חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקות ליום הולדת, מה צריך לדעת?

מאת: אוהד פרקשימי הולדת03/10/20131167 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום הולדת היה פעם משחקי חברה, האוכל היה מורכב מחצאי פיתות עם שוקולד או חומוס עם מלפפון חמוץ, צלחות של חטיפים, רגע פתיחת המתנות המרגש שבו גילינו שקיבלנו טושים, צבעי פנדה וסרגלים..  והדובדבן שבקצפת שקיות הפתעה! היום כבר יש הפקות ליום הולדת, למה מדובר בהפקות ליום הולדת? כי כבר זה הפך להיות הפקה של ממש לעשות יום הולדת לילדים שלנו, יש לבחור, מפעילים ליום ההולדת, הפעלות ליום הולדת וכך בעצם זה הפך להפקת יום ההולדת. בואו נעשה קצת סדר בבלגאן, היום יש אנשים שעושים הפקות ליום הולדת, זה המקצוע שלהם כמו שיש מפיקים של אירועים בר מצוות, חתונות, יש גם בעלי מקצוע בתחום של הפקות ימי הולדת, אז למה אני צריכה מפיק? מה אני לא יכולה לעשות זאת לבד? ברור שכן, אבל צריך זמן בשביל זה והיום הילדים כבר לא מתפשרים על משחקי חברה, הם רוצים הכי טוב, הכי גדול והכי חשוב יותר טוב מיום הולדת שהיה אצל חבר בכיתה. אז הבנו למה בעצם קיים היום בתחום של ימי הולדת לילדים קטגוריה של הפקות ליום הולדת. עכשיו איך אנחנו מארגנים יום הולדת לילד שלנו בהתחשב שאנחנו לא יכולים לבזבז משכורת שלמה על כך ומנגד אין לנו את הזמן הפנוי לשבת ולחשוב מה לעשות לילדים? איזה פעילויות לארגן וכו'.. למזלנו היום יש אינטרנט, הכל ניתן למצוא שם, שני דברים שצריך לדעת לגבי כדי עשות בחירות נכונות: מפעילים ליום הולדת, הפעלות ליום הולדת. הפעלות ליום הולדת יש כיום מגוון של הפעלות ליום הולדת כשמדובר בילדים, מה חשוב לדעת כדי לבחור הפעלה נכונה לילדים? גיל הילדים לדוגמא יש היום טרנד של ספא לילדות, לוקחים קבוצת בנות לספא ועושים להן יום כיף כמו לגדולות, טיפול פנים, פדיקור, מניקור, עיצוב גבות וכו', ההמלצה היא להפעלה מסוג זה גיל 12 ומעלה, למרות שהיום יש גם ילדות בנות 6 ו- 7 שהולכות לספא עם אימא, עדיין ההמלצה שלי היא גיל 12 ומעלה, עוד קריטריון חשוב בבחירת הפעלות לימי הולדת הוא האם מדובר בבנים או בנות, במיוחד בגלאים של 6-12 תחומי העניין של בנים ובנות שונים וזה חשוב לבחירת ההפעלות שנזמין. מפעילים ליום הולדת תחילה אני אסביר מה זה בכלל מפעילים ליום הולדת, מפעיל ליום הולדת הוא ליצן, קוסם או מישהו מתחום הימי הולדת לילדים שמעסיק את הילדים בצורות של הפעלות שונות, גם כאן יש מבחר עצום באינטרנט של מפעילים כאלה ואחרים כאשר לכל אחד דגש על משהו אחר, גם כאן חשוב לקחת בחשבון את קריטריון הגיל מהסיבה הפשוטה שחבל לשלם כסף על משהו שלא יעסיק את הילדים למשך שעתיים לפחות ואם מדובר על מפעיל לילדים קטנים בגילאי 3-6 ילדים בגיל 7 יאבדו עיניין ויחפשו עיסוק אחר. לסיכום: ימי הולדת הפכו להפקה לא פשוטה ולא קטנה, אבל בזכות האינטרנט יש לנו א הכלים להתמודד עם כך ולעשות בחירות נכונות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוהד פרקש עורך וידאו מקצועי

מברוק ימי הולדת מפעיל ליום הולדת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד פרקש

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205027 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204876 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205007 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204967 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201585 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: אוהד פרקשבידור ופנאי - כללי28/07/132005 צפיות
לא פעם שמענו את הקריאה הזו: "אימא תשימי לי קלטת..." אותה קריאת שעמום של הילדים שלנו איפה ניתן למצוא מגוון קלטות ילדים לצפייה ישירה?

מאת: אוהד פרקשצילום28/12/121309 צפיות
יום החתונה הוא היום החשוב ביותר בחייו של כל זוג, מלבד כל אותן החלטות חשובות ובחירות משמעותיות כגון: שמלה, גן או אולם, בצהרים או בערב, בופה או מנות, בחירת המנות המוגשות, די ג'יי ועוד ועוד...

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181775 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181424 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181758 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181704 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181446 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181496 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181385 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica