חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אוריס היברידית - משפחתית חסכונית ואיכותית

מאת: חיים קסלררכב21/08/20131045 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגזירות הכלכליות והמיסים החדשים, לצד עליית מחירי המוצרים ועלויות הדלק, מובילים משפחות רבות בישראל לתכנן באופן מושכל את הוצאותיהן ולחשוב על כל דרך ואמצעי שיוכלו להוביל לחסכון בטווח הקצר והארוך. אם גם אתם נמנים על משפחות אלו והינכם מעוניינים לרכוש רכב משפחתי אמין, נוח וחסכוני, התשובה החד משמעית היא טויוטה אוריס היברידית.

אוריס היברידית - כל מה שצריך במכונית משפחתית

אוריס ההיברידית הינה גרסה דומה לדגמי האוריס הרגילים, עם היתרון הגדול של מנוע היברידי החוסך באופן ניכר בהוצאות הדלק, וכן בהיותה שקטה מאוד בנסיעה עירונית על מנוע חשמלי. מעבר לכך, כמו כל רכבי האוריס, גם ההיברידית הינה מכונית משפחתית אמינה, נוחה, מאובזרת ומתקדמת, אשר קל מאוד להפעילה ולנהוג בה.

רכב היברידי חסכוני הטוב ביותר

רכב היברידי מיוצר כיום על ידי מספר חברות עולמיות, ובניגוד לאחרים חברת טויוטה אינה מתפשרת בשום אופן על איכות מערכת ההתנעה במוצריה. רכבים אלו קיימים בשוק הישראלי כבר למעלה משנה, ובזכות עליית הביקוש והמודעות לתחום מציעה כיום טויוטה את רכביה לציבור הרחב במחיר משתלם ובאספקה מיידית. המנוע ההיברידי שברכבי האוריס הינו מערכת הנעה מתקדמת העוברת בקלילות ובאלגנטיות בין מצביה השונים, ומספקת חוויית נסיעה ברמה גבוהה בכל המצבים, כולל בנסיעה על המנוע החשמלי בלבד. כל זאת בתצרוכת דלק נמוכה במיוחד העומדת על כארבעה עשר קילומטר לליטר דלק בנסיעה עירונית, עשרים בנסיעה בינעירונית, ושמונה עשר קילומטר לליטר בנסיעה משולבת.

דגמי אוריס החדשה

הדגמים החדשים מצטיינים במראה מפוסל ומעוצב עם חרטום מחודד ופגוש נמוך, וחלק אחורי דומיננטי. גם החלל הפנימי של האוריס החדשה זכה לרענון עם מחווני שעונים מרשימים בחזותם, מערכת שמע איכותית ומערכת אקלים טובה, לצד כמובן מערכת היברידית פשוטה ונוחה לתפעול. כל אלו ועוד מוצעים לצרכן במחיר אטרקטיבי במיוחד יחסית למשפחתיות היברידיות אחרות בשוק, מה שהופך את האוריס ההיברידית לרכב מבוקש ביותר בשוק המקומי והעולמי כאחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים קסלר

מאת: חיים קסלרביטוח נסיעות09/02/148211 צפיות
ביטוח בריאות בעת נסיעה לחו"ל ובייחוד נסיעה ממושכת כגון שליחות, או רילוקיישן לחו"ל, הוא אחד הדברים החשובים שתדרשו לבצע לפני הנסיעה לחו"ל. החשיבות שלו נובעת בשל הצורך להתמודד עם מערכת בריאות במדינה זרה ובשפה זרה. השירות של DavidCard הוא מהיר, יעיל ופשוט- DavidCard הינו כרטיס מגנטי שניתן לשלם באמצעותו עבור שירותים רפואיים בעת השהייה בחו"ל.

מאת: חיים קסלרלימודי שפות29/10/137741 צפיות
באופן כללי, מבחן אמיר ומבחן אמירם נועדו לאפשר למועמדים ללימודים אקדמיים להשיג פטור מאנגלית, או הפחתה במספר קורסי ההשלמה בהם יידרשו. אמנם קיימים הבדלים מהותיים בין שני המבחנים, כמו היותו של מבחן אמירם ממוחשב ואדפטיבי, אך בהחלט קיימים גם קווי דמיון רבים. לכן, ההמלצות הבאות יסייעו לכם להגיע להישגים טובים יותר בשניהם

מאת: חיים קסלרלימודים אקדמאיים29/10/131173 צפיות
חינת הבגרות בפסיכולוגיה מהווה חלק מהבגרות במדעי החברה, ומקיפה לרוב 2 יחידות לימוד מתוך 5 יחידות מורחבות בתחום. הבחינה מורכבת משני פרקים עיקריים, כאשר הראשון כולל שתי שאלות רחבות בנות 25 כל אחת, ואילו החלק השני מחמש שאלות מקוצרות בנות 10 נקודות.

מאת: חיים קסלרקורסים וסדנאות08/10/131968 צפיות
בהגיעכם לגיל שש עשרה ובעודכם שוקדים על בחינות בגרות, נוחת עליכם הצו הראשון הדורש אף הוא הכנה לקראת מבחנים שונים. מדובר במבחנים פסיכוטכניים המבוצעים בתחנות שונות במהלך יום ארוך זה, אשר עוסקים במספר תחומים וביניהם גם אוצר המילים, או בכינויו המוכר צו ראשון מילים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132236 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133093 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלראבטחת הבית23/09/131400 צפיות
גלאי עשן הינם מכשירים מיוחדים לגילוי וזיהוי שריפות בבתים פרטיים, עסקים ומוסדות. חשוב לדעת כי קיימים בשוק מספר סוגים של גלאים העובדים בטכניקות ייחודיות וגם נדרשים בהוראות התקנה שונות. בדרך כלל יותקנו הגלאים באזורים רגישים בבית, כמו המטבח המועד לשריפות או בחדרי השינה, על מנת להתריע את הישנים מוקדם ככל הניתן אודות השריפה.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213823 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213954 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214135 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204602 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195567 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196262 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193505 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica