חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ללמוד מבחן תאוריה

מאת: טובהרכב13/08/2013793 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חצי מהחופש הגדול עבר, ובין ים לבין בילוי עם חברים בוודאי שאלתם את עצמכם מה עם שיעורי הנהיגה שלכם ומבחן התיאוריה. נכון החופש הגדול הוא זמן לנוח ולבלות עם חברים, אך תודו שזהו זמן טוב לקדם את עצמכם בחיים לקראת הרישיון המיוחל. בחופש זהו זמן לעבוד אם עוד לא התחלתם, ולחסוך לשיעורי הנהיגה.

לימודי נהיגה מתחילים עם לימוד תאוריה, כן, אין מה לעשות יש לשבת וללמוד, לשנן את החוקים, התמרורים ולגשת לבחינה.בוודאי ניסיתן לשבת כבר כמה וכמה פעמים וכל פעם מצאתם שאתם לא מצליחים להתרכז, שיש דברים מעניינים יותר לעשות, הטלפון צלצל וכדומה. אמנם מדובר בנושאים רבים ומגוונים החל מבטיחות בנהיגה, תמרורים, פניות, שמירה על מרחק, מתן זכות קדימה, הדרך והתנועה, חלקי המנוע (את מי זה מעניין) ועוד. לימוד תאוריה מחייב מבחינת החוק על מנת שנוכל להוציא רישיון נהיגה, אך חשוב לזכור כי לימוד תאוריה מטרתו גם לשמור עלינו בכביש וללמד אותנו כיצד לשמור על עצמנו בנהיגה ולצאת ממצבים מסוכנים או יותר נכון להימנע מהם.

השיטה הטובה ביותר ללמוד היא להתחיל לעבור על כל נושא בנפרד. אתם יכולים לקרוא על כל נושא, אין צורך ללמוד בעל פה, לקרוא את החומר, להיעזר בתמונות שיש, לאחר מכן תוכלו לעבור לשאלות הקשורות באותו נושא. בכל שאלה תוכלו לקבל הסבר על התשובה הנכונה.אם משעמם לכם לקרוא את כל החומר תוכלו ישר לעבור וללמוד משאלות לכל נושא. באתר לילך תאוריה תמצאו שאלה הסבר על התשובה הנכונה.

דרך נוספת ללמוד היא פשוטלפתור מבחנים. אתרים רבים מאפשרים לכם להיבחן בסימולציות עם זמנים. ניתן לעשות מבחנים שונים וללמוד על הטעויות שלכם. הצלחתם לעבור מספר מבחנים בהצלחה תוכלו לגשת לבחינה.יום מבחן תאוריה הסטטיסטיקה מראה כי רוב הניגשים למבחן לא למדו לקראת המבחן, מעבר לתשלום העמלה כל פעם לבחינה חדשה מדובר גם בזמן שלכם. ההמלצה שלנו לשבת ללמוד, חשוב להשקיע שעה ביום של לימודי תאוריה. שתצליחו לעבור מספר מבחנים בהצלחה בסימולציות של האתרים תוכלו לגשת לבחינה.

מבחן תאוריה

במבחן עצמו חשוב שתישארו רגועים. דרך שיכולה לעזור לכם לפתור את הבחינה היא דרך אלימינציה, כלומר מוחקים את התשובות שלא נראות לכם בכלל. שימו לב שפעמים רבות ישנן שתי תשובות מאוד דומות ושרק אחת נכונה, לעיתים מילה יכולה להכשיל אתכם. באמצעות אלימינציה תפסלו תשובות מבלבלות שאינן נכונות.

שאלות רבות תמצאו כי התשובה הנכונה היא החוק עצמו ולכן התשובה תהיה רשמית וארוכה יותר.

שאלות רבות כוללות חוקים כגון אף פעם לא או תמיד או לעולם לא. חפשו את התשובה שכוללת תנאי זה ואינה יכולה להתקיים בכלל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לילך תאוריה הינו האתר המוביל ללימודי תאוריה. באתר תמצאו אתכל הנושאיםלמבחן, שאלות לפי נושאים, מבחנים בזמן אמת, הסברים על כל תמרור וחוק. אתרלילך תאוריה הינו אתר ידידותי למשתמש וכולל טכניקת לימוד יחודית המאפשרתלכם לזכור בקלות את החומר, באמצעות רמזים שמראים את התשובה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טובה

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213863 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213991 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214173 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204641 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195606 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196301 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193514 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica