חפש מאמרים:
שלום אורח
22.08.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים מערכת CRM לחברה שלכם?

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/20131260 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם – חדשים, פוטנציאליים או לקוחות הנמצאים בשימור, ובין אובדן של לקוחות וירידה בהכנסות ובפעילות. ישנן כמה שאלות בסיסיות שכל בעל חברה, מנהל אדמינסטרטיבי או מנהל פרויקטים צריך לשאול את עצמו לפני שהוא רוכש או בונה מערכת CRM לחברה שלו. במאמר זה נפרט את השאלות והתשובות המהותיות ונעזור לכם לבחור נכון ומדויק.

מהו שירות טוב של מערכת CRM

השאלה המשמעותית הראשונה שעלינו לשאול היא איזו מערכת CRM תשרת בצורה הטובה ביותר את מחלקות החברה השונות. הבסיס של כל מערכת ניהול לקוחות היא ביכולתה לתעד את העבודה מול הלקוח ואת כל סוגי ההתקשרות מולו, להשאיר תיעוד מדויק של כל יצירת קשר עם הלקוח ולאפשר לעובדי החברה לעשות זאת בצורה יעילה ומהירה.

התשובה: הטיפ הכי טוב הוא לבחור במערכת ניהול לקוחות CRM שיכולה להתאים את עצמה דרך הגדרות מסוימות לעבודה שוטפת נוחה ככל האפשר מול הלקוחות שלכם. היום אפשר לבנות מערכת CRM אשר מותאמת באופן מדויק לא רק למהלך העבודה השוטף של חברה מסוימת אלא גם על פי פרויקטים ספציפיים, כך שהעובדים וההנהלה יוכלו להסתנכרן מול הלקוח בצורה הטובה ביותר.

מי יקים את המערכת?

שאלה נוספת היא שאלת ההקמה, התמיכה והעבודה השוטפת מול מערכת CRM שאתם בונים לחברה שלכם. באיזו חברה לבחור לביצוע הפרויקט, כיצד להגדיר בצורה הטובה ביותר את כל הצרכים והפונקציות הנדרשות מהמערכת, לוח זמנים של הקמת המערכת ותמיכה שוטפת לאחר שהמערכת הושקה ופועלת בתוך החברה.

התשובה: בהקשר זה חשוב להקפיד על בחירת חברה לבניית תוכנה שמאחוריה ניסיון רב בבניית מערכות CRMותוכנות לניהול לקוחות כאלו ואחרות. חברה כזו תוכל לעבוד אתכם ביחד כדי לבנות מערכת תקינה שתשרת בצורה הכי טובה את פעילות החברה. העבודה שלכם היא למעשה לאתר מספר חברות שיכולות להתאים לדרישותיכם ולבצע מולן פגישת תיאום ציפיות, לאחר שהגדרתם בדיוק את מה שאתם צריכים מהמערכת.

האם היא מתאימה לכל המחלקות בחברה?

שאלה אחרונה שחשוב לשאול היא הקף הפעילות וסוג הפעילות עם מערכת CRM בתוך העסק והתאמתה לכל המחלקות הפעילות בהקשרה בחברה. כל מערכת צריכה לשמש גם את שירות הלקוחות, גם את מחלקת השיווק וגם את ההנהלה, מחלקת החשבונות ומחלקות שימור הלקוחות והתפעול.

התשובה: הגדרה מדויקת של כל הדברים שכל מחלקה צריכה כדי לשמור על קשר עם הלקוח ולתעד את הפעילות שלה מולו ובניית קשרים בתוך המערכת בין המחלקות, כדי שכולם יוכלו להיות במעקב מול הלקוח ולדעת את הסטטוס שלו בכל שלב של הקשר בינו ובין החברה.

בחירת מערכת CRM איננה פעולה מסובכת, אם מגדירים מראש את צרכי החברה וחוברים לאנשי תוכנה מיומנים ובעלי ניסיון בתחום זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/14673 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/143597 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/14770 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאת: אלעד אוחנהגינון06/06/14640 צפיות
החלום על בית קטן עם גינה הוא חלום לא זול אבל לאחר שמגיעים אליו מגלים שיש כל כך הרבה דברים שאפשר להוסיף לבית ולגינה כדי להפוך את הבית לעוד יותר חלומי. בין היתר פרגולה מעץ שהופכת את ימי הקיץ החמים לקצת יותר נוחים ונעימים, כאלו שעושים לך חשק לצאת החוצה אל הגינה עם ספר טוב וכוס קפה קר ולהנות מהפינה הקטנה שלך.

מאת: אלעד אוחנהבידור ופנאי - כללי06/06/141017 צפיות
אשדוד היא אולי לא המקום הראשון שעולה לנו בראש כשאנחנו חושבים על הופעות והצגות, אבל בעיר הדרומית מתקיימים מדי שבוע מופעי מוזיקה ותיאטרון ומדי שנה נערכים בה פסטיבלים מוזיקליים רבים.

מאת: אלעד אוחנהצרכנות04/10/13820 צפיות
אייפון או גלקסי, גלקסי או אייפון – כל מי שאי פעם עמד בפני רכישה של מכשיר טלפון נייד חדש התלבט בשאלה מה כדאי. סקרים שבוצעו בקרב משתמשי אייפון וגלקסי נעים משביעות רצון מהאייפון ונאמנות סוחפת אליו לאותה תחושה אצל משתמשי הגלקסי, כך שקשה לדעת מה בדיוק כדאי לנו לקנות.

מאת: אלעד אוחנהבידור ופנאי - כללי27/09/13890 צפיות
אין אישה שלא חושבת שהיא צריכה לרדת במשקל. יש נשים שחושבות שהן חייבות שינוי מהותי בחיים ורוצות לרדת קילוגרמים רבים ויש כאלו שפשוט נאבקות עם קילו אחד או שניים.

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אילןCRM08/10/131773 צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/132628 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131260 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131194 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131476 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131252 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

מאת: אביב יועציםCRM09/04/131053 צפיות
מהם שיקוליו של המעסיק בבואו לגייס איש פיתוח עבור מערכת CRM ללא נסיון? על המעסיקים לשקול מספר יתרונות וחסרונות בגיוס של מפתחים חסרי ניסיון? על המעסיק להחליט מהן סדרי העדיפויות אצלו בארגון ועל ידי כך לקבל את ההחלטה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica