חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ציוד צילום המגנטים - הטרנד שכבש

מאת: אלכסנדרצילום12/09/20131008 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאחר וישנו פופולריות גדולה מאוד לצילומי המגנטים באירועים, ניתן לראות יותר ויותר בעלי אירועים מזמינים את שירות תמונות המגנטים, הרבה בוחרים באטרקציה הזו והינה פופולרית מאוד ומצליחה.

ציוד תמונות המגנטים לאירועים

ישנם כמה מכשירי חשמל שאיתם מפתחים את תמונות המגנטים לאירועים, המכשירים הבאים הם אלו הקובעים את איכות תמונת המגנט באירוע, לדוגמה- מכשיר הלמינציה שאינו חלק חשוב באירוע, בעזרתו יוצאות תמונות המגנטים לאירועים באיכות גבוהה וגורמת למגנט להישמר לזמן רב ולא לדהות בחודשים הקרובים מזמן האירוע, אז לסיכום קצר עד כה -אלו המכשירים:

1. מכשיר הלמינציה

2. מחשב נייד עם תוכנה לפיתוח תמונות מגנטים לאירועים מקצועית וקלה לשימוש.

3. מדפסת פוטו מקצועית וטובה שבעזרתה יצאות תמונות המגנטים בשלב הראשוני באירוע.

4. גליוטינה - אינה מכשיר חשמלי והינה משמשת לחיתוכי תמונות המגנטים באירוע הגדול והמיוחד שלכם.

5. דפי פוטו מיוחדים- ישנם חברות שמספקות אטרקציות לאירועים ואינם מקצועיות בתמונות מגנטים לכן אתם מקבלים מחברה כזאת שירות ברמה נמוכה, אותה חברה מביאה לקהל לקוחותיה תמנות מגנטים שאינם נראים ברורים ובטח שגם כן אחרי מספק חודשים ידהו כל כך כך מהר, ישנם כאלו שמשתמשים בניירות רגילים ולא בניירות פוטו מקצועיים ולפיכך ובהתאם לזאת ניתן לראות ביום האירוע תמונות מגנטים לאירועים באיכות שונה מהמקובל היום בענף תמונות המגנטים.

מדפסת הפוטו שהכי נמכרת בישראל לצלמי המגנטים לאירועים, היא מדפסת הפוטו של קנון מהדגמים 4950, 4850 וכן הלאה לפיכך ניתן לראות את רוב רובם של צלמי המגנטים משתמשים במדפסת הזו למרות שכיום ישנם כל מיני חברות מתחרות אחרות שמנסות לחדור לשוק המגנטים ולהראות שהיא החברה הטובה ביותר בהדפס לתמונות המגנטים, כל חברת מגנטים יודעת את האמת למרות שבשוק קיימות מדפסות דיגיטליות משוכללות של  תמונות המגנטים, עדיין רוב החברות של תמונות המגנטים וגם חברות המספקות אטרקציות לאירועים יודעות מהם המדפסות הטובות והנוחות יותר לעבודת תמונות המגנטים באירוע ולכן אין דרישה גדולה למדפסות הדיגיטליות של החברות השונות.

במכשיר הלמינציה לא השתמשו בעבר למרות זאת היום כן משתמשים בו והוא חובה בכל עבודתם של צלמי המגנטים לאירועים וכן הלאה, הרי ללא המכשיר הנ''ל לא יוכלו המגנטים להישמר לשנים רבות, נעימות וטובות.

ישנם מספר סוגי דפי למינציה המכילים דבקים שונים וחשובים לעבודת המגנטים באירוע, למשל דף למינציה עם דבר לא חזק במיוחד יכו לגרום לנייר להשתחרר ובכך חיי המדף של תמונת המגנט יהיו קצרים מאוד, לעומת זאת אם הדבק יהיה חזק וטוב נרוויח תמונות מגנטים איכותיים שישמרו לנו להמון שנים ובכך תישאר המזכרת מיום האירוע הגדול והמיוחד הזה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מגנטים לאירועים

0506733621

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלכסנדר

מאת: אלכסנדרימי הולדת25/05/141342 צפיות
חוגגים אירוע קרוב? כנראה שהמאמר הבא בדיוק בשבילכם, תבינו בדיוק כיצד לארגן נכון את האירוע שלכם בין אם מדובר על יום הולדת, בין אם מדובר על אירוע חתונה גדול. יתרון גדול הוא לתכנן את האירוע כך שיצא מושלם ובמחירים אטרקטיבים ולא של הרגע האחרון

מאת: אלכסנדרצילום05/03/141129 צפיות
ישנם המון ספקי שירות תמונות מגנטים לאירועים שמפתחים את תמונותיהם באיכות ירודה ולא באיכות גבוה לכן במאמר הבא נפרט כיצד יש לבחור חברת מגנטים לאירועים שמספקת איכות טובה.

מאת: אלכסנדרצילום28/02/141102 צפיות
שירות תמונות מגנטים לאירועים היא אטרקציה מצליחה מאוד לאירועים קטנים וגדולים.

מאת: אלכסנדרצילום20/02/141077 צפיות
הרבה שואלים מה יעלה בגורל תמונות המגנטים לאירועים, יש כאלו שאומרים שנמאס מהשירות הזה ויש כאלו האומרים שזה השירות הטוב ביותר שיש כיום להציע לאורחים המשתתפים האירוע

מאת: אלכסנדרצילום18/02/141105 צפיות
בחירת צלם מגנטים נעשה בהזמנת הלקוחות שמעוניינים בשירות של צילום תמונות המגנטים לאירועים

מאת: אלכסנדרצילום12/02/141067 צפיות
בחירת צלם מגנטים איכותי ומקצועי שיעניק לכם שירות מצוין וכך תקבלו מגנטים עמידים שנשמרים לאורך שנים

מאת: אלכסנדרצילום11/02/14926 צפיות
מגנטים לאירועים הם חלק מכל אירוע היא למעשה האטרקציה הטובה ביותר והמומלצת ביותר לאירועים קטנים וגדולים, במאמר הזה נריב הודות האטרקציה הגדולה ביותר

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182949 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172901 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172208 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172073 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173792 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174041 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171769 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica