חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צמיד טניס מתי ואיך כדאי לנקות

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/20205048 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תכשיטים המיוצרים מכסף, נחושת ופליז נוטים לדהות להכתים ולאבד מהברק שלהם כל זאת כתוצאה מחמצון המתרחש כתוצאה מחשיפה לאוויר ולעוד מספר אלמנטים

במאמר זה נתמקד כיצד ניתן לנקות צמיד טניס ולהחזיר לו את הברק והניצנוץ כמובן תוך כדי שמירה על איכותו

כאשר אתה הבעלים של צמיד טניס משובץ יהלומים, תמיד נרצה ליהנות מהנצנוץ המושך את העין שהצמיד יוצר על פרק כף היד שלנו. ניקוי יסודי חשוב מאד להסרת לכלוך המצטבר באופן יומיומי כתוצאה מלכלוך ושמן, וכן מסבון וקרמים שבהם אנחנו משתמשים לאורך הימים ואפילו השנים. כמובן שללא ניקוי תקופתי, הצמיד מאבד את הברק המנצנץ והיפה שלו. כיום ניתן למצוא מספר שיטות לניקוי התכשיט אם אינכם מעוניינים להוציא כסף על ערכות ניקוי תכשיטים, קיימת שיטה פשוטה זולה ונוחה לניקוי הצמיד בבית.

לצורך כך נערבב את חומר הניקוי עם מים חמים בקערה ונשרה במשך כרבע שעה מומלץ למלא מים עד לגובה של סנטימטר על מנת לקבל כיסוי מלא של הצמיד.

רצוי להשתמש במברשת שיניים ושתהיה רכה כדי לקרצף את היהלומים בעדינות בכדי לא לפגוע בהם.

חשוב לשטוף את הצמיד במים חמים מעל מסננת אשר תאפשר לנו לתפוס יהלומים שייתכן כי היו רופפים ויכולים ליפול במהלך תהליך הניקוי.

חשוב ליבש עם מטלית חלקה כדי למנוע מהיהלומים להיתפס  ובכך ליפול.

את מי הסבון שאנחנו משתמשים נשפוך דרך מסננת מה שיעזור לנו לאתר יהלומים שנשרו בזמן הניקיון ולהחזיר אותו שוב.

טיפ

כדאי לקחת את צמיד הטניס לבדיקה מקצועית לפחות פעם אחת בשנה ולהעריך את מצבו.

כמובן שחשוב לא לענוד את הצמיד בזמן נקיון, מקלחת, או אפילו עבודות גינון כל שהן מה שיגרום להצטברות משקעים ולכלוך על הצמיד.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוהד פרקש עורך וידאו מקצועי

מברוק ימי הולדת מפעיל ליום הולדת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד פרקש

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204894 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205027 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204986 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201598 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: אוהד פרקשימי הולדת03/10/131171 צפיות
בואו נסכים שיום הולדת לילדים זה כבר לא כמו פעם, היום זה כבר הפך להיות הפקה של ממש, הרבה בחירות והחלטות שיש לקבל, על מנת להרים אירוע מושלם.

מאת: אוהד פרקשבידור ופנאי - כללי28/07/132010 צפיות
לא פעם שמענו את הקריאה הזו: "אימא תשימי לי קלטת..." אותה קריאת שעמום של הילדים שלנו איפה ניתן למצוא מגוון קלטות ילדים לצפייה ישירה?

מאת: אוהד פרקשצילום28/12/121313 צפיות
יום החתונה הוא היום החשוב ביותר בחייו של כל זוג, מלבד כל אותן החלטות חשובות ובחירות משמעותיות כגון: שמלה, גן או אולם, בצהרים או בערב, בופה או מנות, בחירת המנות המוגשות, די ג'יי ועוד ועוד...

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222675 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204976 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204894 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174168 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173448 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173452 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

מאת: עומריתכשיטים14/05/162024 צפיות
תכשיטים לגבר בישראל זה טרנד שהולך חזק מאוד. למה לא מדברים על זה? כי למרות שהגבר הישראלי אוהב להשקיע במראה החיצוני ולאבזר את עצמו, תחום התכשיטים עדיין נחשב לנושא שהוא "מחוץ לגזרה" של האופנה הגברית בארץ. נוצרת כאן הרגשה של אי צדק, נכון? אז בואו נדון בתכשיטי גברים, ובפרט – צמידים לגבר. הרי יש כל כך הרבה סוגים של צמידים שהגבר המודרני יכול (עזבו יכול, הוא פשוט חייב!) לענוד ולהיראות פשוט נפלא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica