חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קוסמטיקאית בכפר סבא – הקוסמטיקאית הטובה שלכם במרחק נגיעה

מאת: chencosmetics- חן סלמהקוסמטיקה16/09/20131018 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קוסמטיקאית טובה היא נכס. אומנם קיימות קוסמטיקאיות רבות בארץ וכמות מכוני היופי הינה עצומה, אך לא כל הקוסמטיקאיות זהות ברמתן. לא לכל קוסמטיקאית יש ידע נרחב לגבי מגוון הטיפולים החדישים, המכשור הטכנולוגי, הטרנדים האחרונים, לא לכולן יש חוש אסתטי (חוש אסתטי הוא אינה דבר שניתן לקנות או ללמוד, זהו כישרון שנולדים איתו), לא כל בעלות המקצוע נחמדות, נקיות, גמישות בזמנים, מסבירות פנים ללקוחות, לא כולן יודעות כיצד להתאים לכל לקוח את טיפול הפנים המתאים בהתאם לסוג העור שלו ולא לכולן יש מכון נעים ואסתטי.

לכל הפרמטרים הללו יש חשיבות רבה. לקוחות נהנים להגיע למקום מושקע, יפה ולקבל טיפולים ברמה גבוהה, הדבר מדרבן אותם להמשיך ואף להפוך את הטיפוח לחלק שגרתי מחיי היום יום שלהם.

לא תמיד קל למצוא את הזמן, הנכונות והאנרגיה בכדי להגיע אל מכון היופי, אך כאשר מדובר על מכון נעים, קוסמטיקאית איכותית ושפע של טיפולים נהדרים אשר גורמים ללקוח להרגיש צעיר, יפה ואנרגטי, קל יותר להגיע. אם אתם שואלים את עצמכם היכן ניתן למצוא את כל אלו, אגלה לכם, תוכלו פשוט להגיע אל קוסמטיקאית בכפר סבא. סביר להניח שתתמכרו אל המקום והטיפולים. אם כן, ההתמכרות רק תשרת אתכם ותעשה לכם טוב.

קוסמטיקאית בכפר סבא – טיפולים שיאירו אתכם מבפנים ומבחוץ

לקוחות רבים נוהגים ללכת אל הקוסמטיקאית המנוסה. שם הם מבצעים מגוון טיפולי יופי – הסרת שיער בשעווה, טיפולי פנים מגוונים, עיצוב גבות, מריחת ג'ל לק, מניקור EXPRESS, הסרת שפם, בניית ציפורניים וכו'. כל הטיפולים מתבצעים ברמה הגבוהה ביותר ומשאירים את הלקוחות יפים, נוצצים ומאושרים.

הטיפוח תורם למראה החיצוני של האדם. אך לא שם מסתכם העניין. אדם אשר מטפח את עצמו, מקדיש זמן ומחשבה למראה החיצוני שלו, מסתכל במראה ומרוצה מהתוצאות, ירגיש טוב ובטחונו העצמי יעלה. כידוע, כשאשר אנו חשים טוב עם עצמנו, האנשים מסביבנו מרגישים זאת ומתקרבים אלינו. במידה ותקפידו לטפח את עצמכם, תוכלו לשפר את חיי החברה שלכם, העבודה שלכם, חיי האהבה שלכם וכמובן, הכי חשוב- תחושתכם הפנימית. בסיכום כולל מדובר על רווח נקי.

רוצים להיות יפים ורעננים – בואו אל מכון הבוטיק ! לא תתחרטו

אם אתם מעוניינים לקבל מידע לגבי אותה קוסמטיקאית בכפר סבא, מגוון הטיפולים אשר קיימים במכון הבוטיק, המכשור המתקדם איתו עובדת הקוסמטיקאית ועוד, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון, כמו כן, אתם מוזמנים למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציגה מטעם המכון תחזור אליכם בהקדם האפשרי ותענה על כל השאלות שלכם בהרחבה וסבלנות. התחילו להפוך את הטיפוח לחלק מהשגרה, זה יעשה לכם רק טוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

chencosmetics- חן סלמה

קוסמטיקאית רפואית.

בניית ציפורניים, מניקור Express, פדיקור מניקור.

לפרטים נוספים!!!! לחצו כאן.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת chencosmetics- חן סלמה

מאת: chencosmetics- חן סלמהקוסמטיקה06/10/131000 צפיות
קוסמטיקאית בכפר סבא- מצאתם בעלת מקצוע טובה ? הישארו איתה !

מאת: chencosmetics- חן סלמהציפורניים03/10/131160 צפיות
פדיקור מניקור – להעלות את הביטחון העצמי

מאת: chencosmetics- חן סלמהציפורניים16/09/131134 צפיות
בניית ציפורניים – ללכת אל קוסמטיקאית מומחית

מאת: chencosmetics- חן סלמהיופי וטיפוח - כללי29/07/131020 צפיות
פדיקור מניקור - גם את אמא לילדה בגיל ההתבגרות ?

מאת: chencosmetics- חן סלמהציפורניים14/07/131373 צפיות
פדיקור מניקור – סוף עונת התפוזים

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187283 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152560 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152093 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152029 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151951 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151795 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151887 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica