חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחינם - אתר הגאדג'טים של ישראל

מאת: קידום אתריםצרכנות12/08/2013948 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום נסקור את אתר "בחינם" - אתר הקניות והגאדג'טים של ישראל.

בחינם הוא אתר קניות עם מגוון גדול של קטגוריות, בניהם קטגוריות מובילות של מכשירי כושר, מכשירים סלולאריים, גאדג'טים חדשניים ומיוחדים והכל במחירים שלרוב אין להם תחרות.

המודל בו פעול האתר הוא מכירה של מוצרים מיובאים ישירות ללקוח או באמצעות המלאי הקיים במחסנים של בחינם. לקוחות המעוניינים לרכוש מוצרים בזול, בדומה לדיל אקסטרים מספק מקומי, כמעט ללא עלויות נוספות יכולים לעשות זאת בקלות ובאמינות דרך מערכת האתר המתקדמת.

מוצרים שמיובאים ישירות ללקוח, הם מוצרים הרבה יותר זולים, עם זאת זמן האספקה של מוצרים אלה נע בין 2 - 5 שבועות בהתאם למשלוח המוצר ממדינת הייצור. מוצרים כאלה מוגדרים מראש והלקוחות יכולים להבדיק אם הם קונים את המוצר מהסוג של המשלוח מחו"ל או מוצר ממלאי החברה.

מוצרים שנשלחים ממלאי החברה, נשלחים תוך כמה ימים וצריכים להגיע בדואר תוך מקסימום 14 יום, למעט במקרים בהם יש עיכובים בדואר או טעויות בכתובת.

מה היתרונות הבולטים של בחינם על אתרים מתחרים?
בחינם שמה לה לדגל להיות חברה אמינה מול הלקוחות ולספק את המוצרים באיכות הטובה ביותר, ניתן לראות בימים הקרובים את אתר האינטרנט של החברה עובר שדרוג למען נוחות הגולשים החדשים וקהל הלקוחות הקיימים.
המחירים המוצגים באתר בחינם, הנם לרוב המחירים הזולים ביותר בישראל ועל מוצרים מסויימים יש אפילו הנחה בקנייה של כמות גדולה יותר של מוצרים, בחינם רוכשת כמויות גדולות של מוצרים ממגוון ספקים ויכולה למכור את אותם המוצרים בהרבה יותר זול ללקוח הפרטי.

אז מה עושים ולמי זה מתאים?
המגוון הגדול של בחינם מתאים לכולם, בין אם את מחפשת מתנות לגבר או אתה מחפש מתנות לאישה, אולי אתם רוצים אפילו מתנות וגאדג'טים לעצמכם? בחינם הוא המקום שיוביל אתכם בניווט פשוט למוצר המתאים למתנה או לפינוק עצמי!
כל מה שצריך לעשות הוא להכנס לאתר, לנווט באמצעות התפריט העליון ולהבין בדיוק לאיזה עולם של גאדג'טים במחירים הטובים ביותר הגעתם.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

webresult = קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםאופניים13/06/131353 צפיות
כתבת סיקור על חנות אופניים חשמליים שהתחילה כחנות קטנה וכיום היא אחד השמות הנחשקים ביותר בישראל בתחום האופניים החשמליים, לאחר עסקה של כמעט 2מיליון שקלים.

מאת: קידום אתריםדיני משפחה13/11/121621 צפיות
מדוע חשוב לערוך תיק ותהליך גירושין רק בעזרת עורך דין גירושין המתמחה לנושאי המשפחה השונים?

מאת: קידום אתריםרכב04/11/121777 צפיות
מלגזות אדם הולך בהחלט משמשות בתעשייה בצורה רבה, למרות שמלגזות הן אחד הכלים הכי שכיחים בתעשייה לא תמיד רואים את פעולתן בצורה ברורה.

מאת: קידום אתריםנדל"ן11/10/121492 צפיות
שנה לאחר מחאת האוהלים ושלל ההבטחות בתחום הדיור, נראה כי רמות המחירים נשארות גבוהות. הקיפאון של החורף האחרון "נמס" ויש גידול בביקוש ובהיקף העסקאות.

מאת: קידום אתריםניקיון28/08/121519 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעמל הבית הוא ניקוי חלונות לשם כך ישנו מנקה חלונות לבתים פרטיים המתמחה בניקוי חלונות אינטנסיבי.

מאת: קידום אתריםרכב20/08/121116 צפיות
כל רכב דורש בשלב זה או אחר בחייו התערבות של בעלי מקצוע שונים, אם כן אילו בעלי מקצוע הם החשובים ביותר בעולם הרכב?

מאת: קידום אתריםתעשייה13/08/121773 צפיות
אחד הדברים האיכותיים ביותר להכנסה פסיבית מזה שנים הן המכונות האוטומטיות אשר מאפשרות לנו לבצע הכנסה גדולה בהשקעת זמן מינימלית. עם זאת צריך ללמוד היטב איך לעשות זאת.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214241 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204378 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205280 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica