חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להיות יפה?

היופי סובייקטיבי כמעט כמו האהבה אך ניתן לחקור אותו ולמצוא אותו בכל מקום ובכל אחד. במאמר זה תמצאי דרכים להפוך ליפה יותר מבחינה פנימית וחיצונית. בראש ובראשונה עלייך לחפש את היופי מסביבך. עליך להגדיר לעצמך מהו יופי, מהו יופי טבעי, מהו יופי קלאסי. שימי לב לאנשים ודברים יפים שאת נתקלת בהם במהלך היום כמו יצירות אמנות, צבע השמיים, הנמשים שיש למישהו על האף. נסי להבין מה גורם לדברים להיות יפים בעיניך! הם יכולים להיות לא יפים בעיני אחרים, אך לכן אומרים שיופי הוא בעיני המתבונן!
זהי את היופי שלך. הביטי במראה וחפשי את מה שיפה בך. סביר להניח שלמדת להבין שיופי יכול להיות מעודן או אפילו נסתר. זהי את התכונות החזקות שלך בין אם זה עור ללא פגמים, גוף פרופורציונלי או רגליים מהממות. מה שזה לא יהיה – תהיי גאה בזה!
הדגישי את מה שיפה בך. זו בעצם הדרך להראות יפים ומושכים יותר ויש אינספור דרכים לעשות זאת. מה שחשוב זה לנסות להדגיש את היופי שבך עד שתרגישי שכשאת מסתכלת בהשתקפות שלך במראה שנתת ליופי שלך את הייצוג שמגיע לו ויש לך לוק מנצח.
תפתחי את היופי הפנימי שלך. יש הרבה אנשים יפים לכאורה שמשקרים, מרמים, גונבים ואף גרוע מכך. הגדירי לעצמך מי את דרך השלמה עם מי שאת ודרך היושרה שלך ותוכלי להיות יפה גם מבפנים וגם מבחוץ. מעבר לכך שיופי פנימי לא דוהה, מתקמט או מאבד את צבעו וחינו.
צרי יופי מסביבך. עכשיו כשאת מבינה מהו יופי ורואה את היופי שלך זה הזמן ליצור יופי היכן שאת נמצאת. ניתן לייפות כל דבר שאת עושה בין אם זה מקום העבודה שלך, היחסים שלך עם אחרים או בעיצוב החדר שלך. זו משימה מאוד מספקת שלא רק תהפוך את העולם ליפה יותר אלא גם תהפוך את ההרגשה שלך לטובה יותר בחיפוש אחר היופי.


    • זה יפה להיות בריאה! אין שום דבר יפה בלהרוס את הגוף שלך אפילו אם את עושה זאת באיטיות ע"י הזנחה של הגוף שלך ופגיעה בו.
    •  אופי זה גם יופי. חשבי על האנשים היפים שאת מכירה יורקים על אנשים ברחוב. לא תחשבי שהם יפים יותר נכון?
    •  אמרי לעצמך כל בוקר: "אני יפה. אף אחד לא יקח את זה ממני."
    • זה לא נכון שנשים מבוגרות יותר פחות יפות מנשים צעירות! הן יכולות להיות עמוקות יותר, מאושרות יותר, שונות, חושניות ועוד.
    • אל תהיי מזויפת! זה אחד הדברים המכוערים בעולם. אל תחשבי שבשביל להיות יפה את לא יכולה להיות מי שאת. אנשים רבים הם בעלי שיפוט מוטעה ויכולים ואמר דברים פוגעים. אל תתני לאנשים טפשים לפגוע בך. אל תחשבי שלעשות שינויים או התאמות למראה החיצוני שלך זה זיוף. כל עוד את מרגישה עם זה נוח לכי עם זה.
    • אל תקשיבי לביקורת של אחרים על מה שאת צריכה או לא צריכה לעשות כדי להיות ולהרגיש יפה יותר! בין אם את לא מוציאה על זה כסף או כן מוציאה כסף או משקיעה זמן בבגדים, מזון, תוספים, טיפולים אסתטיים, אירועים מיוחדים, קורסים.. זו ההחלטה שלך! אם זה מביא לך אושר אז זה לא שטחי או חסר משמעות!
 



תגיות המאמר: יופי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ענת הראל
דיו סנטר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמיאל ריס

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185560 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183979 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184128 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184251 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173012 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172310 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172303 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica