חפש מאמרים:
שלום אורח
20.11.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לאן נעלמו כל הלידים?

מאת: אילןCRM08/10/20131794 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק



מקשרון תדאג שלא תאבדו לידים

אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.


למזלכם, גם עבור עסקים בגודל שלכם – יש כיום פתרונות בשוק. מקשרון, תכנת ניהול העסקים הישראלית, מכילה בתוכה את כל מה שבעל עסק צריך על מנת לנהל עסק משגשג ומסודר באופן יעיל ופשוט, והיא מספקת פתרון יחיד מסוגו בארץ שדואג שהלידים – הבסיס לעסק שלכם – לא ילכו לאיבוד.
במקשרון מסבירים כיצד עסקים רבים מאבדים לידים יקרים: עסקים מבינים את חשיבות הלידים להצלחת העסק. לכן, רבים מהם משקיעים במערכת CRM שאוספת את כלל פרטי הלקוחות ואז פונים לשירות מערכת טלמרקטינג נפרדת כדי למקסם אותם ולהגיע לכל אחד מהם. כאן טמונה הבעיה: אותה ההפרדה היא זו שמביאה ללידים אבודים.


ככה זה קורה: קיבלתם מייל עם ליד, פניתם לתוכנה בה אתם מנהלים את קשרי הלקוחות שלכם ופתחתם כרטיס לקוח, לאחר מכן אתם מעתיקים, באופן ידני, כל שדה בנפרד אל המקום המתאים כדי לעדכן את הכרטיס בצורה נכונה. לאחר מכן יש לבדוק, כמובן, לאיזה קמפיין יש לשייך את אותו הליד ובהתאם לכך לנציג המתאים – וזה בתורו חוזר אל אותו הליד. נשמע מסובך ומסורבל? זה אכן כך.


הפתרון שמציעה חברת מקשרון לכך הוא פשוט והגיוני: מערכת CRM ממנה מנהלים ישירות את כלל תהליך המכירות למוקד הטלפונים באופן מאוגד ומסונכרן. כך, נוצרת שרשרת מכירות אחידה, מסודרת ורציפה – תחת קורת גג אחת: שילוב בין מערכת לאיסוף לידים ובין מערכת טלמרקטינג, כאשר אפילו ביצוע השיחה הטלפונית מתבצע דרך אותה התוכנה.


במצב זה, בו מסונכרנת מערכת ה-CRM באופן אוטומטי עם פאנל הטלמרקטינג בתכנה אחת, קל מאוד להמשיך הלאה: הלידים כבר מוכנים לחיוג ולטיוב טלפוני לפי הקמפיינים ולפי עמודי הנחיתה וניתן לשייכם לטלפנים ספציפיים במהירות. כך, כלל כרטיסי הלקוח מוקמים אוטומטית במערכת, דבר אשר חוסך זמן מיותר על הקלדות והעתקות ממערכת אחת אל השניה. כל שנותר לטלפן הוא ללחוץ על חייג ולהתחיל לעבוד.


תהליך שלם שבעבר נעשה באופן ידני ואיטי על ידי העובד, הופך בעזרת התכנה של מקשרון לאוטומטי, מהיר ויעיל. אין צורך להקים ולתכנת עמודי נחיתה בנפרד ולעקוב אחרי המוני עמודי נחיתה, כשלכל אחד הגדרה שונה. מקשרון מספקת טבלה מסודרת הכוללת את כל עמודי הנחיתה הקיימים לצד ההגדרות שלהם. כל שיש לעשות זה להעתיק את הפיקסל שהמודל בונה ולהדביק אותו בעמוד הנחיתה. המערכת תסדר הכל באופן אוטומטי, ואפילו תהפוך את עמוד הנחיתה לעמוד ג'אבה לחיץ.


זמן התגובה משתפר משמעותית, האפקטיביות והתפוקה עולים, העלויות הגבוהות הכרוכות באינטגרציות שונות ומשונות ועל שימוש במרכזיות נחסכות, והכי חשוב – הלידים לא הולכים לאיבוד במעברים בין מיילים או בהעתקת שדות. הפתרון של מקשרון  זמין לעסקים בכל גודל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילן

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/131296 צפיות
בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/132935 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131282 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131223 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131504 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131278 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

מאת: אביב יועציםCRM09/04/131092 צפיות
מהם שיקוליו של המעסיק בבואו לגייס איש פיתוח עבור מערכת CRM ללא נסיון? על המעסיקים לשקול מספר יתרונות וחסרונות בגיוס של מפתחים חסרי ניסיון? על המעסיק להחליט מהן סדרי העדיפויות אצלו בארגון ועל ידי כך לקבל את ההחלטה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica