חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סיור יקבים

מאת: רועי אסטרטגטיולים בארץ22/08/20131016 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מי שאוהב יין בוודאי שמע על סיור יקבים. אך אוהבי היין האמתיים מוכרחים לצאת בעצמם לסיור זה ולהכיר לעומק את תעשיית היין הישראלי. ישנם סיורים שונים הכוללים יקבים שונים ברחבי הארץ. אל תפספסו את אחד הסיורים המרתקים והחווייתיים ביותר בארץ.

למה כדאי לצאת לסיור יקבים בישראל

בארצנו יש תרבות יין מפותחת למדי. היין מהווה חלק גדול מחייו של כל ישראלי, בין אם מדובר ביין בחגים או יין לאירועים מיוחדים אחרים. כולנו שותים הרבה יין ולכן מובן מאליו שנרצה להכיר היטב את היינות השונים ואת הייחוד של כל סוגי היין.

ישנן סיבות רבות לצאת לסיור יקבים, לפניכם הסיבות העיקריות שבגללן אסור לכם לפספס את סיור היין הקרוב:

היכרות עם יין – מי שלא מכיר את היין יכול ללמוד רבות על סוגי יינות שונים ולטעום חלק מן היינות הללו בעצמו. סיור יקב יקנה לכם ידע רב ואחרי הסיור הראשון שלכם לא תחשבו שמדובר בעוד משקה רגיל.

טיול בחלקים השונים של הארץ – היקבים מפוזרים ברחבי הארץ, רובים נמצאים בגליל שבצפון. הסיור ביקבים יאפשר לכם ליהנות מטיול במטעים ובמקומות ביפים ביותר שבהם גודל הגפן ושם מיוצר היין.

הרפתקה – גם מי שלא מתעניין ביין, יוכל להרחיב את אופקיו וללמוד הרבה על תהליך התסיסה של היין, על סוגי הגפנים, על הייחודיות של סוגי היין והדרך הנכונה לשתות וליהנות מכל יין. מדובר בהרפתקה נפלאה שתפתח בפניכם שאר אל עולם היין המופלא.

מחיר – סיבה טובה לבחור בבילוי זה לסוף שבוע היא העלות הנמוכה של סיורי היקב. תוכלו ליהנות מסיור ביקב עם כל המשפחה ולא לבזבז כסף רב מדי על חוויה מעניינת ומהנה עבור כל המשפחה.

ממה מורכב סיור יקבים?

מרבית הסיורים מורכבים מכמה חלקים:

היסטוריה – ראשית כל לומדים על ההיסטוריה של היין. היין הוא אחד המשקאות החשובים והאהובים ביותר בתולדות האדם ויש לו היסטוריה ארוכת שנים. לאחר מכן לומדים את ההיסטוריה של המקום ושל היין המיוצר ביקב.

סיור ביקב – הסיור עצמו כולל סיור במטעים של הגפנים, במרתף היינות ובכל היקב על מנת ללמד את המשתתפים בסיור את כל השלבים השונים של הכנת היין.

טעימות יין – כל סיור ביקב נגמר בטעימות יין. כך אפשר לחוות את היין ממקור ראשון ולהכיר לא רק את המידע והרקע על גידולו אלא גם את הטעמים והארומות המיוחדות של היין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי אסטרטג

מאת: רועי אסטרטגפלילי20/08/131096 צפיות
עבירות מין במשפחה היא תופעה חמורה שקורת גם במשפחות הטובות יותר. חשוב להבין מהן עבירות מין וכיצד ניתן למנוע אותן.

מאת: רועי אסטרטגטיולים בארץ18/08/131705 צפיות
הרבה משפחות יוצאות לטיולים בכל הארץ, טיולים בצפון, בדרום וכמובן גם טיולים באזור ירושלים והסביבה. ישנם הרבה פינות חמד וטיולים מקסימים באזור ירושלים ומי שלא טייל שם, בהחלט חייב לצאת לטיול בהקדם.

מאת: רועי אסטרטגימי הולדת18/08/131686 צפיות
מתקנים מתנפחים הפכו להיות האטרקציה מפופולארית כיום באירועים לילדים. אם הבן שלכם חוגג יום הולדת או בר מצווה, הקמת מתקנים מתנפחים באירוע שלו בהחלט תשמח אותו ואת חבריו.

מאת: רועי אסטרטגמשפחה וזוגיות - כללי22/03/121119 צפיות
עיסוי עד הבית זו אלטרנטיבה טובה לעיסוי במכון. אם אתם לא רוצים ללכת למכון עיסוי אך עדיין זקוקים נואשות לעיסוי משחרר לחצים, ישנה אפשרות של עיסוי עד הבית. מעסה מקצועי מגיע עם הכסא מעסים שלו אליכם הביתה ונותן לכם עיסוי. לעיסוי יש השפעה חיובית על בריאות נפשית ופיזית. ישנם סוגים רבים של עיסוי שאותו ניתן לקל בביתכם.

מאת: רועי אסטרטגקורסים וסדנאות19/03/121083 צפיות
לימודי עיצוב גרפי מכשיר אתכם למגוון רב של עבודות בתחומים רבים כגון העיצוב והפרסום. אם אתם מתלבטים מה לעשות עם החיים שלכם, אז למה לא ללמוד עיצוב גרפי?

מאת: רועי אסטרטגטלפונים סלולריים18/03/121234 צפיות
הצורך בתיקון אייפון 4 הוא בעיה שחלקינו נתקלים בה כאשר המכשיר זקוק לתיקון או החלפה של חלקים. האייפון הוא לא רק כלי תקשורת, בין היתר הוא נגן מוזיקה, ג'י פי אס, מצלמה, משחקים, מחשב נייד ועוד מגוון רב של אפליקציות שהופכות את האייפון למכשיר הכי שימושי ביום יום. לכן כאשר הוא מתקלקל, סדר היום משתבש ומיד מרגישים בחסרונו. אייפון 4 בנוי מהרבה חלקים המרכיבים אותו לכן ישנן הרבה תקלות אפשריות.

מאת: רועי אסטרטגמחשבים וטכנולגיה - כללי18/03/12990 צפיות
טכנאי מחשב הוא אדם שכל אחד נזקק לשירותיו בשלב זה או אחר בחייו. כולנו עובדים על מחשב, משחקים במשחקי מחשב, רואים סרטים במחשב, מעלים תמונות לפייסבוק, שולחים מיילים ועוד. כל חיינו סובבים סביב המחשב ולכן חשוב שהמחשב יישאר תקין. ברגע שהמחשב מתקלקל אנחנו מזעיקים לעזרה את טכנאי המחשב. טכנאי מחשב הוא מקצוע חשוב מאוד והרבה אנשים רוצים להיות טכנאים, לעבוד עם מחשבים ולהרוויח כסף רב

מאמרים נוספים בנושא טיולים בארץ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192503 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ04/12/182459 צפיות
מחפשים אטרקציה מסוג אחר עם המשפחה, לחברים או לעצמכם - אך מוצאים את עצמכם מתלבטים במה כבר אפשר לחדש הפעם? הרשו לנו לסבר את אזניכם עם אפשרות חדשה שאולי לא חשבתם עליה, או לכל הפחות לא ברצינות - והקדישו כמה דקות כדי לחשוב על כך באופן אמיתי לגבי עצמכם, ולהבין לבד מדוע כל כך הרבה אנשים ונשים בארץ ובעולם מתאהבים בכך, וחוזרים על כך שוב ושוב. כן, גם אתם תופתעו לגלות עד כמה טיולי ג'יפים יכולים לדבר אליכם, ולא משנה אם אלה טיולי ג'יפים בצפון, בדרום במרכז או בכלל בחו"ל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ18/09/181818 צפיות
העובדים שלכם צמאים לזמן איכות אחד עם השני? ברור לכם שהם זקוקים לגיבוש כדי להכיר אחד את השני קצת יותר לעומק? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם, בתור בעלי העסק, תוהים מה תוכלו לעשות בנידון. יש אינספור אפשרויות בכל מה שקשור לגיבוש העובדים ואם כבר ניסיתם הכול, מדוע שלא תיקחו אותם היום לחוויה כמו טיולי ג'יפים בגלבוע? טיולי ג'יפים בגלבוע מוציאים אותנו מהמרחב הרגיל שלנו, מפגישים אותנו עם נופים נהדרים ונותנים לנו את ההזדמנות לעשות משהו אחר. לכן כדאי גם לכם לחשוב על האפשרות הזאת כי אין ספק שהעובדים שלכ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ13/07/181402 צפיות
כיום ניתן למצוא דילים לאילת אשר יציעו לכם לישון במלונות חמישה כוכבים או אוהלים מפוארים, מלונות רגילים או אכסניות מיוחדות. בסופו של דבר כל אחד מכם יוכל להיות בטוח כי הדרך שלו לחופשה חד פעמית בעיר המיוחדת תהיה קצרה מאי פעם וזאת אם באמת ירצה בכך. רק תצטרכו לוודא כי אתם בוחנים בהקדם האפשרי את האופציות השונות שקיימות וזאת כל עוד מדובר על דילים לאילת וזאת אם תרצו ליהנות כפי שלא היה מזה זמן רב.

מאת: טל בן דודטיולים בארץ16/04/181445 צפיות
למצוא מקום שאפשר לשכור אופניים לקבוצות, ולרכוב על רקע נופים קדומים, מוריקים, בשילוב שחיה בבריכה טבעית אינו עניין של מה בכך. אם תוסיפו ארוחה ומדריך מעולה שייתן הסבר ככה על הדרך, זו אחת החוויות החזקות שלכם בקיץ הקרוב.

מאת: tiloniטיולים בארץ01/02/181530 צפיות
קיץ ישראלי הוא עונה חמה מכל בחינה שהיא. הורים וילדים מטפסים על קירות במאמץ נואש, בציפורניים כסוסות, במאמץ למצוא עוד אטרקציה, עוד בילוי, עוד מופע ובעיקר – מה לעשות עם ילדים ובלעדיהם.

מאת: רוני הכהןטיולים בארץ10/12/171444 צפיות
הבחירה בחופשה אשר מתרחשת בקיץ היא גם הרבה יותר חכמה מלפחות שלושה היבטים שונים, בייחוד כאשר רוצים לצאת אל עיר הנופש האהובה על הישראלים, הלוא היא אילת, וגם כאשר רוצים לצאת אל הפלגה באילת בתקופה שהיא אינה הקיץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica