חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסה לקייב

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל11/08/2013788 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קייב היא העיר הגדולה ועיר הבירה של אוקראינה. אוקראינה היא אחת המדינות שהיתה שייכת לגוש הסובייטי עד שנת 1989 והיא ידועה כיפה ביותר מכל מדינות הגוש.

מרבית יהודי אוקראינה עלו לארץ ברגע שגבולות המדינה נפתחו ויש רבים שהגיעו לארץ צעירים הקימו את משפחתם בישראל והם לוקחים את הילדים שלהם לביקור מולדת.

על כל טיסה לקייב אפשר למצוא ילידי אוקראינה שיוצאים עם בני משפחתם לטיול שורשים. הם רוצים להראות לילדיהם שלא ידעו את אוקראינה איפה הם נולדו וגדלו, את יופייה של העיר והמדינה כולה ובנוסף לטייל איתם במקומות החשובים להיסטוריה וליהדות.
ישראל מקיימת טיסות ישרות וסדירות  לקייב לאורך כל השנה כמה פעמים בשבוע. זמן הטיסה קצר יחסית והטיסות נוחות. אפשר להגיע בטיסה לקייב באופן עצמאי על ידי רכישת כרטיס טיסה באחת מחברות התעופה הישראלית והזרות.

לכל מי שמגיע בטיסה לקייב כבר מהאוויר הוא יכול לראות את מבנה העיר שהוא שונה מיתר הערים המפורסמות. רחובותיה של קייב רחבים בתים עתיקים וישנים לצד בתים מודרניים וחדשים.
פרנסי העיר השכילו להבין ששימור בתים עתיקים וישנים ושיפוצם יועיל לעיר ותיירים רבים לאורך כל השנה מגיעים בטיסה לקייב, מכל חלקי העולם.

מתנה לאישה

כל גבר יודע שלמצוא מתנה לאישה זו משימה לא קלה. לרצות אישה במתנה זה בכלל לא פשוט. ישנן נשים שכל מתנה שתיתן להן תהיה המתנה המתאימה הם יפגינו שמחה ויודו למי שנתן להן אבל מצד שני יש כאלה שאף פעם אינם מרוצות וכל מה שהגבר יביא לה כמתנה יהיה שגוי.

ישנן סיבות רבות מדוע לרכוש מתנה לאישה. גבר מאוהב יביא עוד טרם הנישואין מתנות לאישה האהובה בכל הזדמנות. ליום הולדת, לחגים, לסופי שבוע וליום המשפחה (שבעבר היה יום האישה). בעל ירכוש לאשתו מתנה גם ליום הנישואין.

כדי להקל על הגברים נפתחו חנויות כמעט בכל הקניונים בהן ניתן לרכוש מתנה לאישה כמעט בכל התחומים. בדרך כלל הגבר יודע מה אישתו אוהבת והוא פונה לחנות הרלוונטית וקונה את הפריט אבל במקרים רבים הגבר אובד עצות והוא לא יכול להחליט על משהו ספציפי ולכן הוא נעזר בצוות החנות.

ידוע כי היהלום הוא חברה הטוב של האישה. מי שידו משגת ויכול להרשות לעצמו כלכלית יהלום כמתנה לאישה זו המתנה האולטמטיבית וקשה להאמין שאישה שתקבל מתנה כזו תהיה מאוכזבת.

נשים רבות מורידות ציפיות ואינן מחכות לקבל מתנות מבעליהן וברגע שהן מרגישות שהגיע הזמן לרכוש מתנה לאישה הן עושות זאת בעצמן. נשים בודדות עושות זאת לכל אירוע והן רוכשות לעצמן את המתנות ואז בוודאי הן אינן מתאכזבות מהמתנה.

יש הרבה נשים שאינן שמות דגש על מתנות. התייחסות אוהבת ומפנקת מצד הגבר מספיקה להם אבל הן לא מתנגדות לקבל בכל סוף שבוע זר פרחים. האמרה אומרת שגבר שלא היה רגיל להביא פרחים הביתה ומתחיל לעשות זאת מצפונו אינו שקט.

ישנה אופציה נוספת למתנה לאישה והיא השכרת יאכטה ויציאה לשייט זוגי רומנטי מפנק במי הים הפתוח. על פי הזמנה מראש יכול הבעל להזמין ארוחה רומנטית, בקבוק משקה חריף, מוסיקה אותה אוהבת האישה ולסיום לשכור את היאכטה ללילה שתשמש מלון צף. גם במקרה זה אפשר להזמין מראש ארוחת בוקר מפנקת מלווה עם טיפולי ספא. זוהי מתנה שהאישה בוודאי לא תשכח.

במפעלים רבים הונהג נוהג של מתן מתנה לאישה שפורשת מעבודתה. יש מפעלים שנקבעה מתנה זהה לכל הנשים ויש כאלה שמעניקים מתנות על פי אופי האישה, משך עבודתה בחברה והתפקיד אותו מילאה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162791 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152694 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152526 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153401 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152159 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151465 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196480 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica