימיות לאילת וממנה  לתל אביב ולחיפה והצפון. רבים מבין הנופשים הישראליים בוחרים להגיע באחת הטיסות לאילת במקום לנסוע את כל הדרך ברכב פרטי או באוטובוס.
הטיסה הקצרה (כחצי שעה) מאפשרת לבעלי עסקים מאילת לקיים קשרי מסחר עם סוחרים במרכז ובצפון הארץ. תושבי אילת זוכים גם להנחות במחירי הטיסות.
בנוסף לטיסות מסחריות ולטיסות נוסעים יש גם טיסות צבאיות המשמשות כתמרונים ותרגילים לחיל האוויר ולצורך מוכנות לקראת מלחמות וכן להטסת ציוד וחיילים ממקום למקום.
גם הטיסות הפרטיות הפכו בשנים האחרונות מקובלות ובכל שנה מצטרפים טייסים חובבים שרבים מהם מחזיקים מטוס פרטי לצרכיהם.

ישראל ידועה כמייצאת תוצרת חקלאית בעיקר לאירופה. האפשרות להעביר את התוצרת שנקטפה היום בטיסות ליעדים באירופה והגעתה לשוק כבר למחרת נותנת אפשרות לייצא תותים, פרחים, מוצרי חלב ובשר.
צי מטוסי התובלה ומספר חברות התעופה הרבות  מאפשר להעביר בטיסות תוצרת חקלאית שזמן המדף שלה קצר יחסית. את כל הפרחים שמייצאים החקלאים לאירופה מעבירים במטוסים והם מגיעים לשווקים באירופה יום לאחר קטיפתם.

 



תגיות המאמר: טיסות, טיסה לתאילנד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157021 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152122 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156079 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153452 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142701 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141928 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141779 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196500 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica