חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה - אהבה או אינטרס ?

מאת: אסף דוריחתונות13/08/20131023 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתונה עם עצמאי

שלום, כאן, במאמר לא שגרתי זה, ננסה לבחון סיבות לחתונה בגיל מאוחר יותר, כלומר, חתונה בגיל 30 + היום זה מקובל אך פעם, 30 לאישה היה מסמן שמשהו לא תקין כאן... (:

1. המשפחה לוחצת - כן, בנאלי ככל שיישמע, המשפחה לוחצת "חתונה" ! רוצים לראות את הילדה מתחתנת, זה בדרך כלל לחץ מכיוון בכלה המיועדת בגלל "השעון הביולוגי המפורסם"

לאחר הנחה מספר אחת יש כמה אפשרויות.

א. לא לשים לב.

ב. לקחת ללב

ג. לשנות את סדרי העדיפויות בחיים ולדרג במקוןם הראשון הקמת משפחה ולא טיול או קריירה לפני הכל.

אז נניח ובחרנו באופציה ג' שהיא הסבירה ביותר לרוב האנשים, ככה אני חושב לפחות, כי לא לשים לב זה קשה אבל אפשרי במחיר של התנתקות מסויימת להמשפחה או הנורמות החברתיות והאבולציוניות,

לקחת ללב זה גם לא משהו נכון כי חבל על הלב, ככה פשוט מאוד, חבל.

אז ג' - עם מי נתחתן ? עם מישהו שאנחנו אוהבים, האחד המיועד, האביר על הסוס הלבן, אז זהו, שזה לא פשוט או קל כמו שזה נשמע, אין סוסים ואין אבירים, יש מדינה שלא פשוט לחיות בה כלכלית, אז אם אנחנו ככה רוצים להתפתח ועדיין לא מצאנו את המיועד והאהבה הנצחית צריך להיות יותר מתפשר או במקרה הזה " מתפשרת".

על מה מתפשרים בעולם שלנו ?

יש כאלה שיתפשרו על החיצוניות

יש שיתפשרו על המצב הכלכלי,

יש שיתפשרו על מקום המגורים וכן, גם על הדת והמדינה שמענו כבר,

נלך לבחון את שני המקרים הנפוצים:

מראה,יופי ואסתטיקה

מצב כלכלי (כסף - למי שלא הבין או הבינה)

ניתן להכניס מקרים נפוצים נוספים כגון:

תחביבים משותפים

טוב, עכשיו הכל כאן זו דעה אישית ואל תקחו ללב ויש עוד מניע נסתר קטן לפוסט זו - המבין יבין ולא מה שאתם חושבים !

לדעתי, פעם, היו מתפשרים על מצב כלכלי אבל על המראה לא היו מתפשרים, על הטעם וסגנון החיים, על שיתוף הפעולה וגם על בסיס נושאי השיחה, היום, המצב יותר מורכב והכיוון הכלכלי תפס משקל ועוצמה גדולה יותר.

כך קורה שקורים היום יותר ויותר חתונות וזיווגים עם זוגות שהעיסוק שלהם ונושאי שיחה אחרים או בכלל היחס לשעות הפנאי, שונה, נמצא זוגות שהכירו באירוע ולגבר יש ביובית והוא אינסטלטור ועובד בלילות ולאישה יש בכלל חלום להיות נגנית צ'לו רק "השעון הביולוגי" עם חשיבות הפרנסה, כך הם התחתנו, הם כמעט ולא רואים אחד את השנייה, זה טוב ?

עוד, פעם ואני זוכר את זה כאילו זה היה אתמול, הייתי ילד קטן ומישהי מהחברות של השכנות אמרה שהיא לא רוצה ללכת עם מישהו בגלל שהוא מוכר פלאפל, זה היה לי כבר אז מוזר אבל לא שמעתי איזו התנפלות עליה, "כאילו" בסדר, כאילו שזה מקובל לפסול אדם אם עיסוקו לא נראה לך, היום אני אומר לכם, זה לא היה קורה, אם הפאלפלייה הולכת טוב ? אז קדימה ואל תחשבי פעמיים, רק הצהרונים היום זה 3000 ש"ח לחודש לשני ילדים, שלא נדבר על הרחבת הדירה...

בכל מקרה, לדעתנו אסור היה גם פעם לפסול מישהו על עיסוקו ,ואם הוא עוסק בפתיחת סתימות ביובית, מוכר פלאפל, איש תחזוקה במפעל קטן, מנהל בנק, אנליסט שכל יומו בחישובים או דייג.

האהבה עשוייה לשפר ולשדרג את החיים אפילו שנשארים באותו מקצוע.

כמו שאסור היום לחשוב רק על הכנסתו , לדעתנו האהבה תנצח.

"מים רבים לא יכבו את האהבה ונהרות לא ישטפוה.."

באהבה, ואל תשכחו, ילדים זה שמחה כשאתה סבא (:  הללויה.


 



תגיות המאמר: חתונה, אינסטלטור, ביובית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הדף הראשון - אסף דורי

בנייה וקידום אתרים באינטרנט

כתיבת מאמרים וניהול קמפיינים בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף דורי

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174137 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162053 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

מאת: אסף דורימחשבים וטכנולגיה - כללי23/11/163368 צפיות
כבל usb נתחיל במשהו סטנדרטי ורגיל, ראשי התיבות של USB הם "Universal Serial Bus"

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163802 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריאבטחת הבית22/11/161269 צפיות
ספק כוח רובנו שמענו את המושג ספק כוח מספר פעמים בחיינו גם אם אנו לא עוסקים בתחום, בדרך כלל זה מתקשר אלינו כאשר המזגן לא עובד , כנראה זה הספק או שחסר לנו גז, אולי המחשב הפסיק לתפקד, כן, אולי זה הספק, בהרבה מהמקרים ספק למכשירים חשמליים שונים, ספק כוח, "מביא את הכוח"

מאת: אסף דוריבית חכם22/11/161187 צפיות
פנסים ישנם סוגים שונים של פנסים ונתין להגיד שזהו מוצר שהוא מתפתח עם השנים, תמיד היו זקוקים לו, בעבר פנס היה עשוי להחומרים תלוי התקופה שלו, המילה פנס היא נגזרת של המילה היוונית פנוס, שהוא למעשה כלי לקיבול נר, הוא היה עשוי ממתכת או מחרס,לאחר תקופה מסוימת הוא עבר "להתגורר" בתוך זכוכית, שם אורו יכול היה להאיר בגאון יתר, הזכוכית הגנה על האור הנר מפני רוחות על מנת שלא ייכבה.

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164099 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182898 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181372 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181507 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181584 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172178 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica