חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון מקררים - מי הוא טכנאי מקררים מוסמך?

אחד המכשירים החשובים בבית הוא המקרר, שסביבו למעשה מתרחשת כל ההתעסקות בארוחות המשפחתיות, בהכנת האוכל ובאופן כללי - בתזונה הנכונה של המשפחה. כשהמקרר מתקלקל, מדובר בדרך כלל במשבר לא קטן שמביא רבים לחפש אחר טכנאי מקררים מוסמך ואיכותי שיוכל להיות זמין לתקן את התקלה במהירות האפשרית. חשוב לדעת שלמרות הלחץ וחוסר הנוחות, חשוב להשקיע כמה דקות נוספות בבדיקת הרקע של הטכנאי ולוודא שהוא אכן טכנאי מוסמך לפי החוק, כדי שלא נמצא את עצמנו כעבור שבוע, שבועיים או חודש מחפשים שוב אחר טכנאי אחר שיוכל לתקן את התקלה החמורה יותר שנוצרה בעקבות תיקון לא מקצועי של הטכנאי המקורי.

טכנאי מקררים הוא מי שעבר קורס טכנאות מיזוג אוויר וקירור באחת המכללות או במוסדות הלימוד המוכרים על ידי משרד התמ"ת. בין היתר ניתן למצוא היום בתי ספר ייעודיים לטכנאי שירות שונים שמציעים מסלולים שונים לטכנאים. טכנאי מקררים עובר קורס שכולל טכנאות ושירות למערכות קירור ומיזוג אוויר. הקורס נמשך בדרך כלל בין שנה לשנתיים, בהתאם למסלול הלימודי הנרחב.

במהלך הקורס לומד הטכנאי נושאים רבים, ביניהם סוגי מקררים ביתיים, יסודות חשמל ואלקטרוניקה, תרמודינמיקה, בניית מערכות קיררו, התקנה וטיפול בתקלות, תיקון ובנייה של מערכות קירור על בסיס גז חם ועוד. בסיום הקורס ייבחן הטכנאי המיועד בבחינות הסמכה שבוחנות את הידע העיוני שלו וגם את הידע המעשי שצבר במסגרת הקורס ואם יעמוד בכל הסטנדרטים הדרושים לסיום הקורס - כמו ציונים טובים בבחינות, נוכחות מלאה וכדומה, יוכל לקבל תעודת הסמכה כטכנאי שירות לקירור ומיזוג אוויר.

למה חשוב לבחור בטכנאי מוסמך?

מקררים הם כאמור מכשירים יקרים וחשובים לנו גם מבחינת ההתנהלות השוטפת בבית וגם מבחינת ההוצאות הכספיות שנדרשות כדי לרכוש אותם. מקרר הוא מוצר שלא קונים מדי שנה והוא אמור להחזיק מעמד שנים ארוכות. בחירה בטכנאי שלא עבר את ההסמכה הרצויה בקורס טכנאות מתאים ולא צבר את הניסיון המעשי שמלווה את הקורסים האלו, עלול להביא אותנו למצב בו התיקון עליו אנחנו משלמים לא יהיה מקצועי וניאלץ לוותר על המקרר או להזמין טכנאי אחר שיפתור את הבעיות שלנו. מדובר בגלגל של הוצאות כספיות נרחבות כיוון שתיקון מקררים יכול להגיע במקרים מסוימים גם לאלף שקלים ויותר. להזמנת טכנאי מומחה עד הבית לחץ כאן.

בנוסף, אין דבר שיפריע יותר למהלך התקין של החיים בבית מאשר מקרר שלא עובד מספר ימים או אינו מקרר טוב את המזון. עוגמת הנפש שמצב כזה יכול לגרום לכל המשפחה היא משמעותית ולכן מומלץ לבחור טכנאי מקצועי ומיומן שיוכל לפתור את התקלה בביקור אחד ויבטיח לנו חיים טובים עם המקרר שלנו. במקרה אחר, יצהיר הטכנאי שהוא לא יכול לפתור את התקלה וימליץ לנו לקנות מקרר חדש.

ומיהו טכנאי מועסק?

ישנם טכנאים מוסמכים שפועלים במסגרת עצמאית וניתן להזמין אותם לביצוע תיקוני מקררים בבית או בבית העסק וישנם גם טכנאים המועסקים כשכירים במסגרת שירות הלקוחות ושירות התיקונים של חברות לייצור או ייבוא מקררים. טכנאים אלו מיומנים לא רק בטכנאות קירור באופן גורף, אלא גם מתמקדים במערכות הקירור שמיוצרות על ידי החברה אותה הם מייצגים. את הטכנאים האלו נפגוש לאחר שנתקשר למרכזי השירות של החברות הגדולות שמייצרות מקררים ואם יש באפשרותינו לממש את האחריות על המקרר נוכל לזכות בטיפול של טכנאי מטעם החברה.

אם קיימת אחריות על המקרר, מדובר ביתרון משמעותי שיבטיח לנו גם טיפול של טכנאי מוסמך שמכיר את המקרר שיש אצלנו בבית ויודע כיצד הוא פועל וגם נשלם הרבה פחות כסף על התיקון. רוצה לקרוא עוד על מקררים למשל איך יודעים שהגיע הזמן להחליף את המקרר הישן בחדש? גלוש לאתר בקישור הזה למידע נוסף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםקידום אתרים26/07/131044 צפיות
קידום אתרים או אופטימיזציה (SEO ) מתחילה בכך שהאתר שלך צריך להופיע באינדקס של מנועי החיפוש. לאחר מכן הוא עובר אופטימיזציה של תוכן למנועי חיפוש, ולאחר מכן בניית קישורים יקרי ערך . לגוגל יש אלגוריתם דינמי ביותר וחשוב מאד לעשות אופטימיזציה למנועי חיפוש, כאשר אנו מדברים על גורמי SEO, אנו מתכוונים לגורמים שישפיעו יותר מכל על הדירוג שלך.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222823 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223137 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211378 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211335 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211594 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211570 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211761 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica