חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היתרונות של ווי גרירה בתקופת הקיץ

כיום ניתן להתקין נגררים כמעט על כל כלי רכב. בעבר עגלה נגררת הייתה נחלתם של בעלי רכבים מסחריים בלבד, כמו גם בעלי טנדרים, משאיות או ג'יפים. הביקוש עבור נגררים, ושלל השימושים שניתן לנצל בעזרת כלי מן הסוג הזה הרחיב את ההיצע, ופתח בפני הלקוחות עולם שלם של אפשרויות.

התקנה וסוגי ווים

נגרר דורש התקנה של וו גרירה. את הוו מתקינים בחלק האחורי של הרכב, בדרך כלל על הפגוש. ברכבים פרטיים יש צורך בפירוק הפלסטיקה, ובהתקנה של הוו על המרכב עצמו. לעומת זאת, ג'יפים ורכבים מסחריים מגיעים מצוידים היטב, ולכן ניתן להתקין את הוו מבלי לבצע פירוקים.

אלו הסוגים העיקריים של הווים אותם כדאי להכיר:

א. וו גרירה משולב

ב. וו תפוח קבוע

ג. וו תפוח נשלף

על כל פנים, ההתקנה של הוו אינה אורכת זמן וניתן לסיים אותה במהירות. לכל רכב יש וו ספציפי המיועד לו על פי סוג הרכב, הדגם ושנת הייצור. יש צורך במעורבות של אנשי מקצוע על מנת להתקין את הוו בצורה נכונה ולמנוע עוגמת נפש. אפשר לבצע את ההתקנה בכל חודשי השנה, אך עדיף להתמקד בתקופת הקיץ, וכך לנצל את הפונקציונאליות של הגרר לטיולים וקמפינג.

היתרונות של נגרר

לעגלה נגררת יש יתרונות רבים. ראשית, בעזרת העגלה ניתן להעמיס כמות גדולה של ציוד. היא מתאימה ללקוחות פרטיים, בעלי מלאכה ונותני שירותים. בעזרת העגלה ניתן לחסוך בהוצאות על הובלה או שינוע של ציוד. העגלה נוחה לתפעול, וקל להוציא או להכניס אליה ציוד. עגלה היא מוצר הנחשב איכותי וייחודי, ולכן הוא זוכה להצלחה בכל רחבי העולם.

שנית, עגלה מציאה גם יתרונות בטיחותיים. העגלה מחוברת היטב אל הוו של הרכב, ואין סיכוי שהיא תתנתק. העגלה סגורה היטב, וישנם אמצעי בטיחות יעילים אשר עומדים בתווי תקן בינלאומיים. מומלץ להשתמש בעגלה על מנת לשאת ציוד, ולוותר על הרפתקאות מיותרות כמו קשירת הציוד אל הגג, פתיחת הדלתות האחוריות וכדומה. התקנה נכונה של וו מתבצעת בהתאם להוראות היצרן, היא אינה מסכנת את יושבי הרכב בזמן הנהיגה ומתאימה לצרכים רבים.

עגלות ונגררים עבור ספורט ימי

יתרון נוסף של עגלות בא לידי ביטוי עבור חובבי הספורט הימי. עגלה היא הדרך היחידה להוביל כלי תחבורה ימיים כגון:

- אופנוע ים ישיבה או עמידה

- סירת מנוע

- מפרשיות

- קייקים

- רפסודות

בעזרת נגרר מקצועי אפשר להגשים את החלום ולצאת לטיולים ארוכים. כאמור, הקיץ הוא תקופה מצוינת לחבר וו אל הרכב, ולהשתמש בנגרר איכותי. בנוסף, ניתן לברר לגבי עגלות יד שנייה וליהנות ממחירים נמוכים. העלות של העגלה משתלמת בטווח הקצר והארוך, היא עמידה בפני פגעי מזג האוויר, ומציעה חוויה יוצאת דופן עבור הלקוחות.

המידע באדיבות http://www.4-x-4.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מלמד

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222784 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: דניאל מלמדבנקאות17/05/201247 צפיות
כאשר אדם מגיע למצב שבו הוא כבר לא יכול לעמוד בהוצאות החודשיות שלו והוא מתמוטט כלכלית – הוא צריך להכריז על חדלות פירעון ולפתוח צו פשיטת רגל בבית המשפט. להמשך קריאה כנסו לפוסט >>

מאת: דניאל מלמדנדל"ן ומקרקעין16/02/201233 צפיות
מרבית תושבי מדינת ישראל רוכשים דירות למטרת מגורים. לכן חשוב שיהיה לכם עורך דין צמוד מקצועי ושמבין את התחום. עו״ד עמית ורד מתמחה בנדל"ן ומקרקעין.

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205505 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201189 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201456 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאת: דניאל מלמדיזמות עסקית12/02/201031 צפיות
איש העסקים והיזם המצליח, בוריס וולפמן בואו לגלות מה הסוד של איש העסקים, איך הצליח בעולם העסקים. קריאה נעימה.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213563 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204156 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205073 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica