חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה כדאי לקנות באתר "עסקה נוחה"?

מאת: אמיר פטיטואבטחת מידע14/08/20132114 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה כדאי לקנות באתר "עסקה נוחה"?

קיימות כל כך הרבה סיבות לקנות באתר הקניות "עסקה נוחה", אנחנו שמחים לפרט אותן לפניכם:

? חיסכון בכסף! - "עסקה נוחה" מתחייבת למחירים הזולים בישראל!

? חיסכון בזמן יקר – הזמנת המוצרים נעשית בשיחת טלפון למוקד המכירות של "עסקה נוחה"

? שירותים שונים מקבלת המוצר הביתה

? שירות לקוחות מקצועי ומפנק שמרעיף אדיבות וגם מתנות

? "עסקה נוחה" היא עסקה הוגנת

חיסכון בכסף שלכם בקנייה ב"עסקה נוחה"

המכירה באתר היא בשיטת השיווק הישיר – אנחנו פשוט חוסכים בעלויות התיווך שלא קיימות בשיווק ישיר ואתם מרוויחים מחירים משתלמים במיוחד. למעשה, אנחנו מתחייבים לתת לכם את המחיר הנמוך ביותר בישראל! ומציעים לכם מבצעים שונים באתר. חיסכון בכסף הוא ללא ספק הגורם המשפיע ביותר בהחלטה היכן לקנות, במיוחד כשאנחנו, "עסקה נוחה" עושים ככל יכולותינו להביא לכם מוצרים איכותיים.

"עסקה נוחה" חוסכת לכם זמן יקר מפז

המוצרים שלנו נמצאים לפניכם במקום אחד, מסודרים בקטגוריות לפי נושאים. ההיצע שלנו מקיף כמעט את כל מה שנחוץ לבית ולמשפחה כך שאין שום צורך להסתובב שעות בחנויות שונות ולבצע השוואות במחירים. חורף קר וקיץ חם, הוצאות דלק וחיפוש חנייה מורט עצבים – מי רוצה לצאת מהבית כל הזמן? "עסקה נוחה" נשארת איתכם בבית, עם הילדים, כוס קפה ועוגיות ומסדרת לכם שעת איכות. קניות הן הנאה ב"עסקה נוחה".

שירותים לצרכן ב"עסקה נוחה"

החברה מספקת ללקוחותיה שירותים שונים ומיטיבים, לדוגמא שירות טיפולים, במקרה וקרתה תקלה במוצר שרכשתם, החברה תטפל בבעיה במקומכם. תקלות קורות לפעמים מסיבות שאינן תלויות בנו. שירות הטיפולים שלנו נועד לחסוך מכם את ההתרוצצות בין אנשי מקצוע ומעבדות תיקונים. אנחנו כאמור נפטור אתכם מההתרוצצות וגם נפתור לכם את הבעיה. לנו זה נשמע טבעי לגמרי. איך זה נשמע לכם?

שירות לקוחות עפ"י "עסקה נוחה"

מערך שירות הלקוחות של חברת "עסקה נוחה" מורכב מצוות מקצועי ומיומן שעובר הדרכות רבות כדי לתת שירות ברמה גבוהה ולהבטיח את שביעות הרצון של הלקוח. הלקוח עבורנו הוא נכס, ואנו עושים מאמצים רבים למנוע תקלות ואי נעימויות – מרמת ההזמנה ועד לזמן האספקה. צוות מיומן ושיטות עבודה יעילות הן הבסיס לתקשורת ברורה ותהליך רכישה מוצלח שבסיומו הלקוח מרוצה ובפעם הבאה שירצה לקנות משהו – הוא יפנה אלינו, ל"עסקה נוחה". מילה נוספת על השירות שלנו: אנחנו אוהבים לפנק את הלקוחות שלנו במבצעים משתלמים ובמתנות שוות ערך. "עסקה נוחה" - חברה שמפרגנת ללקוחות שלה.

עסקה הוגנת – זה כל מה שכולנו רוצים

דיברנו על מחירים נמוכים, חיסכון בזמן ושירות מפנק ללקוחות. מה דעתכם על תנאי מכירה ושירות הוגנים גם כלפי הלקוח? זה נתון חשוב שלא תמיד קיים בקשר בין לקוחות וספקים. התנאים מפורטים בבירור באתר "עסקה נוחה", ובכל זאת, נשמח לתת דוגמא להגינות: במקרה וביצעתם הזמנה וחלה טעות והמוצר לא זמין במלאי, "עסקה נוחה" תזכה אתכם ב- 50 ₪ לקנייה באתר (בנוסף להחזר הכספי המגיע לך). אנחנו מתחייבים למחירים הנמוכים בישראל ואנחנו לא חוששים מתחרות כזאת: רכשתם מוצר בחברה, היה ואח"כ מצאתם את אותו המוצר במקום אחר (אתר קניות או רשת שיווק) ומחירו זול יותר, "עסקה נוחה" תזכה אתכם בהפרש בין המחירים, כנגד הוכחה כמובן. אנחנו לא חוששים מתחרות במחירים שלנו ובשירות שלנו – אנחנו מאמינים במה שיש לנו להציע לכם!

"עסקה נוחה" – משתלם לקנות

לאור כל הסיבות שפירטנו לכם, אתם יודעים מדוע כדאי לקנות באתר שלנו "עסקה נוחה". ברוכים הבאים לאתר שלנו. לביצוע הזמנה אנא חייגו למרכז המכירות והשירות:08-9131555.

קנייה מהנה,

צוות "עסקה נוחה".

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אמיר, בן 27 מת"א. עוסק בתחום של שיווק רשתי באינטרנט ויוצר הכנסה נוספת דרך מספר פרוייקטים נוספים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר פטיטו

מאת: אמיר פטיטועיצוב פנים22/09/141277 צפיות
החלטה חשובה שקיבלתי לשנה הקרובה היא להתחיל לעשות שימוש בנורות חיסכון כדי לשמור על הסביבה גם בחשמל שאפשר לחסוך וגם בכך שהנורות מחזיקות הרבה יותר מדי.

מאת: אמיר פטיטומוטוריקה22/09/143336 צפיות
אם אתה רוצה לדעת איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית בישראל אז הגעת למקום המושלם. הסיבה היא שהרבה אנשים שמחפשים איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית חושבים כבר בהתחלה על למצוא קורס כזה בגרמניה או במדינות אחרות באירופה.

מאת: אמיר פטיטורכב01/09/141313 צפיות
כדאי לך ללמוד עוד על התחום של קורס נהיגה מתקדמת כדי לשפר את התוצאות שלך וזאת בעיקר בעזרת שימוש במומחים

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143125 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: אמיר פטיטוריהוט 03/08/141028 צפיות
גופי תאורה חסכוניים יכולים לעזור לך גם לעצב את הבית וגם לחסוך כסף על חשמל. אם אתה רוצה אתה יכול להתקין נורות לד שיעזרו לך לשמור על הסביבה.

מאת: אמיר פטיטוריהוט 23/07/1417786 צפיות
היום אפשר לייצר הכנסה דרך עיצוב תאורה מהבית וגם לחסוך הרבה מאוד כסף בעזרת שימוש בנורות לד. כנסו לכתבה ותקבלו את כל המידע כדי להבין איך לעשות את זה בצורה נכונה.

מאת: אמיר פטיטותזונה14/07/143959 צפיות
במקרה שאתה מעונין לרכוש ידע מאנשים שמצליחים במהלך החיים ועושים תוצאות בתחום הספורט חשוב לך ללמוד מה מה לאכול לפני אימון וגם מה מה לאכול אחרי אימון כי תזונה זה חלק מאוד חשוב.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת מידע

מאת: אלעד סאעת אבטחת מידע31/07/161891 צפיות
במאמר הבא נסביר קצת על אבטחת מידע אישי ופרטי שלך ברשת. כיצד נגן על פרטיותינו באמצעות מספר צעדים פשוטים.

מאת: ליאור מזוראבטחת מידע14/02/161761 צפיות
תפקיד מנהל אבטחת מידע (CISO) שונה מארגון לארגון ואופי התפקיד משתנה בהתאם לסוג הארגון, גודלו, תחום עיסוקו, הרגולציה שאליה כפוף ומאפייני הנהלתו. אך יותר מכל משפיע מנהל אבטחת מידע עצמו על התפקיד אותו הוא ממלא. כישוריו האישיים, יכולותיו המקצועיות והניהוליות ואופן התנהלותו בארגון בונים את תפקיד מנהל אבטחת מידע בארגון ואת מידת השפעתו על התהליכים, על העובדים ועל ההנהלה.

מאת: יוני שוורץ אבטחת מידע02/07/152382 צפיות
תגי קרבה פועלים בטכנולוגיית RFID. זו טכנולוגיה ותיקה יחסית לזיהוי באמצעות תדרי רדיו, אך בשנים האחרונות היא חוזרת למרכז הבמה. הסיבה העיקרית לכך היא מידת ההתאמה של הטכנולוגיה לשימוש בתוך כרטיסי עובד. בנוסף, בעזרת הטכנולוגיה ניתן לאתר פריטים ולזהות חפצים בצורה אלחוטית וללא צורך בשדה ראייה או מגע ישיר

מאת: ליאור מזוראבטחת מידע14/03/1510402 צפיות
עובדים בארגון מתוקף תפקידם נחשפים למידע מסווג כגון: מידע רפואי, מידע מסווג אישי ומידע עסקי ארגוני, נתוני כרטיסי אשראי, תשלומי לקוחות ועוד. בין אם ניתן להם אישור לגשת למידע או שמדובר בגישה לא מורשית, הדבר עלול להוות בסיס להוצאת המידע מתוך מערכות הארגון השונות למקורות שאינם מורשים. לחלופין, עובד עלול להעתיק תוכן מסמך מסווג למסמך אחר מבלי להיות מודע לכך שהתוכן מסווג ולהוצאת המידע מחוץ לארגון ביודעין או בעקיפין.

מאת: אלכסייאבטחת מידע18/01/153306 צפיות
מה זה אבטחת מידע? מי אחראי על אבטחת מידע? ATTGM Consulting חברת אבטחת מידע. www.attgm.com

מאת: אלכסייאבטחת מידע18/01/153288 צפיות
טיפים ליצירת סיסמאות חזקות, להגברת מודעות אבטחת מידע ומניעת זליגת מידע אישי ורגיש. ATTGM Consulting www.attgm.com חברת אבטחת מידע

מאת: ליאור מזוראבטחת מידע19/07/143707 צפיות
לוחמת סייבר היא פעולה מלחמתית, הננקטת על ידי מדינה, ארגון טרור וכדומה, על מנת לחדור ולהסב נזק למערכת המחשוב של היריב או למערכות אחרות המסתמכות עליה. לאור הלחימה באזור הדרום במבצע "צוק איתן", בימים האחרונים מתקיימות מתקפות סייבר על ארגונים וחברות שונות במדינת ישראל. בין המתקפות ניתן לראות מתקפות כגון: DOS (Denial Of Service), Defacement (השחתת אתרים) ופישינג (דיוג).

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica