חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי רפואה משלימה - מכללה שתתן לכם יותר מלימודים ומקצוע

אם אתם מעוניינים להשתלב בעולמה של הרפואה המשלימה ולטפל במגוון אנשים, תוכלו להירשם אל המכללה שלנו אשר עוסקת ברפואה משלימה. המכללה שלנו הינה וותיקה ביותר והיא מציעה לסטודנטים מגוון נרחב של תחומי לימוד מרתקים. במידה ותבחרו להירשם אל אחד מתחומי הלימוד שאנו מציעים, תוכלו ליהנות מלימודים בקבוצות קטנות, תלמדו ממרצים מקצועיים ובעלי ניסיון נרחב ,תרכשו ידע רב במגוון נושאים ותלמדו במקום ירוק, נעים ובעל אווירה כפרית. לימודי רפואה משלימה יאפשרו לכם להתמקצע ולעבוד במרפאות, קליניקות פרטיות, קופות חולים, מרכזי בריאות ועוד. כמטפלים ברפואה משלימה, אתם תזכו ליהנות מעבודה מלאת אתרים, עבודה מרתקת, מרגשת, תכירו מגוון סוגים של אנשים, תטפלו בבעיות שונות ותכירו את עצמכם טוב יותר – את היכולות והעוצמות שלכם.

לימודי רפואה משלימה –  אילו תחומי לימודי מציעה המכללה לסטודנטים ?

רפואה משלימה מכילה מגוון שיטות טיפול ובמידה ותבחרו להירשם אל המכללה שלנו תוכלו ללמוד לימודי נטורופתיה, לימודי פסיכותרפיה, לימודי עיסוי, לימודי הילינג, לימודי שיאצו, לימודי רכיבה טיפולית, לימודי דמיון מודרך, לימודי ליצנות רפואית, קורס פרחי באך, קורס רפלקסולוגיה ועוד. הלימודים יקנו לכם ידע נרחב בנושאים רבים כמו למשל: מגע, תזונה, תהליכים רוחניים, תהליכים נפשיים, תהליכים רגשיים, תרכשו ידע תיאורטי, ידע מעשי, תלמדו כיצד ניתן לטפל באמצעות שיטות שונות ותקבלו כלים רבים אשר יסייעו לכם להפוך למטפלים מקצועיים.

אצלנו במכללה, תלמדו ברמה הגבוהה ביותר. משום שיש לנו מחויבות כלפי המקצוע ואנו מעוניינים להכשיר מטפלים מקצועיים ואיכותיים, אנו לא מתפשרים על הדרישות ורק הסטודנטים שעומדים בחובותיהם מקבלים את תעודת ההכשרה. קבלת התעודה אינה תלויה רק בציונים. הדרישות שלנו כוללות חוות דעת של מנחה ויהיה עליכם לעבור התנסות מעשית בתכנים (לעבור סטאז') .

אם אתם מעוניינים להיכנס אל העולם המופלא והמרתק של רפואה אלטרנטיבית, מעוניינים לעבוד עם מגוון סוגים של אנשים, לטפל בבעיות שונות ולעזור לרבים, תוכלו להגיע אל המכללה שלנו.

רוצים ללמוד במכללה שלנו ? צרו קשר ורכשו מקצוע נהדר לעתיד !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי המכללה הירוקה והנעימה, המרצים המנוסים אשר מלמדים אצלנו, מגוון תחומי הלימוד (לימודי עיסוי, הילינג, שיאצו, לימודי דמיון מודרך, לימודי רפלקסולוגיה, לימודי נטורולוגיה, לימודי פסיכולוגיה וכו'), או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי לימודי רפואה משלימה, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. כמו כן, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם המכללה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה ונימוס. יחד איתנו תוכלו לעבור מסע מרתק ומלמד אל תוך עצמכם ותחושו סיפוק ושמחה רבה מהמקצוע בו בחרתם לעבוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המכללה האקדמית ללימודי רפואה משלימה

ממכלת כרכור/ספיריט

לימודי רפואה משלימה/אלטרנטיבית/ לימודי תזונה ואכילה נכונה וכ'ו

לפרטים נוספים! לחצו כאן.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המכללה האקדמית ללימודי רפואה משלימה

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213854 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201530 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201444 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201333 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191621 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181630 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica