חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה עולה לנקות בית אחרי שיפוץ?

מאת: איילה כהןניקיון26/08/20131046 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בית אחרי שיפוץ הוא התחלה חדשה בחיים. לאותו הבית, אנחנו נרצה להכנס ברגל ימין, מבלי להשאיר סימני רגליים על הרצפה...

בסופו של דבר, אנחנו רוצים ליהנות מכניסה חלקה ונעימה אל המרווח החדש שיצרנו. אנשים רבים נמנעים מלהזמין חברה או איש מקצוע לביצוע ניקיון בית אחרי שיפוץ, כיוון שהם חושבים שמדובר בעבודה יקרה שאין להם צורך בה.

למען האמת, לא כל חברה תיקח מכם מחיר שאינו הגיוני או יוצא מפרופורציות, ובשום מצב לא מדובר בבזבוז כסף. חברת ניקיון או בעל מקצוע יעשו את עבודות הניקיון בבית שעבר שיפוץ בצורה יסודית, מקצועית וקפדנית.

גם המחשבה לרכוש בעצמכם את המכשירים ולהניח לחברה או לבעלי המקצוע רק לבצע את העבודה, אינה בהכרח הפיתרון היעיל ביותר. אולי זה יחסוך לכם בעלויות, אך בעלי המקצוע מורגלים ומיומנים לעבוד עם כלי העבודה הייחודיים להם ובכך מבטיחים לכם תוצאות מקסימאליות ואפקטיביות במיוחד.

ניקיון אחרי שיפוץ כולל בתוכו פעולות רבות, אשר אם תבחרו לעשות זאת בעצמכם, יגזלו מכם זמן רב ואנרגיה. תצטרכו להשקיע רבות בניקיון של פריטים שחלקם אפילו לא עלו על דעתכם.

מדובר בניקיון של דלתות ומשקופים, ארונות קיר, ויטרינות, חלונות (כולל תריסים, מסילות, רשתות וכו'), קרצוף פנלים וקרמיקה, ניקיון שטיחים ועוד רבים וטובים.

חברות הניקיון מציעים לכם את כל זאת ועוד-ניקיון והברקה של הרצפה באמצעות סוגים ושירותים שונים של פוליש, אשר מתאימים לכל מגוון סוגי הרצפות. כמו כן, החברות מספקות שירותי ליטוש מרצפות, שיש ואבן.

הניקיון שאתם תבצעו בעצמכם, "יסודי" ככל שיהיה, אינו יכול להשתוות באיכותו לניקיון שיבוצע ע"י בעל מקצוע.

תוכלו להתפשר אך תוכלו גם לתת פוש אחרון ולתת לעצמכם ליהנות מניקיון יסודי באמת, ותודו שזה מה שאתם באמת רוצים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היי אני איילה כהן כותבת מאמרים רבים באתר מנגרים ובאתר מתקנים . מטרת המאמרים היא לסייע לכם לבחור את סוג העץ ולדעת את השימוש שניתן לעשות בו בעיצוב הבית והגינה, כמו כן אני כותבת מאמרים שמטרתם לסייע על שמירה על הבית כמו חדש גם לאחר שנים.

מקווה שעזרתי לכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איילה כהן

מאת: איילה כהןעיצוב25/12/131198 צפיות
כיום ניתן לבנות דברים רבים מעץ אחד מהדברים הוא חדר שינה איכותי מעץ מלא

מאת: איילה כהןבניין ואחזקה - כללי25/12/13851 צפיות
כיום הולכת וגוברת המודעות לחיפויי עץ, במאמרזה הדגשתי את היתרונות של חיפוי עץ והבאתי את ניסיוני לקוראים.

מאת: איילה כהןניקיון25/12/13940 צפיות
במאמר זה נפרט על סוגי הפוליש הרבים שניתן למצוא היום בשוק. ועל חברות ניקיון איכותיות. מקווים שעזרנו:)

מאת: איילה כהןניקיון23/12/13988 צפיות
במאמר זה הבאנו המלצות כיצד להפוך את פעולת ניקיון החדר לפשוטה ע"י סדר וארגון מינימלי .

מאת: איילה כהןעיצוב גינות19/12/131150 צפיות
כיום ניתן למצוא בשוק מגוון סוגים של עצים שמהם ניתן לבנות פרגולה, אנו היו ריכזנו את האיכויות של בניית פרגולה מאדני רכבת. מאמר זה עוזר בהסברה על העץ ומרחיב את הידע של הקורא

מאת: איילה כהןעיצוב פנים17/12/13919 צפיות
כיום המודעות לבנייה ירוקה הולכת וגוברת אחד מסוגי הבנייה הנפוצים ביותר היא בנייה מעץ. רבים החלו לבנות את בתיהם מעץ, או לחלופין את הרצפה בבית ושאר הרהיטים.

מאת: איילה כהןניקיון24/11/13894 צפיות
פוליש הפך למשהו קבוע והכרחי בביתנו, במהלך השנים התרגלנו שרצפות ביתנו תמיד מבריקות. פוליש הוא איננו תחליף לניקיון הבית, אך הוא מתחזק את הרצפות ומנעים את הבית לאורך זמן.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181256 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181307 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171794 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171950 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171642 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161602 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica