חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבירות מין במשפחה

מאת: רועי אסטרטגפלילי20/08/20131095 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עבירות מין במשפחה היא תופעה חמורה שקורת גם במשפחות הטובות יותר. חשוב להבין מהן עבירות מין וכיצד ניתן למנוע אותן. אנשים רבים לא מודעים כלל שהם סובלים מעבירות מין ויש כאלה שפשוט לא יודעים מה ניתן לעשות כדי לעצור זאת. לפניכם מידע על עבירות מין במשפחה שיכול לעזור לכם בהתמודדות ובעצירת ההתעללות אחת ולתמיד.

מהי עבירת מין במשפחה

לעבירות מין אפשר לייחס אונס, מעשה סדום, בעילת קטין בהסכמה ומעשים מגונים. כל העבירות הללו נחשבות לעבירות מין במשפחה אם הקרבן הוא בן משפחתו של התוקף. ישנם מקרים של התעללות מינית שנמשכים שנים ארוכות בעוד שישנם מקרים חד פעמיים. אונס הוא העבירה החמורה ביותר והעונש על אונס הוא מאסר בפועל לשנים ארוכות בבית הסוהר.מכיוון שמדובר בעבירות שבתוך המשפחה, השופטים מתייחסים לעבירות אלו בחומרה יתרה ולכן גם עבירות של הטרדה מינית ומעשים מגונים יהוו עבירה חמורה ויובילו לעונש חמור.

בעוד שרוב המתלוננות על אלימות מינית הן נשים, קיימים גם מקרים בהם הנשים הן המתעללות או מקרים בהם גברים, נערים וילדים הם הקרבנות של ההתעללות המינית. לעבירות מין אין גיל, גזע או מגדר וכל אחד יכול ליפול קרבן להתעללות. חשוב לדעת כי תמיד יש גורמים שיכולים לעזור בפתרון הבעיה ולהעניש את העבריינים.

עבירות מין במשפחה – למי ניתן לפנות לעזרה

משטרה - אם עברתם הטרדה מינית במשפחה או שיש ברשותכם מידע על עבירות מין במשפחה, חשוב לפנות למשטרה בהקדם האפשרי. המשטרה תתערב בצורה מידית בנעשה ותטפל בעבריין על פי הנהלים. אם האלימות המינית היא חמורה, ניתן אפילו לקבל צו הרחקה שיגן על המשפחה מפני העבריין המטריד. עם פנייתכם למשטרה נפתח הליך פלילי כנגד החשוד אשר יכול להסתיים בהרשאה ובמאסר בבית סוהר.

רופא מוסמך – אם יש חשד לעבירת מין חמורה כמו אונס, חשוב להגיע בהקדם ולהתייעץ עם רופא. לעתים קיימת סכנה בריאותית לקרבן ולפני הכל צריך להגיש לו עזרה רפואית דחופה במידת הצורך.

עובדים סוציאליים – כדי להתמודד נפשית עם עבירות מין במשפחה יש צורך בעזרה מקצועית. לא מספיק לערב את המשטרה ולפתור את המקרה בצורה פלילית, חשוב גם לטפל באספקט הנפשי ולהעניק עזרה ראשונה נפשית לקרבן. קרבנות של עבירות מין יכולים להיפגע ולקבל צלקת נפשית לכל חייהם ולכן הם זקוקים לטיפול מקצועי של פסיכולוג או עובד סוציאלי.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי אסטרטג

מאת: רועי אסטרטגטיולים בארץ22/08/131016 צפיות
כל מי שאוהב יין בוודאי שמע על סיור יקבים. אך אוהבי היין האמתיים מוכרחים לצאת בעצמם לסיור זה ולהכיר לעומק את תעשיית היין הישראלי. ישנם סיורים שונים הכוללים יקבים שונים ברחבי הארץ. אל תפספסו את אחד הסיורים המרתקים והחווייתיים ביותר בארץ.

מאת: רועי אסטרטגטיולים בארץ18/08/131704 צפיות
הרבה משפחות יוצאות לטיולים בכל הארץ, טיולים בצפון, בדרום וכמובן גם טיולים באזור ירושלים והסביבה. ישנם הרבה פינות חמד וטיולים מקסימים באזור ירושלים ומי שלא טייל שם, בהחלט חייב לצאת לטיול בהקדם.

מאת: רועי אסטרטגימי הולדת18/08/131683 צפיות
מתקנים מתנפחים הפכו להיות האטרקציה מפופולארית כיום באירועים לילדים. אם הבן שלכם חוגג יום הולדת או בר מצווה, הקמת מתקנים מתנפחים באירוע שלו בהחלט תשמח אותו ואת חבריו.

מאת: רועי אסטרטגמשפחה וזוגיות - כללי22/03/121118 צפיות
עיסוי עד הבית זו אלטרנטיבה טובה לעיסוי במכון. אם אתם לא רוצים ללכת למכון עיסוי אך עדיין זקוקים נואשות לעיסוי משחרר לחצים, ישנה אפשרות של עיסוי עד הבית. מעסה מקצועי מגיע עם הכסא מעסים שלו אליכם הביתה ונותן לכם עיסוי. לעיסוי יש השפעה חיובית על בריאות נפשית ופיזית. ישנם סוגים רבים של עיסוי שאותו ניתן לקל בביתכם.

מאת: רועי אסטרטגקורסים וסדנאות19/03/121082 צפיות
לימודי עיצוב גרפי מכשיר אתכם למגוון רב של עבודות בתחומים רבים כגון העיצוב והפרסום. אם אתם מתלבטים מה לעשות עם החיים שלכם, אז למה לא ללמוד עיצוב גרפי?

מאת: רועי אסטרטגטלפונים סלולריים18/03/121234 צפיות
הצורך בתיקון אייפון 4 הוא בעיה שחלקינו נתקלים בה כאשר המכשיר זקוק לתיקון או החלפה של חלקים. האייפון הוא לא רק כלי תקשורת, בין היתר הוא נגן מוזיקה, ג'י פי אס, מצלמה, משחקים, מחשב נייד ועוד מגוון רב של אפליקציות שהופכות את האייפון למכשיר הכי שימושי ביום יום. לכן כאשר הוא מתקלקל, סדר היום משתבש ומיד מרגישים בחסרונו. אייפון 4 בנוי מהרבה חלקים המרכיבים אותו לכן ישנן הרבה תקלות אפשריות.

מאת: רועי אסטרטגמחשבים וטכנולגיה - כללי18/03/12988 צפיות
טכנאי מחשב הוא אדם שכל אחד נזקק לשירותיו בשלב זה או אחר בחייו. כולנו עובדים על מחשב, משחקים במשחקי מחשב, רואים סרטים במחשב, מעלים תמונות לפייסבוק, שולחים מיילים ועוד. כל חיינו סובבים סביב המחשב ולכן חשוב שהמחשב יישאר תקין. ברגע שהמחשב מתקלקל אנחנו מזעיקים לעזרה את טכנאי המחשב. טכנאי מחשב הוא מקצוע חשוב מאוד והרבה אנשים רוצים להיות טכנאים, לעבוד עם מחשבים ולהרוויח כסף רב

מאמרים נוספים בנושא פלילי

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/11/201363 צפיות
כיצד תרגישו אם ביום בהיר אחד ידפקו לכם על הדלת וימסרו לכם ביד "צו הריסה מנהלי"? או אולי תמצאו את צו ההריסה מודבק על המבנה או סתם זרוק בכניסה לבניין. מדובר ככל הנראה על הסיטואציה שלא הייתם מוכנים לה או רוצים להימצא בה. בעקבות הלשנה של "שכנים טובים" או עקב ערנות של מפקחי הבניה זה בהחלט יכול לקרוא גם לך אם בנית ללא היתר. רבים נאלצים להתמודד עם מציאות שכזאת לראשונה, מבלי שיהיו מודעים לזכויות, החובות ודרכי הפעולה הרלוונטיות להם.

מאת: בנימין קלינגרפלילי08/09/201184 צפיות
1. עבירות מינהליות (א) שר המשפטים רשאי לקבוע בתקנות כי עבירה על הוראה שנקבעה בחוק מהחוקים המנויים בתוספת או התקנות שהותקנו לפיו, שאינה פשע, היא עבירה שבשלה ניתן להטיל קנס בדרך מינהלית (להלן - עבירה מינהלית); הקביעה יכול שתהיה דרך כלל, בתנאים או בסייגים. (ב) תקנות לפי סעיף קטן (א) טעונות הסכמת השר הממונה על ביצועו של החוק שלפיו נקבעה העבירה, ואישור ועדת החוקה חוק ומשפט של הכנסת (להלן -הועדה). (ג) נקבע בתקנות לפי סעיף קטן (א) כי עבירה פלונית היא עבירה מינהלית, יחולו הוראות חוק זה גם לגבי עבירה

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/09/191562 צפיות
אכיפה שיפוטית סימן ה' לחוק התכנון והבנייה: באחריות יחידת החקירה בוועדה המקומית לבצע חקירה בהתאם להנחיות ולכללים שמפורסמים מעת לעת על מנהל היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה. ובסיום החקירה להעביר לתובע את חומר החקירה להכרעה בדבר העמדה לדין והגשת כתב אישום.

מאת: אבי דוידיפלילי21/11/181464 צפיות
עורך דין פלילי בצפון מסביר על תנאים של שחרור בערבות ועל הסיכויים לאישור בקשת השחרור בערבות.

מאת: שירה אלהפלילי27/07/161895 צפיות
אדם בן 39, ללא עבר פלילי, מכר לחבריו סם מסוג חשיש בכמה הזדמנויות שונות. בית המשפט, בצעד חריג ביותר, החליט שלא להרשיע אותו, והסתפק בלשלוח אותו לבצע שירות לציבור.

מאת: אופירפלילי05/04/161930 צפיות
יש מסמכים שעבורם תרגום נוטריון הוא מתבקש והגיוני אך יש גם סוגים נוספים של תרגום נוטריון שמעט מפתיע שיש צורך לגביהם בתרגום מיוחד של נוטריון.

מאת: אלעד שנירפלילי17/03/162529 צפיות
הטרדות מיניות אינן נחלתם של מבוגרים בלבד, והן מתרחשות גם בקרב בני נוער. מהו היחס של החוק לקטין המטריד מינית? כיצד בית הספר מטפל באירוע הטרדה מינית? וכיצד ניתן לזהות שהילד שלך מוטרד מינית? על כך במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica