חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה עדיף קידום אורגני או ממומן?

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/20172898 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

קידום אורגני

מטרתו העיקרית של קידום אורגני הוא  לשפר את ציון האתר בעיני האלגוריתם של גוגל ובעצם להביא למצב בו האתר ייתפס בעמוד הראשון במיקומים הכי גבוהים בגוגל. מיקומים גבוהים בגוגל יתנו לאתר חשיפה רחבה יותר ויותר כניסות. למשל אם יש לכם אתר מכירות, כמות הכניסות הן אלה שיגרמו לפרסום רחב יותר ולרכישות רבות יותר. פעמים רבות גולש ממוצע לא עובר לעמוד השני, ולכן חשוב שהאתר שלכם יתמקם בעמוד הראשון. יתרון של קידום אורגני הוא בכך שהוא לא בתשלום( בשונה מקידום ממומן), ולכן במקרים מסוימים שווה להשקיע דווקא בו.

קידום ממומן

קידום ממומן משמעותו פרסום בתשלום בגוגל והופעה באזור המודעות(4 העליונות או 2 בתחתית העמוד), מעל או מתחת לתוצאות האורגניות. תהליך קידום ממומן מקצועי יבטיח שמודעות העסק יופיעו מעל לתוצאות האורגניות בעמוד התוצאות הראשון. יתרון הכי חשוב בקידום הממומן הוא המידיות. בשונה מתהליך קידום האורגני אשר לוקח זמן מסוים עד שמקבלים תוצאות, קידום ממומן ממקם את המודעות שלכם ישר בעמוד הראשון מעל התוצאות האורגניות ובכך גורם לחשיפה רחבה בקרב הגולשים. בנוסף בקידום ממומן יש אופציה לקידום ברשת המדיה. פרסום ברשת המדיה מאפשר הצגת מודעות באתרים רבים ברחבי האינטרנט על פי פילוחים שנקבעים על ידי המפרסם דוגמת תחומי העניין של הגולשים, תוכן האתרים, נתונים דמוגרפיים כמו מין וגיל, ועוד.

לאן לפנות?

כיום ניתן למצוא חברת קידום ושיווק איכותית ומקצועית בארץ וזאת בזכות ביקוש הרב שיש לאותן חברות קידום בארץ. בכדי לבחור חברה איכותית ומקצועית יש לשים לב לכמה דברים. דבר ראשון יש לבדוק עם אילו חברות היא עבדה ולאיזה תוצאות הם הגיעו ביחד. דבר שני יש לשמוע מהחברה על השירותים שיש לה להציע ולבדוק באינטרנט על לגבי תגובות של אנשים לגבי אותה חברה. רק לאחר וביצעתם סקר שוק יש לבחור את החברה שהכי מתאימה לכם. לסיכום חשוב לציין שאין לדעת מה עדיף, ובמקרים רבים עדיף לשלב בין קידום ורגני וממומן אלמנת לקבל את מירב הפניות לעסק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדסה

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/182909 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: הדסהתרבות ובידור06/11/174391 צפיות
בתקופה האחרונה נפוץ להעביר כנסים ואירועים במרכזי כנסים אשר מפוזרים בכל רחבי הארץ. חשוב לציין שלא מספיק לבחור מרכז ואולם כנסים איכותי, אלה יש לקחת בחשבון את אופן בו תעצבו את האולם ובכך תגרמו לכנס לעבור בצורה מקצועית וטובה. במאמר זה ננסה לפרט על אופן בו ניתן לעצב את האולם ובכך להעביר כנס בהצלחה.

מאת: הדסהרכב06/11/171492 צפיות
כמעט ואין משפחה בארץ אשר אין בבעלותה רכב פרטי אחד או שניים. ברור לכולנו שאפילו לרכב הכי אמין וחדש יש אופציה לתקלה. כאשר וזה קורה ישנו צורך לפנות למוסך שיטפל בתקלה. בעקבות כך עולה השאלה איך לבחור את המוסך האידיאלי ביותר עבורכם ולרכב שלכם. במאמר זה נשתדל לפרט לגבי מוסכים בראשון לציון ואיך לבחור את הטוב ביותר.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172871 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: הדסהשיפוצים06/09/171885 צפיות
מעבר דירה, משרד או מעבר בכללי גורם להמון כאבי ראש אצל האנשים ובמקרים רבים נאספים ציוד רב אשר יקר ערך עבור הבן אדם אך אין לו מקום במקום החדש. אם ברצונכם לבצע מעבר משרד, ישנו צורך בתכנון ראוי של המעבר ועדיף לכם להשתמש בשירותי אחסנה אשר יכולים לסייע למעבר נוח והתאקלמות קלה יותר במקום החדש.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176083 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213410 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211702 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

מאת: רועי כץקידום אתרים16/11/161952 צפיות
בונים אתר עם מערכת מיוחדת , אשר מציעות אחסון של האתר בקרב הפלטפורמה שלהם, בנייה ועיצוב של האתר באמצעים בסיסיים פשוטים , ככה ש כל בעל עסק יכול לבנות לעצמו אתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica