חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השתלות שיניים למבוגרים

מאת: איציקבריאות השן02/09/2013798 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אובדן שיניים או מחסור בשיניים כתוצאה מבריאות פה לקויה, תאונה או גנטיקה עלולים להפוך למטרד אסתטי ולתחושה לא נעימה כלפי הסביבה. כיום ישנו מגוון טיפולים של השתלות שיניים לכל סוגי האוכלוסייה.

מדוע יש צורך בהשתלת שיניים ?

בעבר , המודעות לבריאות והיגיינת הפה הייתה נמוכה או לא קיימת כלל, עובדה זו גרמה לאנשים רבים שהגיעו לגיל מבוגר למצב של נשירת שיניים או צורך בהחלפה או השתלות שיניים חדשות. בנוסף , מחלות חניכיים , עישון מגיל צעיר וצחצוח לא נכון עלולים להביא גם אנשים צעירים בגיל המעבר למצב של השתלת שיניים.

איך מתבצעות השתלות שיניים ?

באופן ראשוני, התהליך עצמו כולל ניקוי והסרה של סביבת השן הפגועה, הכנה להשתלה באמצעות שתל מעבר זמני ולבסוף השתלה דנטאלית של סגסוגת טיטניום באמצעות הברגה לחניכיים. למעשה לאחר תקופת החלמה של כמה חודשים מתפקד השתל כשן לכל דבר הן מבחינה וויזואלית והן מבחינת תפקוד מלא  (אכילה וצחצוח ). השתלות שיניים מאפשרות נוחות וחזרה לחיי פה תקינים ללא צורך בתותב או תחליפים זמניים אחרים.

היכן ולמי מומלץ לבצע השתלת שיניים ?

השתלות שיניים מבוצעות על ידי רופאי שיניים מומחים ( עדיפות לרופאי שיניים כירורגיים ), באופן פרטי או על ידי השתייכות לקופת חולים. טרם ביצוע ההשתלה יש להתייעץ עם רופא על מנת לבדוק את התאמת המטופל שכן ישנם פציינטים אשר לא יכולים לבצע השתלות ( במקרים מועטים יחסית ). ההגבלה מתייחסת בעיקר לבעלי חניכיים אשר נפגעו מאוד ( מעשנים כבדים, מחלות חניכיים חמורות, ) וכן חולים כרונים במחלות לב סכרת או מבנה פיזי לקוי או לא מתאים. מחירם של השתלות שיניים נחשבים לגבוהים משמעותית ביחס לטיפול רגיל ומשתנים בהתאם לסוג הביטוח , הקופה והרופא.

 



תגיות המאמר: השתלות שיניים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/153048 צפיות
כשמדובר בנושא של אטרקציות בנגב, לכל אחד יהיו את העדפות שלו. זוגות המגיעים לאזור לצורך חופשה רומנטית יעדיפו קרוב לוודאי את הפעילויות היותר סולידיות כגון – טיול רגלי, בילוי במסעדות איכותיות ואולי גם פעילות תרבותית כזאת או אחרת

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/152837 צפיות
אם אתם נמצאים לפני יציאה לחופשה באילת ומעוניינים לתכנן את ימי החופשה מבעוד מועד - חשוב שבשלב הראשון תכירו לעומק את האפשרויות המוצעות לכם – הרשימה של האופציות היא כידוע ארוכה במיוחד.

מאת: איציקתעשייה07/04/151201 צפיות
בכדי לספק פתרונות קירור איכותיים יש צורך לשים דגש על כל הנושא של תכנון. שלב התכנון של חדר קירור מצריך לקיחה בחשבון של כל דרישות המזמינים

מאת: איציקתעשייה07/04/151080 צפיות
ישנן חברות שונות המציעות שירותי ייצור או שירותי ייבוא של פתרונות קרור והקפאה מסוגים שונים. כל חברה מתהדרת באותם הפרמטרים אשר הופכים אותה למובילה בתחום – אבל בסופו של דבר, בחירת החברה תהיה תלויה בקריטריונים השונים של הלקוחות.

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/157301 צפיות
ציוד למעבדות אשר אותו סטירר מגנטי נמנע על סוגיו השונים, הוא ציוד רגיש בעל תפקיד חשוב ומשמעותי בתפקוד המעבדה. מהסיבה הזאת גם אם אתם מחפשים בוחש מגנטי וגם אם אתם מעוניינים בציוד מסוג אחר, חשוב שתקפידו לשים דגש על כל הפרטים והתכונות של הפריט המבוקש

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/153129 צפיות
כל מי שמחפש ציוד למעבדות מכל סוג ובין היתר גם מכשירי וורטקס, חייב לשים דגש על בחירת החברה ממנו הוא ירכוש את אותו הציוד

מאת: איציקפיננסים וכספים - כללי 30/11/141259 צפיות
בגלל שיש חוקים בישראל, ובגלל שיש סיבות מקלות שבגינן ניתן לקבל חלק מהכסף ששילמנו למס הכנסה בחזרה. לדוגמא מי שעובד בשני מקומות עבודה ולא עשה תיאום מס, אחוזי המס שלו יכולים להיות גבוהים מאוד.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201589 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181669 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181780 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181590 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171505 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171504 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171380 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica