חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס דמיון מודרך במסגרת קייטנה

כשמגיע הקיץ אין ספק שאחד הדברים אליהם מחכים מרבית הילדים הוא אחד. לא משחק הכדורגל בשכונה עם כל החברים, לא היום בו הם יסיימו את השיעורים לחופש ואפילו לא השבוע בו הם ייצאו יחד עם הוריהם לחופשה בחו"ל. הדבר האחד הזה הוא הקייטנה.

קייטנה עם בילוי בבריכה

כי מכל הדברים אותם רוצה לעשות ילד בקיץ, הקייטנה מציעה לו את הכי הרבה מבחר. ילדים, בעיקר בגיל צעיר, לא מייחסים משמעות לעובדה שההורים לפעמים עובדים או עייפים וגם לא שחשבון הבנק נמצא באוברדרפט. הם מבחינתם מעוניינים לנצל כמה שיותר את החופש אותו קיבלו מהגן או בית הספר, ולכן קייטנה עוזרת לענות להם על הצרכים הללו. האטרקציה המובילה אותה מציעה כמעט כל קייטנה היא כמובן בילוי בבריכה. שחייה ושכשוך במימי הבריכה התכולים עם ריח הכלור, רביצה או ריצה על המדשאות שבסמוך אליה, משחקי כדור במים והארטיק במזנון הופכים את הבריכה לחוויה שמדורגת בראש הרשימה של כל ילד וילד. כמובן שבריכה היא לא החוויה האחרונה שמציעה קייטנה ויש עוד שפע של אטרקציות, פעילויות וסדנאות שמוצעות.

קורס דמיון מודרך בקייטנה

אחת מהן היא סדנת יצירה. זה יכול להיות ביום מרוכז וזה אף יכול להיות על פני כמה ימים, בהם הילדים יושבים ליד שולחן גדול ומקבלים ניירות בשפע וצבעים מכל הסוגים- צבעי עפרון, צבעי פסטל ואפילו צבעי פנדה. יחד עם מדריכי הקייטנה הם מכינים ציורים צבעוניים ומרהיבים, על מנת שבסופו של יום יהיה מה להביא הביתה לאמא כדי לשים על המקרר. סדנאות יצירה לא חייבות כמובן להיות סדנאות ציור בלבד, אל גם אומנות מסוג אחר, כמו חימר, קרמיקה או אפילו הכנת תכשיטים באמצעות חרוזים. סדנאות נוספות אותן ניתן להציע במסגרת הקייטנה הן מעין קורס דמיון מודרך, בו יוכלו הילדים להשתמש בדמיון העשיר שיש לכל ילד בגילאים הללו, כדי לפתח את כוח המחשבה וחדוות היצירה שלו. בימים שכאלה בהם ילדים רבים מאובחנים כסובלים מהפרעות קשב וריכוז, הקורס יכול להיות חוויה מהנה שבו בזמן תתרום לילדים ותעניק להם כלים להתמודד עם ההפרעה בצורה טובה.

מה תורם קורס דמיון מודרך

קורס שכזה יכול להעניק למשתתפים בו כלים ליצירת שיתוף פעולה עם התת מודע שלו עצמו, באמצעות תרגילים שונים וטכניקות מגוונות אותן ילמד במסגרת קורס דמיון מודרך. הקורס תורם גם להפגת מתחים שמצטברים אצל הילד בצורה טובה וידידותית מאוד. כמובן שאפשרות אחרת שנחשבת לתרפיה בעצמה, היא ביקור בחוות סוסים. האפשרות שעומדת בפני ילד כבר בגיל קטן להיות אחראי לטיפול במישהו ולמעשה לחיים של מישהו, גם אם מדובר בבעל חיים ואולי דווקא בגלל, מלמדת את הילד שיעור חשוב אותו יוכל לקחת הלאה לחיים כשיתמודד עם השלכות לדברים בעייתיים יותר שיעשה. הטיפול בסוס, האכלתו וכמובן יציאה על גבו לרכיבה במסלול שיוגדר מראש על ידי המדריך בחווה ומדריך הקייטנה, יספקו חוויה יוצאת דופן לילדים.

מה עוד מספקת קייטנה

האטרקציה האחרונה ואחת המרכזיות שמצפות לילדים במסגרת הקייטנה היא כמובן ביקור בפארק שעשועים. למרות היותה מדינה קטנה, מדינת ישראל מתגאה בכמה פארקי שעשועים שהמרכזיים שבהם אלה כמובן לונה פארק תל אביב והסופרלנד בראשון לציון. קייטנה שתציע ביקור באחד מהפארקים הללו מתייגת את עצמה כאיכותית יותר ממקבילותיה, ומאפשרת לילדים המשתתפים בה יום נוסף של חוויות מחוץ למסגרת הביתית ואפילו מחוץ למסגרת של הקייטנה עצמה. לא עוד מדריך שמשגיח בכל דבר שתעשה אלא ביקור ברכבת ההרים במקום, עלייה לספינת הפיראטים או נסיעה במכוניות המתנגשות, ללא ספק כיף גדול לילדים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157018 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152120 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156043 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153450 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142699 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141925 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141778 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/213972 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204832 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191907 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182253 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181738 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181657 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181527 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica