חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גן אירועים בכרמל - הכל על עיצוב גן האירועים בחתונה

מאת: בקתה ביערחתונות01/10/2013992 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


ליופי יש חשיבות עליונה בחיים שלנו. לכן, טבעי שתרצו ליצור את היופי המרשים ביותר ביום החתונה שלכם. חתונה היא ללא ספק יום בו הכל יפה, כלה יפה מכף רגל ועד הראש, האורחים יפים ומגונדרים לקראת האירוע וכמובן שגן האירועים מעוצב בצורה הכי אסתטית ומרשימה שרק ניתן לדמיין.

למה חשוב לעצב את גן האירועים בחתונה?


יום החתונה הוא בדרך כלל היום המיוחד בחיי הגבר והאישה שעומדים להינשא. לכן, ישנו רצון שהאווירה שתלווה את היום המיוחד תהיה קסומה ככל האפשר. כדי להוסיף תחושת חגיגיות ושמחה, על הזוג לשים לב לפרטים הקטנים. גן אירועים שמעוצב היטב לקראת החתונה הוא מה שיספק לאירוע את התחושה המיוחדת שלו. כל חתונה היא ייחודית ונפרדת מאחרות והסיבה העיקרית לכך היא העיצובים השונים והמקוריים בכל חתונה וחתונה. בקתה ביער, גן אירועים המציע חתונה בחיפה והסביבה, מספק לכם מספר טיפים בנושא:

טיפים לעיצוב מקורי בחתונה


בחירת סגנון עיצוב – כאשר מתחילים לחשוב על סגנון העיצוב של גן האירועים צריך קודם כל להחליט על סוג החתונה שרוצים. אפשר לעצב את אולם האירועים במבחר סגנונות שונים, בסגנון קלאסי , בסגנון מודרני או אפילו בסגנון יפני. בחירת הסגנון תשפיע על כל אופי החתונה ועל העיצוב של כל שאר האלמנטים, החל מחלל קבלת הקהל, שולחנות האוכל ואפילו המנות עצמן.

בחירת צבעים בולטים – כאשר מעצבים חתונה, יש להשתמש בצבעים בולטים. אפשר לבחור בחתונה צבעונית וססגונית, אך מרבית האנשים מעדיפים להדגיש צבע אחד או שניים שיהיו בולטים במיוחד. ניתן לבחור צבע אהוב על החתן או הכלה, צבע של פרח מועדף שיתאים לשאר הקישוטים או אפילו צבע מיוחד שיופיע על שמלת הכלה. צבעי פסטל עדינים מומלצים במיוחד מכיוון שהם יוצרים תחושת רוגע והרמוניה. ישנם אנשים המעדיפים להדגיש צבעים כמו זהב וכסף או אפילו סגול כהה, אלו הם צבעים שתורמים לתחושת ההתרגשות והקדושה של האירוע.

פרחים טבעיים – פרחים הם הקישוט הטבעי האולטימטיבי. ניתן לקשט בפרחים כל מקום בגן האירועים שלכם. אם אתם זקוקים לצבעים יפים ומרשימים, פרחים הם הפתרון הטוב ביותר להוספת הצבע לחתונה שלכם.
להתחשב באופי הזוג – תמיד כדאי לקשט את החתונה בהתאם לאופי הזוג. לכל אחד סגנון אחר ולכן אפשר בהחלט להדגיש העדפות ותכונות אופי בעזרת העיצוב של אולם החתונה. כמו כן אפשר לבחור נושא אחד ספציפי שלפיו תקשטו את גן האירועים.

בקתה ביער - אולם אירועים בכרמל, לאירועים באווירה מיוחדת ומטבח עשיר.
בבקתה ביער ניתן לערוך אירועים מסוגים שונים, ממסיבות ועד לחתונות ואירועים משפחתיים.
לפרטים נוספים - בקתה ביער - גן אירועים בחיפה :
טל‘ / פקס: 04-8326071
נייד: 052-5682457
moran@bikta.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלב יערות הכרמל, שוכנת בקתה ביער. “בקתה ביער” הוקמה על
הריסות מבנה עץ ישן, ששופץ ושוחזר לבקתה כפרית חמה ובעלת אופי
אירופאי קלאסי. המטבח שואב את השראתו מחידושי העולם הגסטרונומי.
פנסי רחוב, הנברשות, החלונות הבלגיים, הצביעה, השולחנות והשירותים
המיוחדים, כולם פרי עבודתם של אומנים שיצרו בברזל ובעץ, ותרמו
לאווירה החמה של המקום.
תפיסת המקום הינה שילוב בין בילוי בפאב ובין ארוחה במסעדת יוקרה -
שווה נסיעה מיוחדת.

טל‘ / פקס: 04-8326071
נייד אילנה: 052-5682457
מייל: moran@bikta.co.il
כתובת: בקתה ביער, בית אורן,
יערות הכרמל, מיקוד: 30044

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בקתה ביער

מאת: בקתה ביערהזמנות אירועים24/10/137073 צפיות
מועד החתונה הולך וקרב ועכשיו זה הזמן לדאוג לכל הפרטים הקטנים: לבחור אולם, לקנות שמלה, למצוא רב ועוד. אבל, רגע לפני שתתחילו בכל ההכנות, ישנו פרט חשוב שצריך להתייחס אליו. מי יוזמן לחתונה שלכם ומי לא. רשימת המוזמנים היא אחד הדברים שכדאי להתחיל ממנו ויש לכך סיבות רבות.

מאת: בקתה ביערהפקות אירועים17/10/131024 צפיות
מתכננים חתונה עם ארוחה סביב שולחנות? אם כן, חשוב לתכנן את מקומות הישיבה מראש, כך שלא ייווצר מצב בו האורחים מתחילים לחפש היכן עליהם לשבת. כמה אנשים להושיב בכל שולחן? איך לבצע את חלוקת המקומות? הנה חמישה דברים שכדאי לדעת לפני שתתחילו בסידור מקומות הישיבה.

מאת: בקתה ביערהודעות לעיתונות - כללי05/08/131487 צפיות
החתונה היא אחד מהאירועים החשובים של החיים, ללא ספק. ההכנות עבור הזוג רבות, ולאחר שבחרתם גן אירועים, די.ג'יי, אוכל, צלם ובגדים, אתם רוצים גם ליהנות. אחת הדרכים לעשות זאת היא להדפיס חולצה מקורית שילבש החתן בזמן הריקודים.

מאת: בקתה ביערהפקות אירועים04/07/131019 צפיות
חתונה היום היא הפקה לכל דבר. מעבר לדברים ה"רגילים" שהם טקס החופה והסעודה, קיימים אלמנטים רבים שנוספו עם השנים לחתונות והפכו אותן לאירועים מופקים ומושקעים מאוד. כדי להצליח לקיים אירוע כפי שאתם מדמיינים אותו, תוכלו להיעזר בשירותיו של מעצב אירועים. מה בדיוק הוא עושה?

מאת: בקתה ביעראירועים וחתונות – כללי11/06/13956 צפיות
בשנים האחרונות להצעת הנישואין יש משקל גדול מאוד בכל הארגונים הקשורים לחתונה. גברים רבים שמציעים נישואין לחברות שלהם מחפשים דרכים מקוריות כדי להפתיע אותן, לרגש ובעיקר להפוך את הצעת הנישואין לבלתי נשכחת.

מאת: בקתה ביעראירועים וחתונות – כללי04/04/131120 צפיות
כיום עם השתלטות העולם הדיגיטלי על חיינו, אנו נעזרים רבות בסמאטרפונים על מנת לנהל את חיינו בהצלחה. האפליקציות הגיעו גם לתחום החתונות.

מאת: בקתה ביערהודעות לעיתונות - כללי07/03/131159 צפיות
סיפורי חתונות תמיד מרגשים אותנו עד דמעות. תמיד מעניין לשמוע כיצד זוג הכיר ואת הדרך שעשו עד לחתונה, אך כאשר מדובר בסיפור מלחמה שמעורב, זה עסק שונה לגמרי. הכינו את הממחטות.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182895 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181367 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181503 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181581 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172056 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172175 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172104 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica