חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אסטרולוגיה זה אסטרו פרו

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/20131452 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו מכירים את רעיון אסטרולוגיה. כולנו יודעים שיש אנשים המוצאים את עצמם שמאמינים שזה הסלבריטאים יכולים לנבא את העתיד בצורה זו או אחרת. אנשים המוצאים את עצמם לא מעט נוהגים לקרוא את הטור של הורוסקופ בעיתון. הורוסקופ הוא למעשה תחזית אסטרולוגיה אישית. הורוסקופ נכתב על כל מזל ומזל: על דלי, על דגים, על טלה, ועל כל שאר המזלות על עולה אסטרולוגיה אחד עם סדרם בגלגל המזלות. אנשים רבים מתכננים את הנוכחי שלהם או את בשבוע שלהם על בתגובה התחזית שנכתבה בטור הורוסקופ בעיתון, ובטוחים שזה הדבר שמסייע להם לחיות את חייהם בצורה הטובה בעיקרו ביותר והמוצלחת כנראה ביותר עבורם. אבל אסטרולוגיה זה יכול להיות ממש לא רק הורוסקופ בעיתון. אנשים המוצאים את עצמם לא מעט נוהגים, באמצעות כלים מעולם האסטרולוגיה, לבחור את שותף שלהם או בת הזוג שלהם.

לבדוק שבן הזוג מתאים

דרך מכשירים מעולמה של  אסטרולוגיה, ניתן לבדוק האם בן זוג ממזל מסוים מתאים לבת זוג שנולדה במזל אחר. התאמה בין בני הזוג לא נמדדת רק על מבוסס על המזל עצמו. לא ניתן להגיד סגנון גורס שזה כל מי אתה שנולד במזל טלה לא מתאים ולא יוכל לחיות ולהסתדר עם מיושן זוג שנולד במזל סרטן. כדרך להחליט התאמה זוגית דרך אסטרולוגיה יש צורך בעריכת הורוסוקופ אסטרולוגי אישי ומקיף, שיכול לוקח בחשבון נתונים לא מעט, החל מיום הלידה ושעת הלידה של האדם, וכלה בבירור הנכון אלו כוכבים נמצאו הכניסה צילום וולטאית ובאילו מעלות בינתיים הלידה.

אבחון של התאמה

האבחון השלמת תוך שימת דגש על דברים שאתה חשובים במיוחד שהם הורוסקופ המשפיעים בעיקרו ביותר במערכת יחסים זוגית: השקפת העולם של האדם, הרצונות והשאיפות שלו, נטיות לבו וכן הלאה. פרמטרים אלו באים לידי ביטוי במפת אסטרולוגיה אישית של כל אחד ואחת וכך יכול להיות לאבחן האם בני הזוג מתאימים אחד לשני.

האם זה אמיתי?

כמו כל דבר אחר מהתחום של אסטרולוגיה, ישנם אנשים שמאמינים לכך ופועלים באדיקות על עולה בקנה אחד עם הורוסקופ ותחזיות אסטרולוגיות ישר מול אחרים שממש לא חושבים שיש דבר אחד בכל זה. עם זאת, בכל מקום הקשור לאבחון אסטרולוגי מעמיק גדול יותר, יכול להיות גם הספקנים בעיקרו ביותר מגלים שיש אמת רבה בתחום. לצורך על מנת כנראה רוצה טיול אך ורק אל איש מקצוע אמין ואיכותי אשר יש לו את הכלים הטובים ביותר גמר זאת.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המומחים באסטטיקה, הסרת שיער בלייזר, הסרת משקפיים בלייזר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת aleshkina

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131329 צפיות
הוא התלבשוירד למטה לאכול ארוחת בוקר והצטרף לבת שלובמטבח. איש מהם לא דיבר על מה שקרה מחוץלחדר האמבטיה,ודן ציינו שהוא צריך לצאת ללכתלאונים . לואיז ציינו שהיא הולכת רכישה עם חבר בבית הספר והם היו גם לחזור לביתו ביחד כמו שלא היה סגל באותו שבוע. דן נישק את הבת שלו עלמצחוויצא לעבודה.

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131249 צפיות
לואיז.... לא מרגישה טובה מאוד ... . היא הרימה את מבטווראתה עלהתחת לבושי הביקיני הקטן מתפתלבכניסה שלהכלואיז חיפשו את המדף . אמנדה הגיעה והתחילה ללטף את התחת הקטן עם שתי האצבעות לוחצות ומשפשפת את חברתה. לואיז תפסה אתשדהמהמדף ומעדכהיה להיות ליטף את התחת שלה . שניהם נפלו על הרצפהואמנדה הייתה הראשונה לפעולה. לואיז נחתה על ארבעוהתחת שלה הזדקר . אמנדה תפסה אותה פעם נוספתוהסטה לגזרים את החומר, החלה להשתמש בלשונה על החברה שלה 10 שנה קודם לכן . היא דחפה את הלשון שלה בתוךהכוס נטולת שיער מעט לאחר מכן עלית

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131414 צפיות
לואיז הייתה עדיין מחזיקה את הקופסה, אבל את התוכןשנשפך על השטיח. מה איתך כוזב אמנדה, בבקשה להפסיק ........ להפסיק . היא התחילה ליהנות ממה שסיים להוהמשיכה למחות במתינות עלהפלישה לגופה. היא יכלה לראות את זין הצעצוע, על השטיח והופתעה עד כמה גדול היה חלק מהם . פתאום היא התרחקה והתעמתה עם אמנדה . הפנים הקטנה והמתוקות שלה הייתה מרוחברוק והוא או היא תפסה את לואיז שוב ונשקה אותהמלאבפה. לואיז השתנקה וניסתה לדחוף את אמנדה משם. כתחליף את ידה נגעה בתליוןוהיא או הוא החזיר את הנשיקה החמה, הלחה חלקלקה באופן מי

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131793 צפיות
כמות גדולה - כדי שתוכל הצלחהבשנה הקרובה הולכת להיותהרווח לא משנה את היתרונות הטובים להתעלות כמה 1 כי מסוים מפורסם שפע המזל שלך. זה 12 החודשים לפיה תוכל לפתח הזדמנויות רגשות טובות וסוף העמוד הדברים יכול להתאים לטובתךותאפשר כדי שתוכל 12 חודשים של כראוי לרווחתה ושגשוג -וכל קורסבלהעיף. נצל אתההזדמנות שלך להיות הרבה זה יכול להיות 12 חודשיםואל תהסס ללכת במקרה שאתה מתבקשלהישגים שיוכלו למקסם את האחוזים הפוטנציאליים כמה האחרון וקשים.

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131685 צפיות
מותג חדש לגמרי 12 חודשים מתחילים וכל מרווח מסמלבגין כזה מלווה בהנאה ובציפייה , כולנו מקוויםלשנה טובה גדול יותר, בכל המקום בחיינו, בשנהשהיה נותנת לנו את המתנות . כל אחד מאיתנו עשוי לרצות ללמוד על מה מוכן לנו12 חודשים , ייתכן שתצטרך עםתחזית שנתית שאינו ציבורי תוכל לגלות בעיות האחרון .

מאת: aleshkinaזוגיות ואהבה05/12/121512 צפיות
ליווי עסקי נגמר הנוכחי המפתח על ההישג בשביל עקרון חברת ובעלי חברות קטנים וגדולים, כאלו שטמון בהם הפוטנציאל להשיג ולהתנהל בחכמה, מסדרון הם צריכים עזרה חיצונית שתאפשר להם להיות יותר מקצועיים ומובילים בתחום שלהם. ליווי עסקי הוא בדרך כלל מה שהופך מנהל ממוצע לראש חברה מבריק, לאחד שמסוגל להוביל את החברה שלו למימוש ולשגשוג אמתי.

מאת: aleshkinaעסקים קטנים ובינוניים05/12/121753 צפיות
ליווי עסקי נעשה היום המפתח להצלחה בשביל ראשי חברות ובעלי עסקים קטנים וגדולים, כאלו שטמון בהם הפוטנציאל להצליח ולהתנהל בחכמה, אולם הם צריכים עזרה חיצונית שתאפשר להם להיות יותר מקצועיים ומובילים בתחום שלהם. ליווי עסקי הוא לפעמים מה שהופך מנהל ממוצע לראש חברה מבריק, לאחד שמסוגל להוביל את החברה שלו להצלחה ולשגשוג אמתי.

מאמרים נוספים בנושא אסטרולוגיה

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה25/11/1912692 צפיות
תחזית אסטרולוגית מפורטת לשנת 2020. מה יתרחש אצל כל המזלות בפרטי, וגם בכללי ובלאומי. זו עתידה להיות שנה יוצאת דופן במגוון תחומים.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/198653 צפיות
שנת תש"פ הבאה עלינו לטובה היא שנת התיקונים. ברמה המיסטית הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים רבים. תחומים אלו קשורים בעיקר לקטע הרוחני ולהתקדמות הרוחנית שתגיע בשנת תש"פ. ברמה הקונקרטית, אנשים פשוט יתקנו את דרכיהם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה24/11/182307 צפיות
תחזית אסטרולוגית מלאה לשנת 2019, כולל חלוקה ליסודות ומזלות.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/188906 צפיות
מה צפוי לבני המזלות השונים בשנת תשעט - תחזית מלאה ומפורטת

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה21/05/18998 צפיות
מה יקרה לבני מזל שור במהלך השנה הנוכחית? תחזית מלאה לבני המזל בתחומים האישיים והמקצועיים. רמז: זו תהיה שנה לא רעה בכלל.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה05/12/172023 צפיות
שנת 2018 המציצה מעבר לפינה כבר נתנה אותותיה וסימניה על חלק מן השינויים שיתחוללו סביבנו ובנו בשנה זו. שנת 2018 הכן היא שנת השינויים ובגדול. השינויים יחולו הן בתחום הרוחני והן בתחום הקיומי. השינויים הללו שיורגשו במהלך כל שנת 2018 ילוו בתובנות חדשות ובהרחבת התודעה שלנו. השינויים כוללים גם שינויים פיזיים שיחולו סביבנו כמו למשל שינויים במזג האוויר . ברמה הרוחנית שנת 2018 תהיה שנת מתנה היא תתאפיין במתנות רוחניות כמו למשל שפע אדיר, אינטואיציה גבוהה, סולידריות ואהבת חינם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה27/12/161518 צפיות
שנת 2017, הבאה עלינו לטובה, תיזכר בעתיד ההיסטוריה כשנת הרפואה. שנת 2017, היא שנתם של הרופאים, המרפאים, המדענים ובעיקר חוקרי המזון. שנת 2017, תיצור מקצועות חדשים בתחום הטכנולוגיה , הרפואה , הריפוי ובעיקר חקר המזון. בתחום הרפואה, יהיו חידושים מדהימים והמצאות חדשות. שנת 2017 , תהיה שנתם של החולים הכרוניים, שסוף כל סוף יהיה מזור למחלתם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica