חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדר שינה כפרי

מאת: הדסהרהיטים04/10/20131706 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זוגות רבים בוחרים לעצב את חדר השינה שלהם בסגנון כפרי. סגנון עיצובי זה מתאים לזוגות אוהבי טבע, מכיוון שעיצוב החדר נעשה באמצעות שימוש בחומרים טבעיים, ובעיקר עץ טבעי, ודומיננטיות של צבעים רגועים השואבים השראה מן הטבע, דוגמת גווני חום ומוקה, ירוק ואוף-וייט. ישנם זוגות אשר בוחרים במראה צבעוני ונועז יותר, ומשלבים בחדר גם צבעים כגון תכלת או טורקיז.

הרהיט אשר מהווה את המוקד המרכזי בחדר השינה הוא מיטה זוגית. מומלץ לבחור מיטה זוגית מעץ מלא עבור חדר שינה כפרי, רצוי מיטה זוגית שלא נצבעה, והינה בגוונים הטבעיים של העץ, בין אם מדובר בעץ כהה או בהיר. ליצירת מראה כפרי אותנטי, בחרו מיטה זוגית גדולה ומאסיבית, בעלת מסגרת אשר בולטת מעבר לקווי המזרן, ובעלת ראש מיטה מאותו עץ. בחירת מיטה כזו איננה חייבת להיות בהכרח הוצאה גדולה יותר מרכישת מיטה זוגית קלאסית, שכן תמיד תוכלו למצוא מיטה זוגית במבצע אשר תתאים לסגנון בו ברצונכם לעצב את חדר השינה.

ליצירת המראה הכפרי בחדר השינה, כדאי לבחור במצעים וכיסויי מיטה עשויים בדים טבעיים. ניתן לכסות את המיטה בשמיכה או כיסוי מצמר עם גדילים או פרנזים, או בכיסוי מיטה עם "שמלה" (skirt), אשר נופלת משני צידי המיטה, ותורמת למראה ביתי וחמים. בחרו מצעים בצבעי שמנת, בז' או חום. אם תרצו, תוכלו להשתמש בכריות בצבעים דומיננטיים, בהדפסים משובצים או פרחוניים בכדי להוסיף עניין וצבע. שידות חדר שינה תואמות למיטה יתרמו למראה הכפרי. לא חייבת להיות התאמה מושלמת בין המיטה לשידות, אך רצוי לבחור שידות שעיצובן מבוסס על אותו גוון עץ.

ניתן למצוא בקלות אביזרים משלימים אשר יתאימו לסגנון הכפרי של החדר, דוגמת גופי תאורה עם אהילי בד, פרטים דקורטיביים מעץ ו/או ממתכת, שידת איפור במראה עתיק, שטיח רחב, וילונות מבדים טבעיים ועוד. אביזרים אלו יכולים להיות פריטי וינטג', פריטים שעברו שחזור או פריטים חדשים אשר מדמים את המראה העתיק. צבעו את קירות החדר בצבעים שקטים כגון שמנת, להדגשת רהיטי העץ. תאורה באמצעות אור צהוב וחם, תשרה בחדר אווירה נינוחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדסה

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/182906 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: הדסהתרבות ובידור06/11/174389 צפיות
בתקופה האחרונה נפוץ להעביר כנסים ואירועים במרכזי כנסים אשר מפוזרים בכל רחבי הארץ. חשוב לציין שלא מספיק לבחור מרכז ואולם כנסים איכותי, אלה יש לקחת בחשבון את אופן בו תעצבו את האולם ובכך תגרמו לכנס לעבור בצורה מקצועית וטובה. במאמר זה ננסה לפרט על אופן בו ניתן לעצב את האולם ובכך להעביר כנס בהצלחה.

מאת: הדסהרכב06/11/171489 צפיות
כמעט ואין משפחה בארץ אשר אין בבעלותה רכב פרטי אחד או שניים. ברור לכולנו שאפילו לרכב הכי אמין וחדש יש אופציה לתקלה. כאשר וזה קורה ישנו צורך לפנות למוסך שיטפל בתקלה. בעקבות כך עולה השאלה איך לבחור את המוסך האידיאלי ביותר עבורכם ולרכב שלכם. במאמר זה נשתדל לפרט לגבי מוסכים בראשון לציון ואיך לבחור את הטוב ביותר.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172863 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173146 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: הדסהשיפוצים06/09/171883 צפיות
מעבר דירה, משרד או מעבר בכללי גורם להמון כאבי ראש אצל האנשים ובמקרים רבים נאספים ציוד רב אשר יקר ערך עבור הבן אדם אך אין לו מקום במקום החדש. אם ברצונכם לבצע מעבר משרד, ישנו צורך בתכנון ראוי של המעבר ועדיף לכם להשתמש בשירותי אחסנה אשר יכולים לסייע למעבר נוח והתאקלמות קלה יותר במקום החדש.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204805 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195982 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181778 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181753 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181856 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181620 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica