חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלות

מאת: erezanddoriתחבורה ורכב - כללי21/08/2013730 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

במאמר זה נסקור בפניכם סוגים שונים של הובלות שאנו נעשה עבורכם: הובלות דירות קטנות, הובלות דירות גדולות, הובלות מחסנים, הובלות משרדים, הובלות מפעלים, וכל סוג אחר של הובלות העולה על דעתכם. אנו מתחייבים לשירות אמין, מהיר וזול, שכמותו לא תמצאו בשוק.

טיפים לקיצור משך ההובלה וייעול השירות

אנו נבצע עבורך את כל השירותים הדרושים. להלן מספר צעדים מקדימים שתוכל לבצע על מנת לייעל את אופן ההובלה וזמן העבודה:

מיין את חפצייך לקטנים, בינוניים וגדולים. חפצים קטנים הם חפצים הנכנסים לתוך תיק של 30 – 60 ליטרים. הקצה 2-3 תיקים לכל חדר, ואחסן את חפצייך בתיקים. חפצים בינוניים הם חפצים בעלי מידות ארוכות, ללא אפשרות אחסון בתיקים אלו, אך הם ניתנים לסחיבה על ידי כל אחד. טול את התיקים שארזת והחפצים הבינוניים ואחסן אותם ליד החפצים הגדולים, הם החפצים שניתנים להובלה אך ורק על ידי חברת הובלות. אזור זה ייקרא "פינת ההובלות".

כך, למשל, פינת הפסנתר, שולחן האורחים או פינת הסנוקר יכולות לשמש כפינות הובלות אפשריות.

כמו כן, השתדל לפנות כמה שיותר מעברים בתוך הבית: מסדרונות צרים, חפצים שאינך זקוק להם אך משתרכים במרכז הבית. במידת הצורך, השתדל לפרק חפצים בולטים החוסמים חלק מעובי המסדרון. כמו כן, אם אתה מתגורר באזור בו יש מצוקת חנייה, צא מהבית דקות ספורות לפני מועד ביצוע ההובלה, והשתדל למצוא מקום חנייה אחד לפחות למשאית ההובלות.

פעולות אלה יצמצמו את זמן ההובלה לכדי מחצית ביחס לשאר ההובלות.

בחירת חברת הובלות משרדים

ביצוע הטיפים מהפסקה הקודמת תאפשר לך לקבל הערכה טובה יותר על הציוד שיש לך. תוכל לאמוד את המשקל הכולל של הציוד, או לדעת לפי הערכה – מה היקף הציוד שברשותך.

בצע סקר שוק דרך האינטרנט. את סקר השוק ניתן לבצע דרך הרשת עצמה, או על ידי השארת מספר טלפון באתרי השוואת מחירים, ועל ידי כך – להיחשף לעשרות מחברות הובלות שיתקשרו להציע לך את שירותן. בשיחות אלה, הנציגים השונים יתעניינו בנפח הכולל של הציוד, או במתן הערכה: רשימה שמית של חפצים שיש ברשותך. לפי נתונים אלה – תוכל לקבל הצעות מחיר שונות.

הקצה לכך לא יותר משעות בודדות. בסיום התהליך, הכן רשימה שמית של חברות הובלות, טלפונים ומחירים.

לאחר מכן, התייעץ עם אנשים שאתה מכיר, שהעבירו תכולת דירה או משרד. שאל אותם על טיב השירות, המחיר בו נקנה שירות ההובלות, ויעילות החברה. במידת הצורך, בקש מספרי טלפון מהם, וצור קשר עם חברות אלה.

בסופו של דבר, ההמלצה שלנו היא לבחור בחברה הנשמעת אמינה, ומציעה מחיר שאינו יקר ביחס למחיר השוק. בחברה שלנו – תוכל לקבל את כל אלה, בתוספת יעילות ומקצועיות ללא מתחרים.

 



תגיות המאמר: הובלות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
ארז ודורי הובלות משרדים - http://www.hovalotmisradim.co.il/
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת erezanddori

מאת: erezanddoriמשפחה וזוגיות - כללי02/09/13980 צפיות
הובלות במרכז – האם יש הבדל המחיר משאר חלקי הארץ? אזור המרכז הנו אזור גדול המציע שירותים בהרבה תחומים גם בתחום הובלות במרכז. יש היצע גדול מאוד בתחום ההובלות בגלל הצפיפות שישנה באזור המרכז. יש לדעת איזו חברה אמינה ואינה יקרה מדי. אזור המרכז, ושירותים הניתנים באזור זה,

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213601 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204192 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205116 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192549 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181361 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181321 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181525 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica