חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מפגשי הדרכות הורים

מצבים של לחץ ומצוקה אצל מתבגרים הינם שכיחים בזמננו. הורים ערניים, יאתרו מצבים אלה ויוכלו לעזור לילד ולמנוע הידרדרות במצב. בגיל ההתבגרות מתרחש אצל הנערים והנערות תהליך של גיבוש זהות והגדרה עצמית, וזה תהליך לא קל. הוא לא חייב להיות לבד בתהליכים הללו, ניתן לסייע לו בכך. במקרה וההורה מרגיש שאינו מצליח לעזור, הוא יכול לקבל הדרכה מקצועית במפגשי הדרכות הורים.

המתבגרים של פעם

התרבות המודרנית היא מעט מתעתעת. מצד אחד היא מעניקה שפע פינוקים וחידושים טכנולוגיים לילדים. הילדים היום זוכים לרווחה גדולה הרבה יותר מפעם. לפיכך נדמה כי הם מאושרים יותר מהילדים והמתבגרים של פעם, שחיו בצמצום. אך אין הדבר כך. המתבגרים כיום, נתונים ללחצים גבוהים יותר מפעם, ורמת הציפיות מהם להישגיות והצלחה, גבוהה יותר, ממה שציפו סבותיהם וסבתותיהם מהוריהם. הדרכות הורים לא היו נפוצות בשנות ה60 וה70 של המאה הקודמת, גם כי דברים כאלה נחשבו כמותרות (אם היו בכלל כאלה דברים), וגם כי היה בזה פחות צורך.

עד לשנות ה80 של המאה הקודמת פחות או יותר, סיום תיכון, והוצאת תעודת בגרות היו נחשבים להישג, ואם למדת לימודים אקדמאיים כבר נחשבת לסמל הצלחה. התחרות בשוק העבודה, אחרי סיום הלימודים האקדמאיים, לא הייתה קשה כמו היום, ובניגוד להיום, היה מקובל להיות הורה כבר בגיל 25. באותם זמנים, בני הנוער גדלו בצורה שונה לגמרי והם היו עצמאיים בגיל צעיר יותר מאשר המתבגרים כיום. באותם שנים אם רצית ג'ינס אמריקאי או נעליים מתוצרת חוץ היית חייב לעבוד, לא רק בחופש הגדול, כדי לממן את אותם הפינוקים.

החברה הישראלית הייתה פחות עשירה וגם פחות תחרותית מהיום והדרישות להצלחה היו פחותות מאשר כיום. כולם עבדו קשה, אך לא כל כך הרבה שעות כמו היום, כשאין לך הרבה הוצאות אתה לא צריך כל כך הרבה כסף כדי להסתדר עם החיים. פה ושם היו קצת בילויים ופינוקים, אך בהיקף נמוך בהרבה משל היום. תרבות הצריכה הייתה נמוכה, כי פשוט לא הביאו לכאן כל כך הרבה מוצרים מחו"ל. הישראלים באותה תקופה הסתפקו במועט לא הוציאו כסף רב על בגדים, ולא יצאו לאכול במסעדות אלא אכלו בבית. לא הייתה הרבה תחרותיות, לא הייתה אבטלה גבוהה כמו היום, ההוצאות היו נמוכות, ובני הנוער התחנכו מגיל צעיר לעצמאות. לא פלא שהחיים היו יותר פשוטים עבורם.

הדרכות הורים יעזרו לכם לעזור לילדיכם

לסיכום, החיים של בני הנוער פעם היו פחות מלחיצים ופחות מבלבלים. כיום, להיות בן נוער זה לא פשוט וישנם בני נוער שזקוקים לעזרת הוריהם, אפילו אם הם לא מודים בכך. הדרכות הורים נועדו לעזור להורים להתמודד עם הקשיים שילדיהם חווים. במפגשים אלה הם משוחחים ומקבלים הדרכות הורים, מאנשי מקצוע בתחום.

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים ו – בניית חנות וירטואלית

 



תגיות המאמר: הדרכות הורים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בן 33 גר בגבעתיים. נשוי 8 חודשים. בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה מאוניברסיטת בר אילן. מתעסק כיום בתחום הביטוח בסוכנות מבטח סיימון ולומד קידום אתרים במכללת האקר יו . שפת האם שלי היא אנגלית .אימי עלתה מארה"ב כשהיתה בת 17 .נושא אזרחות אמריקאית (וישראלית כמובן) . נושא החינוך ו"העברת השרביט לדור הבא " מעניין אותי מאוד על אף שלא עסקתי בו רבות בעבר . הניסיון הצנוע שלי כולל הדרכת ילדים בטיסנאות (תחום אותו אהבתי מאוד כילד ) . והדרכת טיולים. יש לי 3 אחים הגדולה בת 36 האמצעי בן 33 (תאום) והצעירה בת 24

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד ז.

מאת: אוהד ז.בית חכם20/12/151185 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151913 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

מאת: אוהד ז.צרכנות13/11/149907 צפיות
המסור השולחני המשוכלל של דיוולט מדגם DEWD27107 הוא מסור מקצועי ביותר החותך מגוון רב של חומרים, ומשמש נגרים, בתי מלאכה קבלנים ועוד. מסור שולחני זה מתגאה במנוע שיש לו הספק אדיר של 2000 וואט ומהירות סיבוב להב מקסימלית של 4000 סל"ד.

מאת: אוהד ז.צרכנות26/10/141483 צפיות
מברגה בוש מדגם Bosch PSR 14.4 היא מברגה נטענת במתח עבודה של 14.4 VOLT, וכמו כן מברגה בוש חזקה זו מגיעה עם סוללה במתח של 14.4 VOLT, ומעולה עבור עבודות לבית.

מאת: אוהד ז.צרכנות23/10/141264 צפיות
אם קיבלת החלטה לעבוד בגינתך ואתה רוצה לבצע את העבודה של הגינון בעצמך, אתה צריך כלי עבודה טובים. יש מספר כלי עבודה שיכולים להפוך את עבודתך בגינה לנוחה וטובה, ואחד מכלים אלה הוא מסור שרשרת. במאמר הבא נרחיב על האופן שבו מומלץ לרכוש מסור שרשרת בנזין או חשמלי.

מאת: אוהד ז.צרכנות19/10/141897 צפיות
אטמי אוזניים נגד רעש מדגם 1271 הם בעלי איכות הגנת שמיעה ברמה גבוהה ובנוסף הם גם נוחים, קלים, ומתאימים לשימוש בעבודות מסחריות ותעשייתיות. דגם מצוין זה של אטמים לאוזניים מומלץ לשימוש בעוצמה בינונית של רעש ברמת עד 95 דציבל.

מאת: אוהד ז.צרכנות15/10/141192 צפיות
בשונה מחברות אחרות של כלי עבודה, מתמקצעת מקיטה כלי עבודה בהרבה תחומים, ושלל כליה מגיע לאלפי דגמים של כלי עבודה. כלי עבודה מקיטה מיוצרים בארבעה מפעלים גדולים בעולם הנמצאים בסין, ארצות הברית, יפן וברזיל, והם מופצים ע"י יבואנים מקומיים.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215167 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204679 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201171 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201463 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173102 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173405 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica