חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתי כדאי להתקין שיש לאמבטיה

מאת: אהודעיצוב פנים22/08/2013704 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מהן הסיבות לפופולאריות הרבה של שיש לאמבטיה

ישנן מספר סיבות, מדוע שיש לאמבטיה זוכה לפופולאריות רבה בשנים האחרונות. חרסינות וקרמיקות בחדרי אמבטיה היוו במשך שנים ארוכות, החיפוי האולטימטיבי עבור אמבטיות וחדרי שירותים. בשנים האחרונות, שיש לאמבטיה הפך לחיפוי מקובל ביותר, בעיקר, בגלל הזמן הארוך שאנשים מבלים בחדר האמבטיה. הסיבה לכך, היא, שלפני מספר שנים, החלו להתקין בחדרי האמבטיה, מתקני ג'קוזי בבתים פרטיים אך בדירות רגילות. אין וויכוח, שמתקן ג'קוזי בבית, יוצר חוויה אמיתית ומהנה, והופך את חדר האמבטיה ליוקרתי, בדומה לחדרי ספא. על מנת למקסם את העיצוב והמראה של האמבטיה, מומלץ להתקין שיש לאמבטיה יוקרתי ואיכותי.

שיש לאמבטיה כמו שאתם אוהבים

הביקוש הגובר לעיצובים חדשים של שיש לאמבטיה, מחייב את היצרנים לחדש ולרענן את הקטלוגים שהם מוציאים, לעיתים קרובות,  בעיצובים חדשים. בכל שנה, מתפרסמים קטלוגים עם דוגמאות חדשות, שניתן לבחור מתוכם את העיצוב המתאים לכם ביותר. בניגוד למה שהכרנו בעבר, אפשר היום למצוא עיצובים חדשים שעונים על הדרישות ועל הטעם של כל אחד. הדגמים החדשים מאפשרים ליצור חוויית ספא יוקרתית, אשר הופכת את חדר האמבטיה, למקום שנעים לשהות בו מעבר לכמה דקות בודדות. רבים מעדיפים לבלות בחדר האמבטיה זמן ארוך יותר מהנהוג, כשעיצוב השיש הקיים, מעשיר וממקסם את ההנאה שלהם. שיש לאמבטיה איכותי, שומר על מראה נקי ועדכני של האמבטיה לשנים ארוכות.

מהם היתרונות של התקנת שיש לאמבטיה בחדרי אמבטיה קטנים

אפשר למצוא היום דוגמאות מרהיבות של שיש אמבטיה, בעיצובים מודרניים ובמבחר גדול במיוחד של צבעים. בין היתר, ניתן למצוא שילוב של צבעים שבעבר, רק יכולנו לחלום עליהם. היום, יצרני ויבואני השיש, מציעים יחידות של שיש אבמבטיה בגדלים שבין 144 עד 305 ס"מ. בעת שמשתמשים ביחידות גדולות עבור הריצוף, נוצר מראה מלא עוצמה ומרשים בחדר האמבטיה. מראה המעניק תחושה של ניקיון ואסתטיקה, לעומת יחידות קטנות יותר. יחידות קטנות של שיש עבור האמבטיה יוצרות תחושה שהן מתלכלכת יותר מהר וסימני לכלוך נראים עליהן באופן יותר ברור, לעומת יחידות גדולות, שבאופן טבעי, יש ביניהן פחות חריצים. בדומה לחדרים אחרים בבית, גם כשמתקינים שיש לאמבטיה, מומלץ לקבל ייעוץ מגורם מקצועי. חשוב ליצור שילוב מושלם בין סוגי השיש השונים המותקנים באמבטיה. ההתאמה צריכה להיות לא רק בין הצבעים וסוגי השיש, אלא גם באווירה הנוצרת כחיפויי השיש מותקנים באמבטיה.

כיצד בוחרים עיצובים של שיש לאמבטיה

הבחירה של עיצובים של שיש לאמבטיה, אינה קלה, בעיקר בגלל המגוון העשיר של העיצובים הקיימים היום. השאלה הינה, כיצד אתם רוצים שהאמבטיה שלכם תיראה, וכיצד אתם רוצים להרגיש כשאתם שוהים בה. ניתן לבחור דגמים שונים, בצבעים רגועים, עם איורים עדינים, שתפקידם ליצור אווירה נעימה ורגועה כשאתם שוהים בחדרי האמבטיה. אם אתם מעדיפים חיפויים עם גוונים חזקים או כהים יותר, מומלץ לשלב בעיצוב של האמבטיה, חיפויים בשני גוונים או יותר. ישיבה ממושכת באמבטיה, כשגוונים חזקים או כהים מדי מהווים כחיפוי, עלולה לפגוע במטרה העיקרית שלנו כשאנחנו נכנסים לאמבטיה, להתקלח, או להירגע. פרט לצחצוח שיניים או למקלחת קצרה, רבים אוהבים להיכנס לחדר האמבטיה, כדי לשבת קצת בג'קוזי או להירגע בתוך האמבטיה חמה עם מלחים ריחניים. צבעים בגוון אדום או כהה מדי, לא ממש מעבירים תחושה של רוגע או שלווה. אך בשילוב עם גוונים אחרים, חדר האמבטיה יכול להפוך לחדר מעניין שכיף לשהות ולשכוח מכל הלחצים והמתחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אהוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אהוד

מאת: אהודטיולי תרמילאים03/12/139355 צפיות
יש אנשים שאוהבים לצאת לטיולים כל השנה, כולל לינה בשטח. עבורם קמפינג זה חלק מהשגרה שלהם. טיילים וותיקים יודעים בדיוק מה הם צריכים לקחת ולקראת ישום שישי הם כבר הספיקו לארוז את כל הציוד הנדרש לקמפינג. מי שרגיל ומנוסה ביציאה לטיולים ולקמפינג, יודע עד כמה חשוב התפקיד של אוהלים איכותיים ואמינים, במיוחד כשבחוץ קר וגשום.

מאת: אהודשיפוצים03/12/131198 צפיות
חדרי האמבטיה ושירותים כהגדרתם הינם חדרי שירותים ותפקידם הוא בעיקר פונקציונאלי. עם זאת, אין שום מניעה שהם ייראו כמו חדרי אמבטיה בבתי מלון 5 כוכבים. כיצד ניתן להעשיר ולשדרג את מראה חדרי האמבטיה והשירותים בביתכם? באמצעות התקנה של חיפוי קיר לחדרי אמבטיה איכותי, אלגנטי וחזק.

מאת: אהודפיסול02/12/138545 צפיות
כיצד מתבטאים השינויים שחלו בעיצוב מצבות בשנים האחרונות? האם מעצבי מצבות מושפעים ממגמות עיצוב בחו"ל? קשה לענות על השאלות האלה ללא לעשות תחקיר מעמיק מדוע אנחנו יכולים לראות שינויים וחידושים בעיצוב מצבות בארץ בשנים האחרונות, עם זאת, קשה שלא להתרשם מהעיצובים המרשימים הנראים בבתי קברות רבים ברחבי הארץ.

מאת: אהודליסינג והשכרת רכב01/12/136966 צפיות
סוכנויות רכב רבות, במיוחד כאלה שיודעות לקרוא את המפה לקראת סוף השנה האזרחית, מציעות דילים משתלמים במיוחד עבור אנשים שרוצים לקנות או להחליף רכב לפני שהשנה מתחלפת.

מאת: אהודריהוט 27/11/131366 צפיות
חדר השינה בבית הוא המקום המפנק והאינטימי ביותר עבור כל אחד מדיירי הבית. זה מקום המפלט האחרון שאליו מגיעים אחרי יום ארוך ומתיש בעבודה או בבי"ס. זה המקום שבו מתחיל ונגמר היום. לכן, אנחנו משקיעים תכנון, זמן וכסף, כשאנחנו בוחרים את הרהיטים ואת התאורה של חדרי השינה השונים בבית. חדר שינה זוגי צריך לענות על הציפיות של בני הזוג, גם אם יש להם טעם שונה והעדפות שונות מבחינת העיצוב שהם אוהבים.

מאת: אהודשיפוצים27/11/131468 צפיות
מהם סילרים ולמה הם מיועדים, אילו סוגים של סילרים קיימים היום בשוק ומהם ההבדלים בין הסוגים השונים של הסילרים

מאת: אהודנישואין13/11/138224 צפיות
כיום מי שרוצה לשלוח הזמנות לחתונה שיהיו מכובדות ונאות זקוק למלאכת מחשבת רצינית כדי שבסופו של יום הוא יוציא תחת ידיו הזמנות לחתונה שיהיו בלתי נשכחות ממש כמו החתונה עצמה.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222448 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222693 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202728 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202797 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202243 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202220 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica