חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סחר בינלאומי

מאת: אפרת כעסקים בינלאומיים27/08/20131128 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סחר בינלאומי ושילוח בינלאומי הם בעצם שם כולל למעבר שוטף של סחורות בין מדינות, תוך הבנה וציות לחוקי הסחר של כל מדינה וכיבוד חוקיה הפנימיים. סחר בינלאומי הוא תחום מקצועי שיש ללמוד ולהבין אותו לעומק. יש לתחום הסחר הבינלאומי קשר והשלכות לתחומים נוספים כמו הכלכלה המקומית והבינלאומית, הפוליטיקה בכל טריטוריה ועולם המשפט והחוק המקובל בכל חבל ארץ. הסחר הבינלאומי הוא עיסוק רחב הכולל בתוכו ממשקים עם תחומים נוספים. מושגים בולטים בתחום הסחר הבינלאומי הם שילוח של סחורות, יבוא וייצוא, ענייני מכס שונים ומערך לוגיסטי.

ככל שהעולם בו אנו חיים מתכווץ והופך לכפר קטן גדול, יש צורך גובר בסחר בינלאומי שייתן מענה לקשרים העסקיים והפרטיים המתגבשים בין אזרחי העולם. מי שעוסק בסחר בינלאומי חייב להתמצא בגלובליזציה כמציאות בה מתקיים הסחר הבינלאומי ולהבין כי יש כוחות רבים הפועלים במציאות זו ומשפיעים עליה. הביקוש הרב לאנשים מנוסים בתחום הסחר הבינלאומי שיודעים במה הם עוסקים ומבינים את מהות התחום כולו, הביא לכך שנוצרה דרישה ללימודי סחר בינלאומי מסודרים המקיפים את כל הנושאים הקשורים לעולם הסחר הבינלאומי.

כיום אפשר למצוא לימודים בנושא סחר בינלאומי ורילוקיישן במספר לא קטן של מכללות. מדובר על לימודים בהיקף של כמאה שעות יותר או פחות. במסגרת הלימודים רוכש הסטודנט השכלה רלוונטית בנוגע לכל מה שמכיל נושא הסחר הבינלאומי ולכל התחומים הנושקים לו ומגדירים אותו. הסטודנט לומד על יבוא ועל יצוא ועל יחסי הכוחות ביניהם, על ההבדלים במעבר סחורות בין מדינה למדינה. הוא מתנסה בעבודה מעשית ומקבל עצות שימושיות שישרתו אותו במקום עבודתו בעתיד.

תחום הסחר הבינלאומי הולך ומתפתח ויש בו דרישה לאנשים איכותיים ובעלי ידע מפורט. מי שעוסק בסחר בינלאומי חייב להכיר את חוקי המשחק ולהתמצא גם בזווית הטכנולוגית והכלכלית. מדובר ללא ספק באחד ממקצועות העתיד.

 



תגיות המאמר: סחר בינלאומי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפרת כ

מאת: אפרת כריהוט 16/10/131006 צפיות
אין ספק שמערכות ישיבה הם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית הרי אי אפשר לשבת על הרצפה אנו זקוקים למערכת ישיבה כלשהיא. אם אתם זוג צעיר , או משכירים דירה ורוצים מערכות ישיבה קלילות צבעוניות ולא יקרות מידי יש המלצה וזה רכישה של מערכות ישיבה מבד, הם גם נוחות ,גם מעוצבות בסגנון ומודרני וגם לא יקרות מידי , כך שלא צריך להשקיע יתר על המידה, לא כמו מערכות ישיבה מעור שהם הרבה יותר יקרות . מערכות ישיבה הן קלות לנשיאה וניתן להעביר אותן ולשנע אותן ממקום למקום שזה יתרון מצוין בעת מעבר דירה, או אם אתם רוצים להעביר א

מאת: אפרת כריהוט 16/10/131036 צפיות
מערכות ישיבה מבד הן מערכות ישיבה המשמשות לסלון או למרפסות שונות ברחבי הבית. מערכות אלה טובות במיוחד לאנשים המתנגדים לניצול בעלי חיים, ועל כן לא יהססו שלא להשתמש במוצרי עור, אך מנגד – יהיו מעוניינים לייצר תוצאה יפה ואטרקטיבית. גם אתם יכולים לבחור מערכות ישיבה מבד שישמשו אתכם לטווח הרחוק:

מאת: אפרת כניתוחים פלסטיים15/09/13938 צפיות
בעשור האחרון התפתח מאוד תחום הסרת משקפיים בלייזר. המון אנשים עוברים את הניתוח בהצלחה. בעבר פחדו לעשות ניתוח הסרת משקפיים, בשל זה שהוא היה עדיין חדש ולא הרבה התנסו, אז אנשים לא יכלו לקבל חוות דעת על הניתוח, גם לפני שהוא התפתח לא הרבה יכלו לעבור את הליך הסרת משקפיים בשל סיבות שונות.

מאת: אפרת כניתוחים פלסטיים15/09/131033 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו לטרנד חזק ונפוץ בקרב אנשים רבים- גברים כנשים, בכל רחבי העולם. הצורך באסטתיקה גדל מאוד בשנים האחרונות ואיצו המודעות להופעה חיצונית. אנשים שלא נולדו מושלמים מבקשים לשנות ולשפץ פה ושם על ידי ניתוחים פלסטיים על מנת להתקרב לאידיאל היופי. ניתוחים פלסטיים הכי נפוצים הם ניתוחי אף. אך נמצא במרכז הפרצוף ולא ניתן להחביא או להסתיר אותו. צורת אפנו משפיעה מאוד על הדימו העצמי.

מאת: אפרת כניתוחים פלסטיים15/09/13944 צפיות
תחום האסתטיקה הינו תחום רחב ביותר, יש הרבה סוגים, ולא רק נשים מתעסקות באסתטיקה אלא גם הגברים. יש גברים רבים שמורטים שערות מאזור החזה, זה לא משהו שהוא חדש כל כך, פשוט זה דבר אסתטי ויפה .

מאת: אפרת כניתוחים פלסטיים15/09/13908 צפיות
משקפיים אמנם עוזרים לחלק גדול מאיתנו לראות טוב יותר וזה מה שחשוב, אבל לא תמיד זה אסתטי ואנו לא תמיד מרגישים עם זה, לשם כך יש פתרון שיכול מאוד לעזור בענין הזה, הסרת משקפיים . הסרת משקפיים היום זהו ניתוח פופולארי מאוד ורבים עושים אותו

מאת: אפרת כבית חכם09/09/13967 צפיות
כשאנו בוחרים מטבחים, כדאי להתחשב במיוחד בחומרי הגלם מהם הם עשויים. המטבח הוא לב הבית והוא נשחק יותר בגלל השימוש הרב בו, לכן, חשוב כי חומרי הגלם יהיו חזקים במיוחד כמו למשל שילוב של עץ מלא עם מתכת וכדומה. מטבחים, לא מחליפים בכל שנה, חשוב כי ההשקעה של עיצוב מטבחים תהיה השקעה לטווח ארוך, ולכן לא כדאי להתפשר על המחיר, עדיף לשלם יותר אבל לדעת שיהיה לנו מטבח שישרת אותנו להרבה שנים.

מאמרים נוספים בנושא עסקים בינלאומיים

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים01/11/161458 צפיות
שירותי תרגום על ידי מתרגמים מקצועיים, מאפשרים לקבל תרגום מדויק ונכון, של מסמך. תרגום מסמך משפה אחת, לשפה אחרת, כדאי לבצע בעזרת חברת תרגום, שמעסיקה מתרגמים מקצועיים, שמיומנים בביצוע עבודת תרגום.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים08/11/152373 צפיות
שירותי תרגום עבור ישראלים, מאפשרים לבצע תרגום של מסמך, או תרגום סימולטני של דברים שנאמרים בזמן שיחה. שירותי תרגום מצריכים מתורגמנים ששולטים היטב בשתי שפות שונות (ברמת שפת אם). תרגום מסמך, דורש יכולת גבוהה של התבטאות בכתב, כולל הבנה של מושגים שונים שיש במסמך המיועד לתרגום. תרגום סימולטני, דורש יכולת חשיבה מהירה, ויכולת ניסוח מהירה.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים06/07/151863 צפיות
תרגום עברית אנגלית בראשון לציון, מאפשר לתרגם מסמכים שונים, מעברית לאנגלית, או הפוך. השפה האנגלית, נחשבת כיום לשפה בינלאומית, בגלל הדומיננטיות של ארצות הברית בעולם. בעולם יש כ-400 מיליון אנשים, ששולטים באנגלית ברמת שפת אם.

מאת: Alex Admonעסקים בינלאומיים05/01/151852 צפיות
אם המילים "ספא ים המלח" מעלות בך אסוציאציות של מים חמימים, טיפולים מפנקים ומנוחה מושלמת לגוף ולנפש, אתה מוזמן להכיר את הפן האחר שלהן: הזדמנות להרוויח, והרבה. כיצד? שיווק מוצרי ים המלח בסיטונאות!

מאת: דוד כהןעסקים בינלאומיים26/04/146601 צפיות
מהו רילוקיישן, כיצד הוא משפיע על המשפחה ועל סביבת העבודה, כיצד להערך בצורה טובה לפני ביצוע רילוקיישן, ועוד.

מאת: ישראל סבאעסקים בינלאומיים13/02/148356 צפיות
תרגום עוקב שווה תרגום סימולטני, לא? אז זהו - שלא! חברה שמזמינה שירותי מתורגמנות חייבת לדעת מה ההבדל בין שתי השיטות ומהו השירות היעיל והחסכוני ביותר עבורה. המאמר נותן כמה עצות טובות בנושא.

מאת: שירי נתןעסקים בינלאומיים12/01/148411 צפיות
אוסטרליה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם כיום. מספר עולה של מעסיקים ישראלים מחפשים עובדים בתחומים רבים, החל מהייטק וIT עד למכירות ומלצרות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica