חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים צמיד לגברים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/20204898 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במהלך השנים גברים הפכו להיות הרבה יותר מודעים לעצמם בתחום היופי והאופנה וכמובן תכשיטים לגברים הפכו להיות טרנד מרכזי.

ישנן סוגים רבים ומגוונים של תכשיטים לגברים אבל הבולטים שבהן כמובן הם צמידים לגבר וזאת מכיוון שצמיד הוא אחד האביזרים הקלים ביותר לענידה ויכולתו להשתלב עם רוב סגנונות הלבוש, למעשה ישנם סוגי צמידים רבים מה שיכול ליצור בלבול בקרב גברים רבים.

כדאי לעקוב ולהיעזר אחר מספר ההנחיות המובאות במאמר זה.

בדרך כלל במרבית הצמידים הזולים משתמשים בסגסוגת אבץ מה שגורם להכתמה לאחר מספר שימושים בודדים ואף יכולים להיות רעילים עבור אוכלוסייה מסוימת תמיד כדאי לחפש תכשיטים העשויים פלדת אל חלד, זהב או אפילו כסף באיכות גבוהה.

ניתן לראות כי צמידי גברים קיבלו צורות רבות ומגוונות במהלך השנים, אז כיצד ניתן לבחור את הצמיד הנכון עבורך?

התאמת צמידים לגבר חייבת להיות פרופורציונאלית לגודל היד וכמובן שיהיה מספיק צמוד לפרקי כף היד.

צמידי מתכת גדולים ומגושמים בדרך כלל מחליקים קדימה ואחורה על פרק כף היד מה שגורם להם להתיישן במהירות, חשוב להתאים את משקל הצמיד משמעותית מכיוון שצמידים בעלי משקל מופחת נוטים להישמר הרבה יותר טוב וזאת מכיוון שאחוז החיכוך נמוך משמעותית.

כיצד להתאים את הצמיד הנכון?

התאמת הצמיד יכולה להתבצע במספר פרמטרים והראשונה שבהן החלקת האצבעות בין הצמיד לבין פרק כף היד.

פרמטר נוסף הוא להתייחס לצמיד בדיוק כמו לשעון עם הוא גדול ורחב כמובן שנראה אותו הרבה יותר בולט מעבר לשרוול או שאפילו אינו יכול להיכנס לשרוול.

תכשיטים לגברים משמשים להתאמה אישית לגבי המראה הכללי, חשוב לזכור שסגנון התכשיט בא להעביר מסר לגבייך מה שגורם לאנשים לשאול איזו משמעות עומדת מאחוריו.

לסיכום הגבר הישראלי תמיד נהנה לקבל תכשיטים, כמובן שצמיד הוא תמיד התכשיט המועדף על מרבית הגברים אז חשוב לבחור את הצמיד בעל הסגנון שמתאים לגבר וכמובן להתמקד בחומרי הגלם ממנו הוא עשוי.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוהד פרקש עורך וידאו מקצועי

מברוק ימי הולדת מפעיל ליום הולדת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד פרקש

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205052 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205029 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204989 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201598 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: אוהד פרקשימי הולדת03/10/131171 צפיות
בואו נסכים שיום הולדת לילדים זה כבר לא כמו פעם, היום זה כבר הפך להיות הפקה של ממש, הרבה בחירות והחלטות שיש לקבל, על מנת להרים אירוע מושלם.

מאת: אוהד פרקשבידור ופנאי - כללי28/07/132011 צפיות
לא פעם שמענו את הקריאה הזו: "אימא תשימי לי קלטת..." אותה קריאת שעמום של הילדים שלנו איפה ניתן למצוא מגוון קלטות ילדים לצפייה ישירה?

מאת: אוהד פרקשצילום28/12/121313 צפיות
יום החתונה הוא היום החשוב ביותר בחייו של כל זוג, מלבד כל אותן החלטות חשובות ובחירות משמעותיות כגון: שמלה, גן או אולם, בצהרים או בערב, בופה או מנות, בחירת המנות המוגשות, די ג'יי ועוד ועוד...

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222678 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204980 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205052 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174168 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173448 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173453 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

מאת: עומריתכשיטים14/05/162024 צפיות
תכשיטים לגבר בישראל זה טרנד שהולך חזק מאוד. למה לא מדברים על זה? כי למרות שהגבר הישראלי אוהב להשקיע במראה החיצוני ולאבזר את עצמו, תחום התכשיטים עדיין נחשב לנושא שהוא "מחוץ לגזרה" של האופנה הגברית בארץ. נוצרת כאן הרגשה של אי צדק, נכון? אז בואו נדון בתכשיטי גברים, ובפרט – צמידים לגבר. הרי יש כל כך הרבה סוגים של צמידים שהגבר המודרני יכול (עזבו יכול, הוא פשוט חייב!) לענוד ולהיראות פשוט נפלא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica